بررسی ملاک های انتخاب قالب مناسب طراحی سایت

بررسی ملاک های انتخاب قالب مناسب طراحی سایت

بررسی ملاک های انتخاب قالب مناسب طراحی سایت


در انتخاب قالب طراحی وب سایت همیشه می بایست چندین عامل حیاتی را مورد بررسی قرار داد سپس راجع به ظاهر قالب تصمیم گرفت . با استفاده از سیستم مدیریت محتوا WordPress انواع وب سایت های فروشگاهی ، شرکتی ، شخصی و... را می توان تولید نمود اما هر کدام از دسته بندی های ذکر شده قالب های ویژه به خود را دارند .
شخصی سازی قالب :
شخصی سازی یکی از با اهمیت ترین عناصر در قالب ها به حساب می آید زیرا با این کار می توانید تغییرات دلخواه خود را هر زمان که بخواهید در قالب اعمال نمایید . بسیاری از کاربران ، وب سایت هایی که از سرعت بارگذاری پایینی برخوردار می باشند را به سرعت ترک خواهند کرد . از این رو می بایست قالبی را انتخاب نمایید که طراحی وب سایت و کد نویسی آن بیش از حد سنگین نباشد .
زبان قالب مورد استفاده :
یکی از عوامل مهم در انتخاب قالب زبان قالب می باشد ، که می بایست با زبان متعلق به مکان شرکت مطابقت داشته باشد .
وجود قابلیت امتیاز دهی در وب سایت :
یکی از مهم ترین و موثر ترین عوامل در بهینه سازی سایت قابلیت امتیاز دهی و نظر سنجی می باشد . با وجود این قابلیت در وب سایت کاربران می توانند برای مطالب موجود در وب سایت نظر بگذارند و به آن ها امتیاز دهند . اگر وب سایت تان فعالیت قابل قبولی داشته باشد با گذشت زمان این ستاره ها در نتایج موتور های جستجوگر نیز نمایش داده خواهند شد .
زیبایی در عین سادگی :
در برخی از قالب های طراحی وب سایت در استفاده از رنگ ها ، انیمیشن ها و ... زیاده روی شده است و بسیاری از این موارد همیشه مورد استفاده قرار نمی گیرند . هدف از طراحی سایت ساده سازی کار های روزمره کاربران می باشد از این رو هر چه وب سایت ساده تر و به دور از شلوغی باشد کاربران بیشتری نیز خواهد داشت .
سازگاری وب سایت با تمامی مرورگر ها :
امروزه مرورگر های بسیاری در دسترس کاربران می باشد و هر کاربر طبق سلیقه خود از یک مرورگر استفاده می کند از این رو می بایست طراحی سایت خود را طوری انجام دهید که با تمامی مرورگر ها سازگاری داشته باشد .