به فکر افزایش رنکینگ طراحی سایت خود باشید

به فکر افزایش رنکینگ طراحی سایت خود باشید

به فکر افزایش رنکینگ طراحی سایت خود باشید


مطالب و مقالات زیادی را در مورد سئو سایت در قسمت مقالات ارسال کرده ایم. با استفاده از تکنیک های بهینه سازی سایت می توان از عوامل مخرب سایت در امان بود. به عبارت ساده تر سئو سایت به تکنولوژی ارتقا دادن قابلیت بهتر دیده شدن سایت اطلاق می شود که باعث می شود طراحی سایت شما در نتایج جستجو به چشم بیاید. جای داشتن در گوگل و بالا بردن ترافیک سایت با انجام تغییرات مشخصی بر روی سایت بصورت طبیعی قابل انجام است و زمانی که کاربران عباراتی که جزء واژگان کلیدی سایت شماست جستجو می کنند سایت شما را می بینند.


استفاده از ابزار GTmetrix در طراحی سایت


یکی از نکاتی که برای مدیران سایت ها با اهمیت است این است که سرعت لود شدن سایت آنها چقدر است زیرا دیر لود شدن صفحات در طراحی سایت علاوه بر کلافه کردن کاربران تأثیر منفی بر سئو سایت دارد. هر چقدر سرعت بالا آمدن سایت بیشتر باشد در رتبه بندی موتورهای جستجو جایگاه بهتری کسب خواهید کرد. برای اینکه سایت خود را از این نظر تست کنید باید به سراغ ابزار GTmetrix بروید.
استفاده کردن از این ابزار اصلاً کار سختی نیست و پس از ورود به سایت آن آدرس سایت خود را در آن وارد کنید، سپس این سایت علاوه بر ارائه سرعت سایت شما لیستی از روش هایی که به کمک آن می توانید طراحی سایت خود را بهبود ببخشید به شما می دهد. مثلاً ممکن است تغییر اندازه چند عکس باعث شود که سرعت لود شدن سایت شما بسیار بالا برود.


استفاده از ابزار Responsive Design Checker در طراحی سایت


با وارد شدن به سایت ابزار فوق می توانید سایت خود را با انواع دستگاه ها در سایز های مختلف و انواع گوناگون چک کنید و مشاهده نمایید که چگونه نشان داده می شود. طبیعتاً جستجوگرها به سایت هایی که در تمام دستگاه ها به خوبی قابل نمایش هستند امتیاز بهتری می دهند و این ابزار نیز به شما کمک می کند یقین پیدا کنید که طراحی سایت شما به صورت ریسپانسیو به خوبی انجام شده است. در صورتی که سایت شما مشکل داشت یا با آنچه در تصور شما بود متفاوت بود می توانید از یک متخصص یا شرکت طراحی سایت کمک بگیرید.