ایجاد کد QR در طراحی سایت

ایجاد کد QR در طراحی سایت

ایجاد کد QR در طراحی سایت


ایجاد کد QR در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در طراحی سایت استفاده از کدهای Qrهمانطور که می بینیم نسبت به قبل رو به افزایش است.شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کد کیو آر چیست؟ این کدها بارکدهای دوبعدی هستند که توانایی ذخیره اطلاعات را در خود دارند. این اطلاعات بارکدها توسط گوشی های هوشمند و سایر دستگاها وبرنامه های جانبی خوانده می شود. همانطور که مطلع هستید در حال حاضر این بارکدها بروی محصولات غذایی و بلیط هواپیماها وبرنامه های موبایل قابل مشاهده است.

اطلاعات تماس در کدهای QR طراحی سایت چیست

در طراحی سایت یکی از مهمترین کاربرد کد Qr ذخیره اطلاعاتی مانند شماره تماس، نام ونام خانوادگی آدرس ایمیل آدرس سایت واطلاعات تکمیلی است. با اسکن این کد به راحتی می توانید به اطلاعات کاربر دست پیدا کنید. دیگر نیاز به نوشتن اطلاعات و ثبت اطلاعات نیست. البته این بستگی به خود شما دارد که کدام اطلاعات خود را می خواهید در بارکد ذخیره کنید شاید شما بخواهید فقط آدرس ایمیل یا شماره تماستان را در بارکد ذخیره کنید که بسیار ساده و کم حجم باشد. یا شما فقط دوست دارید مشترکتان از طریق آدرس ایمیل فقط با شما در تماس باشد و نخواهید با قرار دادن سایر اطلاعات موجب سردرگمی افراد شوید.

کاربرد کد Qr در طراحی سایت

استفاده از کد Qr وارجاع دادن به سایت اینترنتی وطراحی سایت شما پر کاربرد ترین روش استفاده از کد QR است برای استفاده صحیح از آن باید به اینترنت دسترسی داشته باشید تا بتوانید با اسکن کد به آدرس اینترنتی مورد نظر دسترسی پیدا کنید . این آدرس ممکن آدرس صفحه اجتماعی شما یا هر آدرس اینترنتی دیگری باشد . شما می توانید با ارجاع دادن آدرس اینترنتی در کد Qrدر این کار خلاقیت ایجاد کنید و حتی پس از چاپ بار کد می توانید آدرس مورد نظر را تغیر دهید. حتی می توانید با نصب یک آمار گیر ساده بروی این بارکد تعداد ورودی های طراحی سایت خود را از این طریق محاسبه کنید.

معرفی موقعیت جغرافیایی طراحی سایت

خیلی از شرکت های بزرگ برای به نمایش در آمدن آدرس طراحی سایت خود بروی نقشه گوگل از این کد استفاده می کنند و در این حالت اطلاعات مانند محل برگزاری نمایشگاه و یا همایش را به راحتی در اختیار بازدید کنندگان طراحی سایت قرارمی دهند و در صورت دسترسی به اینترنت مستقیما به نقشه گوگل وآدرس مورد نظر دسترسی پیدا خواهند کرد.

ارسال پیام با کد Qr طراحی سایت

در حال حاضردر طراحی سایت یکی از استفاده های کدهای Qrکه تقریبا رایج شده است استفاده از این کد برای ارسال پیام است که شما با ارسال این کد به شمارهای مورد نظر و دریافت آن پیام و اسکن آن کد از طریق دریافت کننده پیام شما را دریافت می کند. از دیگر مقالات وب سایت سایتکد می توان به جذب کاربر در اولین بازدید از طراحی سایت اشاره نمود که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

ارسال اطلاعات و تنظیمات شبکه wifi

با توجه به افزایش رستوران ها وکافی شاپ ها در سطح شهر و ارائه رایگان اینترنت در محیط داخلی این مراکز شما به راحتی می توانید با اسکن کد Qr به راحتی به اطلاعات شبکه وای فای دسترسی پیدا کنید و متصل شوید و شما به راحتی می توانید در طراحی سایت Qr خلاقیت به خرج دهید و منوی رستوران خود را نیز در این کدها قرار دهید.