اینماد در طراحی سایت

اینماد در طراحی سایت

اینماد در طراحی سایت


اینماد در طراحی سایت: یکی از مواردی که در طراحی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند اعتماد کاربران را به سایت ما جذب کند و خصوصاً در طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت صرافی و امثال اینها که مبادلات پولی در آنها انجام شده و یا اجناسی خریداری می شود نماد اعتماد الکترونیک است که به نام های اینماد، e namad نیز شناخته می شود. اخذ اینماد برای طراحی سایت های مختلف نیاز به طی مراحلی دارد و باید شرایطی نظیر استفاده از SSL را رعایت کنید. اینماد دارای انواع گوناگونی است که هر میزان سایت قابل اعتماد تری داشته باشید و مدت زمانی از نوع قبلی بگذرد می توانید برای اخذ اینماد با ستاره بیشتر اقدام کنید. اینماد تک ستاره و دو ستاره و سه ستاره این انواع هستند.


مشکلات فنی اینماد در طراحی سایت


دقت داشته باشید که پس از دریافت اینماد باید موارد زیر را در طراحی وب سایت خود رعایت کنید تا اینماد معتبری در طراحی سایت خود داشته باشید. کد مربوط به اینماد مربوط به دامنه اصلی سایت شما می باشد و نباید در زیر دامنه آن را به کار ببرید زیرا قابل مشاهده نخواهد بود. همچنین اگر دامنه ی دیگری دارید که به دامنه اصلی ریدایرکت می شود نیز کد اینماد، مانند زیر عناوین است و مشکل نمایش خواهد داشت. حتماً دقت کنید که در کد هیچ تغییری ندهید و آن را به صورت صحیح در طراحی سایت خود قرار دهید. نمایش لوگوی اینماد ارتباطی با آی.پی شما ندارد و ssl شما نیز باید حداقل یک سال اعتبار داشته باشد.


تغییر اطلاعات اینماد در طراحی سایت


موارد بسیار زیادی پیش می آید که افراد حقیقی و یا حقوقی بعد از ثبت درخواست می خواهند تغییر وضعیت بدهند که این کار پیش از دریافت اینماد قابل انجام است ولی اگر بعد از دریافت نماد اعتماد بخواهید تغییر وضعیت بدهید باید درخواست رسمی ابطال پرونده را داده و سپس مجدداً پرونده تشکیل دهید.