بررسی چارچوب ساختاری طراحی سایت

بررسی چارچوب ساختاری طراحی سایت

بررسی چارچوب ساختاری طراحی سایت


بررسی چارچوب ساختاری طراحی سایت
اگر هنوز در آنگولار دست نیافته اید، ویژگی های بسیار خوبی را که واقعا می تواند از اچ تی ام ال برای برنامه های طراحی سایت استفاده کنید، از دست می دهید. بر خلاف امبر آنگولار یک چارچوب جاوااسکریپت نسل بعدی است که در آن هر جزء با هر جزء دیگر در یک راه متصل به یکدیگر کار می کند تا برنامه های طراحی سایت شما را برجسته نماید. این مقاله طراحی شده است تا دانش کاملی از آنگولار، یک چارچوب است.
ساختاری برای برنامه های طراحی سایت پویا، بدون خواندن چیزهای غیر ضروری، ارائه کند. شما متوجه خواهید شد که آنگولار چیست، چه ویژگی های جذاب و جذاب و چگونه با آن در طراحی سایت شروع می شود. آنگولار یک چارچوب کاربردی وب مبتنی بر طراحی سایت است که با هدف ساخت و توسعه و تست وظایف برای توسعه دهندگان وب طراحی شده است. این یک چارچوب ام سی وی کلاینت کاملا توسعه پذیر است.

معرفی آنگولار در طراحی سایت

که با هیچ وابستگی کتابخانه اجرا نمی شود و همچنین با دیگر کتابخانه ها در طراحی سایت کار می کند. جاوا اسکریپت خالص، آنگولار مناسب برای ایجاد برنامه های وب یک صفحه ای است که فقط به زبان های سمت مشتری مانند اچ تی ام ال، سی اس اس و جاوا اسکریپت در طراحی سایت نیاز دارند. بهترین چیز این است که شما مجاز به اصلاح یا جایگزینی هر یک از ویژگی های آن هستید تا متناسب با روند گردش کار منحصر به فرد و الزامات پروژه باشد.
استفاده از برنامه ها که توسط مهندسان بسیار متشکل از گوگل و طراحی شده است، یک چارچوب مکانیک جاوا اسکریپت ام وی دبلیو برای برنامه های در طراحی سایت پویا است که شما را قادر به استفاده از اچ تی ام ال به عنوان زبان قالب خود می کند و به شما اجازه می دهد تا واژگان اچ تی ام ال را توسعه دهید، اجزاء در یک روش واضح و مختصر در طراحی سایت است.

ویژگی های طراحی سایت

بر خلاف بسیاری از چارچوب های دیگر، آنگولار یک چارچوب پیشرفته است که دارای ویژگی های برجسته ای است که به همان اندازه برای طراحان و طراحان طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن مفید است. در زیر برخی از ویژگی های شگفت انگیز آن، که توسعه دهندگان را قادر می سازد ایجاد برنامه های کاربردی نسل بعدی در طراحی سایت می باشد. تا کد جاوا اسکریپت خود را بهتر ساخت و آزمایش کنید، آن به شما می آموزد که چگونه است.
یک شراکت ایده آل با هر تکنولوژی سرور با استفاده از تزریق وابستگی و معکوس کردن کنترل در طراحی سایت باشد. دستورالعمل طراحی سایت دستورالعمل ها منحصر به فرد ترین، قدرتمند و قدرتمند تنها در آن موجود است. آنها به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا اجزای اچ تی ام ال سفارشی و قابل استفاده مجدد را ایجاد کنند که می توانند برای مخفی ساختن ساختار پیچیده دی او ام و "تزئین" عناصر خاص با رفتار در طراحی سایت استفاده شوند.

اتصال اطلاعات در طراحی سایت

اتصال به داده دومین ویژگی قدرتمند و قانع کننده آنگولار در طراحی سایت است این مقدار قابل توجهی از کد های غیر ضروری را که می خواهید نوشتن کنید با انتشار بخش پشتی سرور از مسئولیت های قالب بندی مختلف حذف می کند. به طور کلی درصد کد پایه یک برنامه وب معمولی به دستکاری، تراوینیدن و گوش دادن به رویدادهای دی او ام اختصاص دارد. اتصال داده زاویه ای این کد را پنهان می کند، به شما اجازه می دهد.
روی دیگر جنبه های حیاتی برنامه خود تمرکز کنید. آنها شما را قادر می سازند بهینه سازی سایت خود را با اجازه دادن به نحوی جدید اچ تی ام ال خود، و آنگولار را آموزش دهید تا قابلیت های آن را به صفحه در سایت اضافه کنید. پیش از آن با تمام دستورالعمل ها در ویژگی های اچ تی ام ال قرار دارند و به عنوان عناصر در وب سایت مستقل عمل می کنند.

تغییرات در طراحی سایت

هنگامی که یک کاربر هر گونه تغییر در نمای را تغییر می دهد، این روند حتی سخت تر و پیچیده تر می شود. از آنجا که پس از آن، توسعه دهنده مسئول تفسیر تعاملات کاربر، ادغام آنها در مدل، و به روز رسانی مدل هر زمان که هر گونه تغییر در طراحی سایت در دیدگاه رخ می دهد. از سوی دیگر، قالب آنگولار با شیوه ای متفاوت و بهتر کار می کند. صرفه جویی در توسعه دهندگان از قرار دادن داده ها به نمایش دستی، آن را به طور خودکار است.
داده ها بین مدل و نمایه در طراحی سایت همگام سازی می کند، و بالعکس به طور کلی، در بیشتر سیستم های قالب، اتصال داده فقط در یک جهت اتفاق می افتد. سیستم قالب کلاسیک قالب و مدل را به یک نمایه ادغام می کند. پس از این ادغام یک بار، تغییرات ساخته شده در اجزای تبلیغات اینترنتی و بخش های دیگر نمای در نظر طراحی سایت نمایش داده نمی شود. بدتر از همه، هر تغییری که توسط کاربر به نظر انجام شده نیز در مدل نشان داده نمی شود.

تزریق وابستگی در طراحی سایت

آنگولار همراه با یک زیرسیستم انژکتور ساخته شده است که مسئول ساخت مولفه ها، دنبال کردن وابستگی ها و انتقال آنها به سایر اجزای مورد نیاز در طراحی سایت است. وابستگی در آن توسعه دهندگان را قادر می سازد تا اعلام کنند که چگونه برنامه طراحی سایت سیمی است. با استفاده از تزریق وابستگی، آنگولار سرویس های سنتی مانند کنترل های وابسته به مشاهده را از طرف سرور به سمت برنامه های وب بر روی سرویس دهنده حمل می کند.
بنابراین، بسیاری از بار بر روی سرور بک اند کاهش می یابد، و در نتیجه یک برنامه بسیار ساده و سریعتر در طراحی سایت است. این به این معنی است که به منظور هماهنگی مدل با دید و دید با مدل، توسعه دهندگان نیاز به دستکاری عناصر و ویژگی های دی او ام را در طراحی دارند. برای دسترسی به خدمات آنگولار اصلی، شما فقط باید این سرویس را به عنوان یک پارامتر در طراحی سایت اضافه کنید.

قالب ها در طراحی سایت

در آنگولار، قالب ها با اچ تی ام ال نوشته می شوند، شامل اجزا و ویژگی های خاص با هم ادغام الگو و اطلاعات از مدل و کنترل کننده را برای نمایش کاربر پویای در مرورگر در طراحی سایت ارائه می دهد. به طور خودکار تشخیص می دهد که شما این سرویس را درخواست کرده اید و نمونه ای ارائه می دهد. عناصر مورد استفاده در طراحی سایت دستورالعمل این عنصر یا ویژگی یک مولفه موجود دی او ام را افزوده است.

آزمایش طراحی سایت

که هر کدام از جاوا اسکریپت باید از مجموعه های مختلفی از آزمون های مختلف در طراحی سایت استفاده کند. آنگولار با بسیاری از ویژگی های تست باور نکردنی ساخته شده است که برای توسعه دهندگان برای تست برنامه های کاربردی طراحی وب سایت خود آسان تر است. از همه مهمتر، تیم زاویه ای یک افزونه برای مرورگر گوگل کروم به نام آنگولار نامیده است که با استفاده از آن می توانید به راحتی تنگناهای عملکرد را در طراحی سایت تشخیص دهید.
برنامه های خود را در مرورگر اشکال زدایی کنید یا یک عنصر دی او ام قابل استفاده را در طراحی سایت ارائه می دهد. نشانه گذاری عبارات را به عناصر متصل می کند، و با استفاده از علامت اختصاری دوقطبی شکل کنترل های فرم ورودی کاربر را در طراحی سایت تایید می کند فیلتر این عنصر داده ها را برای نمایش نمایش می دهد. با توجه به این واقعیت که جاوا اسکریپت یک زبان به صورت پویا است که بدون کامپایلر در طراحی سایت کمک می کند.

کدام چارچوب برای طراحی سایت مناسب است؟

بنابراین شما در حال برنامه ریزی یک پروژه جدید هستید محبوب ترین چارچوب های طراحی در جهان می تواند طرح کلی سایت را به طور کامل پاسخگو و مدرن ایجاد کنید. اما چه بهتر بوت استرپ توییتر یا بنیاد پاسخ ممکن است در آنچه که شما در تلاش برای انجام آن دروغ در طراحی سایت است. ساختن برنامه های وب با آنگولار آسان به نظر می رسد است برای شروع، شما فقط نیاز به اضافه کرد.
چند ویژگی به اچ تی ام ال در طراحی سایت تهران خود دارید اما برای شروع باید بدانید که چارچوب چیست و چه چیزی می تواند برای شما انجام دهد. یک چارچوب مجموعه ای از ابزارهای ایجاد طراحی سایت ها و برنامه های کاربردی تلفن همراه است. هر دو چارچوب در این اینفوگرافیک پاسخگو هستند و می توانند به طراحی سایت های زیبا منجر شوند. بسته های چارچوب شامل فایل ها و پوشه های کد استاندارد به عنوان مبنایی برای شروع ساختن طراحی سایت می باشند.

بوت استرپ ساز در طراحی سایت

از آنجایی که بسیاری از طراحی سایت ها یک ساختار مشابه دارند و فکر کنید که پرتوهایی که ساختمان را تشکیل می دهند. یک چارچوب آن را ایجاد می کند تا توسعه دهندگان مجبور نباشند از ابتدا در طراحی سایت با برنامه نویسی شروع به صرفه جویی در وقت و تلاش کنند. استارت در طراحی سایت مراحل زیر را انجام دهید تا برنامه آنگولار را در دقیقه به دست آورید. به همین دلیل، تیم آنگولار را برای آزمایش آماده کرده است، زیرا احساس می کنند. اهمیت صفحه ی فرود در طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.