باگ چیست

باگ چیست

باگ چیست


باگ چیست
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران در علم طراحی سایت و نرم افزار به خطاهای نرم افزاری باگ اطلاق می گردد.و دیباگ هم به حل مشکل اطلاق می گردد. دلیل نام گذاری باگ باگ در زبان انگلیسی حشره است زمانی که در هاروارد رایانه اصلی خراب شد مدت طولانی به دنبال دلیل و علت آن می گشتند که متوجه حشره ای کوچکی بین نقاط تماس یک رله وجود داشت شدند من بعد دلیل وجود اشکال رایانه را باگ حشره و برطرف کردن اشکال کامپیوتری را دیباگ می گویند.

باگ ها چگونه به وجود می آیند:

•با گها توسط برنامه نویسان طراحی سایت به وجود می آید اکثر باگها توسط برنامه نویسان کامپیوتر ایجاد می شود.
•باگها توسط کامپایلرها به وجود می آید تعداد بسیار کمی از باگها توسط کامپایلرها در تولید کد طراحی سایت اشتباه به وجود می آید.

اشکال زدایی یا دیباگ چیست ؟

دیباگ برنامه ای است که می توان به واسطه آن عیب ها وایراد و اشکال برنامه نویسی را خط به خط اجرا کرد و وضعیت آن را در شرایط مختلف برسی کرد و کدها را اصلاح نمود دیباگرها ابزار مناسبی برای توسعه نرم افزار هستند. کاربرد دیباگ در مهندسی معکوس دیباگ ابزار قدرتمندی در مهندسی معکوس و طراحی سایت است و با فرآیند پیدا کردن و اصلاح کردن باگ ها صورت می گیرد. روش های دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت از جدید ترین مقالات وب سایت می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های مهم دیباگ کردن به شرح زیر می باشد:

•دارای ویژگی نشانه توقف در سخت افزار ونرم افزار طراحی سایت
وقتی آدرس خاصی مورد برسی قرار می گیرد وبرنامه متوقف شده ،باقی کار به دیباگر واگذار می شود. در برنامه نرم افزار، کد نویس با مشاهده کد های خاص طراحی سایت باگ آن را به دیباگر واگذار می نماید.
•یکی از ویژگی های دیباگ داشتن یک دیسامبلر قوی
وظیفه آن این است که بداند کدام کد مربوط به کدام قسمت است و یا یک دستور خاص از کجا فرا خوانده می شود و جداکردن دیتا و کد از هم که این کار آسانی نیست. از ویژگی های دیگر که یک دیباگ باید داشته باشد جدا کردن حافظه و پشته از هم است و رمز گشایی آدرس و اطلاعاتی که در آن قرار دارد.