بازاریابی در طراحی سایت با فیس بوک

بازاریابی در طراحی سایت با فیس بوک

بازاریابی در طراحی سایت با فیس بوک


بازاریابی در طراحی سایت با فیس بوک بین جوانی و من ما تمایل داریم درخواست های زیادی برای مصاحبه درباره بازاریابی رسانه های اجتماعی و روابط عمومی طراحی سایت برای مشاغل دریافت کنیم. در اوایل امروز ، یک خبرنگار با من مصاحبه کرد که چگونه شرکت های صنعت عروسی می توانند از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش خود در طراحی سایت استفاده کنند. من آن را به جوآن بارت ، گورو ساکن ما در فیس بوک منتقل کردم و او پاسخهای خوبی داد.
نحوه استفاده از فیس بوک جه طراحی سایت راهنمای مختصر برای بازاریابی با فیس بوک مکالمه را مجبور نکنید با درخواست از پیروانتان بخواهید که بطور ویژه در مورد به روز رسانی های خود اظهار نظر کنند. درعوض ، صفحه خود را با پیوندها و تفسیرهای جالب درباره موضوعات مربوط به صنعت خود را در طراحی سایت به روز کنید. موارد خبری ، هر چیز مشهور و حقایق جالب مربوط به صنعت شما همیشه موارد خوبی دارد.

نحوه کاهش هزینه های تبلیغات جهت طراحی سایت

اگرچه فعال بودن در گروه های مربوطه و صفحات فن مهم است اما مهمتر این است که کاربران فیس بوک بتوانند شما را پیدا کنند و حتی اگر آنها نمی دانند که به خصوص شما را جستجو می کنند. همانطور که وب سایت خود را برای سئو در طراحی سایت بهینه می کنید همچنین می خواهید صفحات فیس بوک خود را برای کلمات کلیدی خاصی بهینه کنید. اطمینان حاصل کنید که برگه اطلاعات از اطلاعات مکان شما پر شده است.
این به افراد محلی کمک می کند تا شغل خود را پیدا کنند. بخش های میشن و اورویو باید پر از کلمات کلیدی مبتنی بر محصول باشد که به افرادی که در جستجوی انواع کالاهایی که می فروشید ، به طراحی سایت شما کمک می کند. برای به اشتراک گذاشتن است نکته مهم این است که اطمینان حاصل کنید که فقط با پیشنهادات و پیوندهایی به طراحی سایت تجاری خود ، فقط به دوستان و طرفداران خود اسپم نمی زنید. همچنین مهم است.

ایجاد وفاداری در مشتریان طراحی سایت

این روزها یک صفحه فیس بوک بخش قابل توجهی از حضور آنلاین یک شرکت است و شما فقط نمی توانید به طراحی سایت خود اعتماد کنید. با نگه داشتن صفحه خود با داشتن اطلاعات مفید و سرگرم کننده می توانید شهرت داشتن یک شرکت لذت بخش را ایجاد کنید بعلاوه ، شما در مقابل مشتری خود اقامت دارید. خودتان مکالمه کنید خود را در معرض دید مشتریان و مشتریان فعلی قرار دهید. اگر شخصی یک پیام وضعیت خنده دار ارسال کرده است.
از دوست داشتن آن نترسید دوستانه باشید و به یاد داشته باشید که فیس بوک در رابطه با طراحی سایت پی آر می تواند یک سرمایه بزرگ باشد. بخش درباره ما در بالای صفحه شما برای دستیابی به پیام شما در تعداد انگشت شماری از شخصیت ها مناسب است و اطمینان حاصل کنید که این مقاله به خوبی نوشته شده است ، آنچه را که شما انجام می دهید را منتقل می کند و آنها را به ماندن در صفحه خود جلب می کند و در نهایت به طراحی سایت خود بروید.

اشتباهات رایج در بازاریابی طراحی سایت با فیس بوک

فیس بوک یکی از جنبه های مهم هر برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی است ، اما انجام نادرست مدیریت رسانه های اجتماعی می تواند صدمات بیشتری را نسبت به خوب وارد کند و هیچ شرکتی نمی خواهد روابط عمومی طراحی سایت را بد کند. به طور کلی ، پنج اشتباه رایج وجود دارد که مشاغل هنگام بازاریابی با فیس بوک مرتکب می شوند. درست کنید خرید بهینه سازی صفحات شما اولین قدم بزرگ در بازاریابی با فیس بوک است.
مشتریان خوشحال را ترغیب کنید تا در صفحه فیس بوک خود توصیفی بنویسند و شاید حتی نوعی انگیزه برای تشویق آنها به انجام این کار فراهم کنند. دوستان و طرفداران شما بررسی های مثبت را مشاهده می کنند و شما به عنوان یک تجارت آنلاین قانونی تر مشاهده می شوید. بهترین روابط عمومی وب به صورت توصیفات قانونی مشتری صورت می گیرد بنابراین هر کاری که می توانید انجام دهید تا آنها را در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود بگنجانید.

به اندازه کافی محتوای طراحی سایت متفاوت نیست

شما می دانید که به روزرسانی های وضعیت شما فقط به پیوندهایی به طراحی وب سایت شرکت شما محدود نمی شوند. در واقع ، هر کارشناس بازاریابی رسانه های اجتماعی به شما می گوید که این کار را نکنید. درعوض ، پیوندها را به موارد خنده دار خبری مربوط به صنعت خود ، نکات تخصصی ، افراد مشهور و محتوای واقعی علاقه مند ارسال کنید اگر طرفداران و پیروان شما از به روزرسانی های شما قدردانی می کنند.
هنگام تبلیغ خود به احتمال زیاد در طراحی سایت توجه می کنند. پنج اشتباه بزرگ وجود دارد که تجارت در هنگام بازاریابی با فیس بوک در طراحی سایت مرتکب می شود ارسال به روزرسانی های بیش از حد ، نه املا دستور زبان بررسی محتوا و به روزرسانی های آنها ، داشتن یک صفحه نامعلوم ، ارتقاء بیش از حد خود و متنوع بودن آن به اندازه کافی جهت طراحی سایت است. به طور کلی یک صفحه تجاری نباید بیش از دو بار در روز به روز شود.

داشتن صفحه ای بدون دردسر در طراحی سایت

به زیبایی شناسی عمومی صفحه خود توجه کنید و موارد را از منظر مشتری بالقوه ببینید آیا شما مانند یک تجارت قانونی به نظر می رسید یا اسپمری که نمی داند به اندازه کافی در مورد فیس بوک برای تمیز نگه داشتن صفحه در طراحی وب سایت است اگر به طور تصادفی یک به روزرسانی را با پیوند بد ارسال کردید پست را حذف کنید. اگر شخصی چیزی منفی گفته است ، بلافاصله نظر را از صفحه خارج کنید. همچنین مطمئن شوید که عکس ها روشن هستند.
پیوندهای اضافی در محتوا وجود ندارد صفحه را حرفه ای نگه دارید ، یا در تبلیغات پی آر طراحی سایت خود تأثیر منفی بگذارید. البته اگر ده ها هزار طرفدار یا دنبال کننده داشته باشید ، ممکن است یک یا دو نفر دیگر ایده بدی نباشند. مهم نیست که چه نوع پیامی را در طراحی سایت به اشتراک می گذارید شما نمی خواهید بر اخبار فوری مشتریان بالقوه تسلط داشته باشید این فقط باعث می شود اسپمی به نظر برسید. از پست بیش از دو مورد هیچ ارتباطی ندارد.

بررسی املایی و گرامر در طراحی سایت

مهم نیست که چه محتوایی را ارسال می کنید اگر املا شما افتضاح است و شما به جای از آنها استفاده می کنید ، مردم متوجه خواهند شد و آنها به احتمال زیاد قصد خرید ندارند. اگر می خواهید بازاریابی رسانه های اجتماعی شرکت خود را بر عهده بگیرید اما می دانید هجی شما امری فرعی است ، ابتدا موارد را در ورد جهت طراحی سایت تایپ کنید و بررسی های قرمز را بررسی کنید. اگر کاملاً ناامید هستید ، مدیریت رسانه را در اختیار آژانس است.
روابط عمومی آنلاین قرار دهید با شرکت شما شامل محصولات فروش و کدهای کوپن ندارند. بازاریابی با فیس بوک به معنای این نیست که شما فقط باید به روزرسانی های مربوط به شرکت خود را ارسال کنید. اگرچه شما می خواهید در مقابل مشتریان بالقوه بمانید پیوستن به مکالمات راهی بهتر برای انجام این کار از ارسال یک سد بی پایان از به روزرسانی های وضعیت خود در طراحی سایت خدمت است. باز هم ، این باعث می شود که شما مانند سئو سایت به نظر برسید.

نقش روابط عمومی اینترنت در طراحی سایت

اگر پول نقدی دارید و نمی توانید آژانس روابط عمومی آنلاین خود را استخدام کنید ، مجبور نیستید طراحی سایت شرکت شما را به ورطه اینترنت بیاندازد. اگر می دانید چه کاری انجام می دهید ، می توانید خودتان به عنوان یک کارشناس روابط عمومی اینترنتی خود شوید و انجام این کار خودتان کاملاً در دسترس شماست. در اینجا پنج نکته وجود دارد که به شما کمک می کنند تا در مسیر تبدیل شدن به یک حرفه ای روابط عمومی آنلاین در طراحی سایت قرار بگیرید.
شرکت ها شروع به دیدن ارزش در بازاریابی رسانه های اجتماعی می کنند و در نتیجه فروش آنها در حال افزایش است. بازاریابی با فیسبوک چیزی است که تقریبا هر کسی می تواند آن را تسلط بخشد ، اما شما باید از نحوه واکنش طرفداران و طرفداران خود در مورد به روزرسانی های خود آگاه باشید. اگر کسی پاسخ نمی دهد ، ممکن است بخواهید در استراتژی روابط عمومی طراحی سایت خود تجدید نظر کنید.

ثبت نام در هارو جهت طراحی سایت

کوتاه برای کمک به یک خبرنگار هارو راهی عالی برای شروع روابط عمومی اینترنت شما به سمت اضافه برداشت است. با استفاده از خدمات خبرنامه نامه الکترونیکی رایگان می توانید به خبرنگاری که به دنبال برجسته کردن محصولات شرکت ها و افراد در مقاله های چاپی خود طراحی سایت ها وبلاگ ها و حتی نمایش های تلویزیونی و رادیویی است دسترسی پیدا کنید.
این مانند روابط عمومی رایگان است و چگونه می توان گفت نه ممکن است لازم باشد قبل از اینکه کسی گاز بگیرد ، به دهها درخواست ارسال کنید ، اما قرار گرفتن در معرض اضافی اغلب ارزش افزوده تلاش دارد. اگر می خواهید شانس خود برای پوشش را بهبود ببخشید این راهنما را در زمینه بهینه سازی هارو خود در روابط عمومی اینترنتی در طراحی سایت خود ببینید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش