بازاریابی ربایشی یا درونگرا در طراحی سایت

بازاریابی ربایشی یا درونگرا در طراحی سایت

بازاریابی ربایشی یا درونگرا در طراحی سایت


بازاریابی ربایشی یا درونگرا در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران بازاریابی ربایشی چیست؟ بازاریابی ربایشی یا درونگرا شیوه ی نوین بازاریابی می باشد که برعکس شیوه های سنتی ، کاربران و مخاطبان شما را جستجو می نمایند و شما از طریق تبلیغات و راه های دیگر به دنبال افزایش مشتریانتان نیستید و تمام تلاش ها در بازاریابی ربایشی یا درونگرا بدین صورت می باشد که مخاطب حس نماید برند و طراحی سایت مورد نظر خود را پیدا نموده است.
در این روش هزینه ها نیز برای شما کاهش پیدا می کند. بازاریای ربایشی ، درونگرا و جاذبه ای هر سه یک روش بازاریابی هستند و فقط نام های آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با روش ها و مولفه های بازاریابی ربایشی یا درونگرا در طراحی سایت آشنا نماییم . برای این منظور ابتدا از مزایای این روش برای شما می گوییم. آشنایی با فرآیند طراحی سایت در مقاله ای به صورت کامل و جامع شرح داده است که مطالعه ی آن را به علاقه مندان پیشنهاد می کنیم.

مزایای بازاریابی ربایشی یا درونگرا در طراحی سایت عبارتند از:

•بازاریابی ربایشی برای هر نوع کسب و کاری مناسب می باشد و هیچ محدودیتی ندارد.
•برای بدست آوردن نتیجه در این روش می بایست کمی صبر داشته باشید و از روش های دیگر بازاریابی زمان بیشتری را صرف نمایید اما در این روش هزینه های شما کمتر می باشد و نتیجه ی ثمر بخش تری خواهید گرفت.
•در این روش بازاریابی، اعتماد کاربران به برند و کسب و کار شما افزایش یافته و تأثیر سریع تر و بیشتری بر روی آنها دارد که موجب فروش بیشتر شما خواهد شد.
•بازاریابی ربایشی شما را در زمینه های مختلف تجارت و استراتژی های بازاریابی به روز تر می نماید و این امر موجب پیشی گرفتن شما از رقیبانتان می شود.

بازاریابی ربایشی یا درونگرا در طراحی سایت سه عنصر اساسی زیر را نیاز دارد :

•ایجاد محتوای صحیح ، کارآمد و بدون کپی برداری در طراحی سایت
•بهینه سازی و سئوی طراحی سایت
•استفاده از شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری مطالب ، تصاویر و ویدیوهای طراحی سایت

به طور کلی برای بازاریابی ربایشی یا درونگرا در طراحی سایت می بایست چهار مرحله ی زیر را به ترتیب انجام بدهیم :

1.مرحله ی اول ، مرحله ی جذب که شامل موارد زیر می باشد :
•استراتژی محتوانویسی در طراحی سایت
•وبلاگ نویسی در طراحی سایت
•استفاده ار شبکه های اجتماعی
2.مرحله ی دوم ، مرحله ی تبدیل که شامل موارد زیر می باشد :
•ایجاد قرارملاقات با مشتریان
•تقاضای پر کردن فرم توسط مشتریان
•استفاده از نرم افزار سی آر ام
•گفتگوی آنلاین با مشتریان
3.مرحله ی سوم ، مرحله ی ترغیب به خرید که شامل موارد زیر می باشد :
•پرورش لید براساس رده ی سنی و علایق مخاطبان طراحی سایت
•مدیریت پاپ لاین
•ارسال ایمیل های مفید و کارآمد به کاربران طراحی سایت
•امتیاز دهی به لید ها
4.مرحله ی چهارم ،مرحله ی حفظ رضایت مشتریان که شامل موارد زیر می باشد :
•پاسخگویی به سوالات مخاطبان
•درک مخاطبان