ایجاد کمپین بازاریابی در طراحی سایت

ایجاد کمپین بازاریابی در طراحی سایت

ایجاد کمپین بازاریابی در طراحی سایت


ایجاد کمپین بازاریابی در طراحی سایت ما در عصر اطلاعات شخصی زندگی می کنیم شخصی سازی روش کار ما را متحول کرده است. این تأثیر زیادی در تولید محتوای ما داشته است. شرکت هایی مانند فیس بوک برای تطبیق بهتر پیشنهاد خود به کاربر ، داده های کاربر را در طراحی سایت جمع می کنند. آنها متخصص در زمینه شخصی سازی هستند. شما می فهمید که کاربران به مطالب مرتبط علاقه مند هستند. هنگامی که به فیس بوک می روید ، الگوریتم فید خبری پیچیده روشن می شود.
هزاران مقاله و پست را جستجو می کند تا بهترین مطالب را برای شما در طراحی سایت پیدا کند. این شرکت اطلاعات زیادی را که پس از آن استفاده می شود جمع می کند. حتی دکمه مانند داده ها را برای بهینه سازی اطلاعات خبری ، به سیستم ارسال می کند. بیشتر این داده ها پس از آن در دسترس تبلیغ کنندگان قرار می گیرند ، اما بیشتر آنها نمی دانند چگونه از ثروت داده ها به صورت کارآمد در طراحی سایت استفاده کنند.

جذب مشتریان به طراحی سایت

احتمالاً می خواهید فوراً شخصی سازی ایمیل خود را شروع کنید نه خیلی سریع بعداً درباره آن حوزه دیگری نیز وجود دارد که ابتدا می خواهم به آن بپردازم از کل بازاریابان می گویند که صفحه اصلی یک طراحی سایت می تواند بینش شخصی شرکت را به بازدید کنندگان ارائه دهد. طبق گفته مونتاته از کل بازاریاب ها نمی دانند چگونه از داده ها برای شخصی سازی مطالب خود یا چگونگی متناسب کردن پیشنهاد خود به نیازهای مشتریان استفاده کنند.
استفاده از تجربیات کاربران در طراحی سایت بعداً به شخصی سازی کمپین های ایمیل می روم ، اما ابتدا می خواهم از صفحه اصلی شما مراقبت کنم. صفحه اصلی شما اولین قدم در جهت دستیابی به مشتری است. بازاریابان این مرحله اول را تبدیل به خرد می نامند. کاربر به دلیل اینکه می خواهد محصولی را خریداری کند به طراحی سایت شما نمی رود زیرا ابتدا باید مراحل بسیار کمی را طی کند. صفحه اصلی شما پر از مراحل کوچک است.

اهمیت گروه های هدف در طراحی سایت

گروه های هدف زیادی برای این مطالعه ایجاد شده است مشتریان هدف ، خریداران اواخر شب ، مشتریان صنعت مسافرتی و مشتریان مایکروسافت. هر یک از این گروه های هدف یک تجربه کاربری شخصی را تجربه کرده اند که منجر به میکرو تبدیل های مختلف شده است. صفحات طی چند هفته مورد آزمایش قرار گرفتند و نتایج ثبت شد کاربران بازخورد مثبتی ارائه دادند که این یک علامت خوب در طراحی سایت محسوب می شد.
این تبدیل های خرد شامل کلیک روی طراحی سایت عضویت در خبرنامه شما یا انتخاب یک محصول خاص از فروشگاه شما می باشد نه فروش این یک تبدیل کلان خواهد بود ، بلکه نوعی سازش است بازدید کننده فکر می کند من می خواهم روی این دکمه کلیک کنم این روند روانی است که قبل از تبدیل خرد در طراحی سایت صورت می گیرد این دقیقا همان جایی است که ما باید با شخصی سازی شروع کنیم. شخصی سازی اطلاعات را به اطلاعات مربوطه ارزش می دهد.

فرم ثبت نام در طراحی سایت

اکنون یک صفحه اصلی شخصی دارید که به تبدیل های خرد منجر می شود همچنین مشترکین جدیدی در خبرنامه خود به دست می آورید فوق العاده است شما می توانید این تبدیل خرد را حتی بهتر انجام دهید. می توانید فرم ثبت نام خود را در طراحی سایت شخصی سازی کنید. برخی از شرکت ها مشترکین خود را براساس عنوان شغل یا کارفرما به گروه های خاصی تقسیم می کنند در اینجا نمونه ای از بخش شرکت آورده شده است.
فرم ثبت نام ناخوشایند به نظر می رسد اما همه آن را در طراحی سایت دارد. آن را در پیش زمینه قرار می دهد. برای یک مطالعه موردی ، کارا هارشمن چهار نسخه مختلف از یک صفحه شخصی شخصی را برای ایجاد کرد تا به گروهه ای هدف مختلف در طراحی سایت بپردازد نتایج بسیار جالب بود. نرخ تعامل افزایش یافته است ، نرخ تبدیل کلی افزایش یافته و تبدیل خرد برای سی تی ای سعی کنید اکنون برای ایجاد یک حساب کاربری رایگان افزایش دهید.

بهینه سازی طراحی سایت

وقتی آدرس ایمیل مشتری بالقوه را می گیرید و آن را در لیست درست قرار می دهید ، واقعاً شروع می شود. طراحی سایت حال باید محتوای شخصی سازی شده را برای این مشتری ارسال کنید. برای انجام این کار ، ابتدا باید بفهمید که هر بخش مشتری به چه محتوایی در طراحی سایت علاقه دارد. مشترکین جدید احتمالاً می خواهند ابتدا بدانند که چگونه می توانند به بهترین وجه از محصول شما استفاده کنند. بسیاری از مشتریان در حال حاضر می دانند.
چه چیزی را باید انتظار داشت اما به خصوص در مورد شرکت ها و محصولات نرم افزاری ساس ، سردرگمی می تواند به سرعت بوجود آید. عالی است اینطور نیست شخصی سازی صفحه اصلی برای یک گروه هدف خاص ، تجربه کاربری بهتری را به همراه داشت که به نوبه خود تأثیر مثبتی بر همه تبدیل های خرد و کلان در طراحی سایت گذاشت. این آزمایش به ما نشان می دهد که باید شخصی سازی صفحه اصلی خود را شروع کنیم.

به روز رسانی ایمیل در طراحی سایت

موسسه پراکتور مشترکین را که برای مشاوره رایگان ثبت نام کرده اند اما بعد از گذشت دو هفته هنوز از آن استفاده نکرده اند ، در طراحی سایت گروه بندی می کند با استفاده از ایمیل های تقسیم شده مانند این ، می توانید نسبت به سایر ایمیل ها به میزان باز شدن بالاتر دست یابید مایک فیستین می گوید چهار چیز در تولید محتوا برای بخش های خاص مشتری در طراحی سایت نقش مهمی دارند. شما باید برای همه بخش های مشتری خود محتوای شخصی سازی کنید.
سپس آن را در صفحه اصلی خود در دسترس قرار دهید به این روش ، می توانید قبل از کلیک بر روی سی تی ای ، به نیازهای گروه هدف مربوطه در طراحی وب سایت پاسخ دهید. پس از کلیک بر روی شروع کار شما به مرحله بعدی برمی گردید و باید اطلاعات بیشتری را وارد کنید. بخش اطلاعات مشتری را جمع آوری می کند تا بعداً بتواند محتوای مربوطه را ارائه دهد. در پایین می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید برای شرکت خود ثبت نام کنید.

شخصی سازی ایمیل ها در طراحی سایت

دو روش برای شخصی سازی ایمیل های شما و موفقیت آمیز کردن مبارزات انتخاباتی شما وجود دارد ایمیل هایی که دارای یک خط موضوع شخصی هستند بیشتر احتمال دارد که باز شوند از كل بازاریابان می گویند كه تعدیل های كوچك در حال حاضر تاثیری در جذب مشتری دارد. با این حال ، شخصی سازی باید طبیعی باشد. این استراتژی کار می کند ، اگرچه نام دوباره در متن ظاهر نمی شود. خط موضوع حاوی نام مشتری است و بنابراین اسپم نیست.
از دیگر ویژگی های جمعیتی نیز می توان برای شخصی سازی در طراحی سایت استفاده کرد ، به عنوان مثال جنسیت یا سن یک پیام خوش آمدید خودکار فقط باید یک بار نوشته شود ، یک خبرنامه یا یک پیشنهاد ویژه شامل تلاش بیشتر جهت طراحی سایت است. ترجیح می دهید به صورت خصوصی ثبت نام کنید. هنگامی که به عنوان یک شرکت ثبت نام می کنید پیام زیر را مشاهده خواهید کرد: بسته به انتخاب مشتری خصوصی شرکت است.

ایجاد محتوای مناسب در طراحی سایت

اگر می خواهید شخصی سازی کنید باید متناسب با طراحی وب سایت ایمیل های خود به مشتری از محتوای پویا استفاده کنید. یکی از بخش های مشتری شما سگ ها را دوست دارد. ایمیل شما می تواند چیزی شبیه به این باشد با محتوای پویا می توانید پیام های شخصی شده مخاطبین خود را بر اساس داده هایی که جمع آوری کرده اید ارسال کنید. این داده ها می توانند از سی آر ام فرم نامه الکترونیکی شما یا از منبع دیگری تهیه شوند.
اگر بر اساس عادات خرید مشتریان ، مشتریان خود را به گروه های مختلفی تقسیم می کنید ، می توانید برای مشتریانی که از طراحی سایت شما خرید نمی کنند اغلب به آنها دعوت نامه ارسال کنید. عنوان شغلی و غیره این برنامه در حال حاضر پاسخی خودکار در طراحی سایت یجاد می کند. شما می توانید به یک ایمیل به سؤالات مشتری پاسخ دهید و باید شخصاً به مشتریان بپردازید. همچنین برای تنظیم حساب خود باید برای مشتریان خود یادآوری ارسال کنید.

نتیجه گیری

پایان مشخصات خود را می توانید برخی از ایمیل ها را بطور خودکار راه اندازی کنید به عنوان مثال اگر مشتری هنوز پس از مدت معینی حساب خود را به طور کامل پر نکرده باشد. به این ترتیب ، مشتری در فرآیند تبدیل باقی می ماند. اگر مشتری به یک موضوع خاص علاقه داشته باشد ، ممکن است فقط بخواهد اطلاعاتی در مورد آن موضوع در طراحی سایت دریافت کند.
در این حالت شما می توانید برای عضویت در خبرنامه ، پیام خودکار را برای او ارسال کنید. با این روش می توانید مشترک را جبران کنید و یا حداقل بدانید که چرا او مشترک نشده است. اگر مشتریان طراحی وب سایت خود را بر اساس محل زندگی تقسیم می کنید ، می توانید اطلاعات مربوط به رویدادها و همایش ها را برای آنها در طراحی سایت ارسال کنید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش