بهینه سازی برای وبلاگ نویسان

بهینه سازی برای وبلاگ نویسان

بهینه سازی برای وبلاگ نویسان

مطالب و محتوای با کیفیت و مرتبط می تواند ارتباط خوبی با مخاطبین ایجاد کند و کاربران بسیاری را به خود جلب کند و از سوی وب سایت های دیگر می توان بک لینک دریافت کرد .لینک ها و مطالب در بهینه سازی سایت نقش مهمی دارند و بعد از کلمات کلیدی مهمترین آیتم در سئو وب سایت می باشند .اگر طراحی سایت قوی از لحاظ فنی داشته باشید می توان تضمین کرد که نتایج بهتری در موتورهای جستجو خواهید داشت .
برای گرفتن نتیجه بهتر در موتورهای جستجو در طراحی سایت با توجه به پیچیده تر شدن گوگل باید URL ها بهینه سازی شوند و تعمیر کدها و ناوبری بدون نقص صورت گیرد .
ساختار URL ها در بهینه سازی سایت مهم می باشد . URL باید بیانگر توضیح مختصر از وب سایت و محتوا باشد که این کار بخشی از سئو و بهینه سازی محسوب می شود .ایجاد نقشه سایت و نقش آن سازمان دادن محتوای وب سایت در موتورهای جستجو می باشد که جنبه ای اساسی در بهینه سازی سایت دارد .
بک لینک های شکسته را اصلاح کنید .به عنوان مثال کد 404 که از مهمترین کدها در طراحی سایت به شمار می رود با اجرای صحیح تغییر مسیر در طراحی وب سایت می توان نتیجه بهتری را در موتورهای جستجو بدست آورد .
در زیر به توضیح کد خطاهای ایجاد شده در طراحی سایت می پردازیم :
کد خطای 301:این کد خطا به معنی تغییر مسیر دائمی می باشد .
کد خطای 302:به معنی تغییر مسیر موقت و صفحه اصلی بازسازی خواهد شد .
کد خطای 404:این صفحات در سئو نیاز به توجه ویژه دارند که مشاهده از طریق ابزار وبمستر صورت می گیرد .دلایلی که ممکن است خطای 404 رخ دهد به شرح زیر می باشد :
1- صفحه مورد نظر به مکانی دیگر منتقل شده باشد .
2- آدرس صفحه ورد نظر از وب سایت حذف شده باشد .
3- سایت های مرتبط با وب سایت شما لینک اشتباه داده باشند .
امروزه لود سریع وب سایت و سرعت بالا باعث بالا رفتن رتبه در گوگل خواهد شد و اکثر مخاطبین برای بازدید وب سایت سایت هایی را انتخاب می کنند که دارای سرعت بالایی باشد و رتبه بندی بالایی در گوگل باشد .