بررسی برنامه های بازاریابی طراحی سایت

بررسی برنامه های بازاریابی طراحی سایت


بررسی برنامه های بازاریابی طراحی سایت بازاریابی برای شرکت شما مهم است بازاریابی مدام در حال تحول است غیرقابل پیش بینی است اگر بخواهید از آخرین روندها و استراتژی ها پیروی کنید ، باید پول بیشتری خرج کنید و زمان بیشتری را جهت طراحی سایت سرمایه گذاری کنید. این زمان با ارزش است که در غیر این صورت می توانید در کارهای دیگر سرمایه گذاری کنید خوب نیست اگر بتوانید کل کار را ساده کنید یا به نوعی آن را خودکار کنید منظورم ایمیل نیست.
اگر خودتان باید از همه چیز مراقبت کنید و مجبورید تمام چهره های کلیدی را به صورت دستی در طراحی سایت ردیابی کنید این کاملاً اگزوز کننده دشوار و وقت گیر است. بسیاری از برنامه های اتوماسیون بازاریابی وجود دارند که می توانند زندگی شما را آسان تر کنند ، به طوری که می توانید بر روی سایر کارهای مهم مانند افزایش فروش تمرکز کنید. من لیستی از بهترین برنامه ها و کارکردهایی را که می توانید برای اتوماسیون فرایندهای بازاریابی خود در طراحی سایت استفاده کنید.

کاستومر در طراحی سایت

با کاستومر می توانید پیام های هدفمندی را که توسط برخی اقدامات و نقاط تماس با شرکت شما ایجاد می شود ، به مشتریان ارسال کنید. این برنامه دارای یک رابط کاربری از طریق یک برنامه موبایل یا طراحی سایت می باشد تا بتوانید داده ها را در زمان واقعی مشاهده کرده و بر اساس قوانین از پیش تعریف شده اقدام به ایجاد آن کنید. این برنامه ارسال پیام های شخصی شده را در طراحی سایت آسان تر می کند. سایر عملکردها شامل تست ردیابی تبدیل است.
پروفایل مشتری و مکالمات درون متن است هزینه برنامه بر اساس تعداد مخاطبین شما و تعداد اعتبارات ایمیل ماهانه محاسبه می شود. مخاطب و اعتبار ایمیل بصورت رایگان در طراحی سایت ارائه می شود. مخاطب و ایمیل هر ماه دلار هزینه دارند. گردآوری کرده ام در اینجا ابزار خارج از دستور کار وجود دارد که اگر می خواهید عملکردهای بازاریابی خود را ساده تر کنید ، باید حتما آنها را در طراحی سایت امتحان کنید.

ارسال ایمیل های موثر در طراحی سایت

ثابت تماس با یک برنامه بازاریابی ایمیل بسیار مفید برای اتوماسیون بازاریابی است که دارای چند ویژگی استثنایی است. این رابط برای تبلیغات فیس بوک ، کوپن ، معاملات و مدیریت رویداد است. شما می توانید ایمیل های خود را ویرایش کنید ، تنظیم خودکار کنید و موارد دیگر. حداکثر مخاطب و بازاریابی ایمیل خالص دلار در ماه هزینه دارند برای دلار در ماه می توانید تمام ویژگی ها را در طراحی سایت باز کنید تا مخاطب بازاریابی ایمیل خالص دلار هزینه دارد.
همه ویژگی های دلار در ما تا مخاطب بازاریابی ایمیل خالص دلار هزینه دارد دسترسی به کلیه ویژگی های این اندازه دلار قیمت دارد بازاریابی پست الکترونیکی برای تا مخاطب با دلار در دسترس است ، همه عملکردها در ماه دلار است. بازاریابی محتوا در طراحی سایت این برای بازاریابی محتوا ایده آل است. مخاطب در ماه دلار هزینه دارد از جمله ابزارهای ایجاد و بهینه سازی محتوا ، بازاریابی ایمیل ، رسانه های اجتماعی و تحلیلی دارد.

تجزیه و تحلیل بازاریابی در طراحی سایت

پاردات ، یک شرکت تابعه سالس فورس متخصص در اتوماسیون بازاریابی برای افزایش فروش است تعامل خود را با ادغام سی آر ام ، بازاریابی ایمیل ، پرورش سرب ، امتیاز دهی به سرب و گزارش بهبود بخشید. این برنامه برای فروش و کوتاه کردن چرخه فروش ایده آل است. این برنامه ماهانه دلار در طراحی سایت هزینه دارد ، از جمله ویژگی هایی از جمله بازاریابی از طریق ایمیل ، ردیابی مشتریان علاقمند ، پرورش سرب و امتیاز دهی و رتبه بندی می کند.
دسترسی حق بیمه با دلار در ماه شروع می شود از جمله ویژگی های استاندارد مانند آنالیز ایمیل ، پیش نمایش ارائه ایمیل و تجزیه و تحلیل هرزنامه ها. آزمایش برای ایمیل و صفحات فرود محتوای پویا و یک رابط برای گوگل ادز نیز درج شده است. همچنین می توانید به چندین رده بندی تقویم بازاریابی یکپارچه و پروفایل های اجتماعی جهت طراحی سایت دسترسی پیدا کنید. به ازای دلار در ماه ، ویژگی های بیشتری از جمله تعیین نقش مشتری است.

تبلیغات در طراحی سایت

ادرول را می توان برای بازاریابی در فیس بوک ، توییتر و اینترنت استفاده کرد. عملکردهای بازخوانی متقابل دستگاه و کراس پلت فرم و همچنین تقسیم بندی انعطاف پذیر ایجاد تجربیات تعریف شده توسط کاربر را تسهیل می کند که با استفاده از آن می توان بهره وری خود را به میزان قابل توجهی در طراحی سایت افزایش داد. ادغام هدف های سفارشی و دسترسی برای حداکثر تماس در روز دریافت می کنید. همچنین شامل یک آدرس و خدمات مشتری از طریق تلفن است.
حساب پریمیوم محبوب دلار قیمت دارد و حداکثر مخاطب را شامل می شود.علاوه بر کارکردهای اساسی ، دسترسی حق بیمه همچنین اتوماسیون بازاریابی مراقبت از مشتری و فرآیندهای کاری شخصی را در طراحی وب سایت ارائه می دهد. این برنامه دارای یک رابط سالس فورس ، محتوای هوشمند ، گزارش انتساب مدیریت کاربر ، آزمایش برای و تست برای ایمیل ها است. دسترسی به سازمانی دلار در ماه هزینه دارد و شامل مخاطب است.

بازاریابی در طراحی سایت

با استفاده از این برنامه نرم افزاری می توانید به لطف مراقبت از مشتری و گزینه های بازاریابی موبایل فروش خود را افزایش دهید. ابزاری مبتنی بر ابر برای مراقبت از مشتری و نگهداری شرکت های بزرگ و کوچک است. راه اندازی رایگان است. این شرکت همچنین یک نسخه آزمایشی رایگان را در طراحی سایت ارائه می دهد ، بنابراین نیازی نیست فوراً مرتکب شوید ، بلکه می توانید ابتدا برنامه را امتحان کنید. اولین عملکرد در سال مدیریت سرب بود.
اما این شرکت از آن زمان توسعه بیشتری یافته است و اکنون بسیاری از کارکردهای عالی دیگر را نیز در طراحی سایت ارائه می دهد. این ویژگی ها شامل گزارش فروش ، گزارش رویدادهای سفارشی ، محرک های خودکار مبتنی بر رویداد ، امتیازدهی به سرب ، گزارش های تماس و شرکت و تقسیم بندی بر اساس رویداد در طراحی وب سایت است. کارکردهای اصلی شامل بازخوانی متقابل دستگاه و کراس پلت فرم ، تبلیغات پویا ، تقسیم انعطاف پذیر است.

اتوماسیون بازاریابی در طراحی سایت

برنامه اتوماسیون بازاریابی کنترل شده با صدا شما را قادر می سازد با خودکار کردن تماس ها و تجزیه و تحلیل تماس های دریافتی را افزایش دهید. می توانید مکالمات تلفنی خود را در طراحی سایت بهینه کنید. این برنامه گزارش های تجزیه و تحلیل را در اختیار شما قرار می دهد تا پس از آن بتوانید پیشرفت هایی را انجام دهید. توابع شامل یک ردیابی تماس بر اساس کلمات کلیدی ، نظرسنجی تلفنی ، داده های پروفایل تماس گیرنده ، جستجوی معکوس است.
تجزیه و تحلیل مکالمه رتبه بندی تماس مسیریابی مکان جابجایی ، پیام های صوتی ، پیام کوتاه و موارد دیگر تجزیه و تحلیل شفاف و همچنین بهینه سازی و گزارش های تبدیل می باشد. بودجه های فردی ، کنترل کامل بر کلیه هزینه های تبلیغات و نسخه آزمایشی هفته ای رایگان و بدون قرارداد یا تعهدی را در طراحی سایت ارائه می دهد. ردیابی تماس بر اساس کلمات کلیدی خاص یک تغییر دهنده بازی واقعی است.

استفاده از کمپین های هدفمند در طراحی سایت

با استفاده از راه حل بازاریابی متقابل کانال می توانید برنامه های بازاریابی خودکار را برنامه ریزی کرده و در همان زمان شخصی سازی کنید. اوراکل در سال تاسیس شد. در تولید سرب تخصص داشت. اکنون عملکردهای شخصی سازی متقابل کانال برای ایمیل ، فیلم و تلفن همراه را ارائه می دهد. یک ابزار مدیریت سرب برای تقسیم بندی گروه هدف در طراحی سایت است. این گزارشات متعددی دارد که بینش جالبی از سفر مشتری ارائه می دهد.
برای کمتر از مخاطب ، شما باید دلار در ماه پرداخت کنید ، دسترسی استاندارد ماهانه دلار است. برای اطلاعات قیمت برای دسترسی به حق بیمه ، باید با مشاور مشتری تماس بگیرید. بدون این عملکرد ، باید همه تماس ها را به صورت دستی ضبط کند تا بعداً بتوان آنها را پیگیری کرد. حتی در این صورت ، شما مجبورید به تک تک گفتگوها بصورت جداگانه گوش کرده و واکنش مشتری را در طراحی سایت تحلیل کنید. متأسفانه قیمت ها در دسترس عموم نیست.

برقراری تعامل در طراحی سایت

کسب و کار شکاف بین فروش و بازاریابی را می بندد می توانید تبلیغات گوگل خود را به حداکثر برسانید و از ردیابی متقابل کانال استفاده کنید تا کلیه معیارهای فروش و بازاریابی را به دست آورید. این ویژگی ها شامل معیارهای سطح کلمه کلیدی برای گوگل ادز ، معیارهای مربوط به محتوای تبلیغات و تبلیغات ، پارامترهای یو تی ام ، تاریخچه جزئیات دقیق و گزارش ها و ادغام های سفارشی است. طبق گفته ان جی دی ، این برنامه برای یکپارچه سازی یک حساب گوگل ادز در ماه دلار جهت طراحی وب سایت هزینه دارد حداکثر پنج ادغام هزینه دلار دارد و ادغام نامحدود دلار در ماه هزینه دارد برای دریافت پیشنهاد قیمت باید با ما تماس بگیرید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش