ایجاد تجربه موفقیت آمیز برای کاربران در طراحی سایت

ایجاد تجربه موفقیت آمیز برای کاربران در طراحی سایت

ایجاد تجربه موفقیت آمیز برای کاربران در طراحی سایت


ایجاد تجربه موفقیت آمیز برای کاربران در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران اصطلاح دريافت شده از بخش منابع انسانی در طراحی سایت است. در ابتدا برای اشاره به استخدام های جدید مورد استفاده قرار گرفت و آنها را "دانش، مهارت ها و رفتارهای لازم برای تبدیل شدن به اعضای سازمانی و خودی" به دست آوردند. اگر جایگزین جنبه استخدام جدید با کاربران جدید، این ایده کاملا دقیق در طراحی سایت است. از آن به عنوان بخشی از کل سفر کاربر ثبت نام استفاده کنید. انبارداری بخشی از قیف است و بخشی از اولین تجربه کاربر با شما برنامه است. تجارب در حال ساختن می تواند در طراحی سایت خوب یا بد باشد. با این حال، من متوجه شده ام که برنامه ای که به طور کلی در کل عکس تصویر می کند و از گرفتن کاربر برای کلیک روی ثبت نام CTA به کاربر با استفاده از محصول بهترین تجربه را در طراحی سایت دارد. ثبت موقعیت طراحی سایت در گوگل که از جدید ترین مقالات وب سایت سایت می باشد را نیز مطالعه نمایید.

نیاز کاربران در طراحی سایت

بیایید با هدف ایجاد تجربه در حال اجرا در طراحی سایت شروع کنیم. چه کاربر نیاز دارد؟ برای کسب موفقیت در استفاده از محصول خود چه نوع اطلاعاتی در طراحی سایت لازم است؟ آیا برای استفاده از محصول شما حتی نیاز به یک حساب کاربری دارید؟ اگر نه که بر کاربر تاثیر می گذارد. من به یک حساب کاربری برای استفاده از در طراحی سایت نیاز ندارم، اما اگر می خواهم کارم را ذخیره کنم مفید است. از آنجا که من به یک حساب کاربری نیاز ندارم، می توانم شروع به استفاده از برنامه را بکنم و یک برنامه بسیار شهودی است. تجربه در حال حاضر در طراحی سایت بسیار کم است، اما من برای کمک به استفاده از این محصول، همه چیز را دارم.

آیا واقعا به ایمیل در طراحی سایت نیاز دارید؟

چه چیزی پیچیده تر است؟ در مورد نرم افزارهایی مثل چه چیزی را در طراحی سایت میپسندید؟ برای استفاده از ، من نیاز به یک حساب کاربری دارم. بنابراین ورود به سیستم در صفحه اصلی خود در طراحی سایت شروع می شود. دوباره، به عنوان مثال ، آنها نیاز به کاربر برای تایید ایمیل خود را قبل از اینکه شما قادر به وارد برنامه پیام خود را. اگر چه شما می توانید بدون نیاز به تایید ایمیل ابتدا آن را در طراحی سایت دانلود و نصب کنید. اکثر برنامه ها برای تأیید ایمیل ها درخواست می کنند و برخی از آنها دسترسی به بلوک را در صورتی می برند که کاربر آن را انجام ندهد. اما نه همه آنها. این چیزی است که باید از همه چیز مراقب باشد. تأیید ایمیل در دریافت کاربر از طراحی سایت چقدر مهم است؟ بر این اساس تصمیم بگیرید و ترکیب کنید. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید!
شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! مثال دیگری از ایجاد حساب از در طراحی سایت است. اول، با ارائه یک ایمیل و رمز عبور، یک حساب ایجاد می کنید. سپس از شما خواسته می شود ایمیل خود را تأیید کنید. (مرتب کردن بر اساس، شما در واقع از شما خواسته نشده است، شما گفته نشده است که در طراحی سایت انجام دهید بعد، اما من هنگامی که شما در لینک در ایمیل کلیک کنید برای فعال کردن حساب کاربری شما به یک صفحه است که به شما در طراحی سایت می گوید برای ایجاد یک رمز عبور جدید. درموردش یک لحظه فکر کن. چه وقتی تلف کردیم. چه راهی عالی برای از بین بردن از کسی. یک تجربه عجیب و غریب. هرگز این کار را به هیچکس انجام نده!

آیا کاربر به یک نمایه در طراحی سایت نیاز دارد؟

همانطور که با بیشترین چیزی، میزان پروفایل کاربر متفاوت از برنامه به برنامه در طراحی سایت است. برخی از برنامه ها آنها را ندارند و بعضی از آنها نیاز به خاطراتی دارند. برو رقمی فقط از کاربران جدید خود اطلاعاتی را که به آنها در طراحی سایت موفقیت آمیز است، بپرسید. در تصویر زیر ممکن است به نظر شبیه باشد. پس از همه، آنها فقط از یک نام کاربری و یک شماره تلفن که اختیاری است درخواست می کنند. با این حال، به من نمی گوید چرا من به عنوان یک کاربر باید هر دو را در طراحی سایت ارائه دهد. شخصا، من دوست ندارم شماره تلفن من را به شرکت ها بدهم به دو دلیل. آنها هرگز به من تلفن نمی دهند، پس اتلاف وقت من برای پر کردن است، و من هرگز نمی دانم که چرا آنها باید به من تلفن بزنند. اکثر شرکت ها از طریق ایمیل به هر طریق در طراحی سایت ارتباط برقرار می کنند.
در اینجا یک مثال از اشلی مدیسون است. شما به برخی از اطلاعات نیاز دارید که در یک دوستی آنلاین باشید و آیا می توانید با نام اشلی مدیسون آنلاین تماس بگیرید از آن برای امور؟ به منظور کمک به تطبیق بهتر در طراحی سایت. این نوع واضح است اما اگر به شکل زیر در تصویر زیر نگاه کنید، بعضی از این زمینه ها فقط ساده نیست. شما می خواهید ایجاد نمایه معنی داشته باشید. شما به آن نیاز دارید تا کاربران به درستی آن را در طراحی سایت پر کنند. در مراحل بعدی روشن شود این فقط چند توصیه کلی عمومی در طراحی سایت است، اما همیشه نشان می دهد که کاربر بعد چه کار می کند. ما می توانیم کلیدی را در طول روز به صورت کلیدی بحث کنیم، اگر بگوییم "ادامه" یا "بعد" یا چیزی شایسته تر. با این حال، این نکته نیست.

منظور از پیاده روی در طراحی سایت چیست؟

یک پیاده روی می تواند یک مقدمه خوب برای یک محصول بسیار پیچیده در طراحی سایت باشد که نمی تواند دوباره طراحی شود. من اعتقاد دارم که پیاده سازی ها و پرسش های متداول مربوط به آن، نقص در طراحی رابط هستند. هر چیزی طراحی سایت و محصول را می توان بصری ساخته شده است. با این حال، متوجه می شوم که گاهی اوقات می توانیم صرف زمان صرف نامحدود با تغییر و اصلاح محصولی که در حال کار با آن هستیم صرف کنیم. یک برنامه مانند قطعا می تواند از پیاده روی استفاده کند.
این یک محصول پیچیده در طراحی سایت است تا بتوانید چنگ بزنید، بنابراین یک معرفی خوب برای کاربران جدید با نام تجاری جدید است. مثل همه چیز، فقط اطمینان حاصل کنید که پیاده روی در طراحی سایت بسیار خوب است. نکته این است که وقتی دکمه و عمل از دست رفته است، یک مشکل واقعا بزرگ در طراحی سایت است. دو تصویر زیر را بررسی کنید. تصویر بالا از است. و، مثل، جهنم من باید با آن انجام دهم؟ تصویر زیر از است. و، جهنم من نیز باید با آن همکاری کنم؟

تجربه در طراحی سایت نیاز به تعلق دارد

آخرین قطعه مشاوره من در هنگام ایجاد یک تجربه در حال ساختن این است که در طراحی سایت مطمئن شوید که همه چیز را منطبق با آن می دانید، مانند نام تجاری. در بالا یک تصویر دیگر از تجربه از تجربه در حال ساخت است. شما می توانید تمام تجربیات و تجارب توسط را در طراحی سایت بررسی کنید. به هر حال، تمام تصاویر من از این طراحی سایت، اگر شما به دنبال نمونه های دیگر هستید، مراجعه کنید.) هرکسی می خواھید تمام تجربه ی اول احساس صاف، انسجام و جامع داشته باشید. شما می خواهید آن را به عنوان لذت بخش که ممکن است. داشتن دسترسی از راه دور، مانند برچسب های نامشخص UI، وظایف بیش از حد و یا یک ظاهر متفاوت، این صافی را در طراحی سایت از بین می برد.
تجاربی که در آن تجربه می شود می تواند راهی عالی برای دریافت یک کاربر جدید در مورد برنامه یا محصول شما باشد. همه چیز در مورد متعادل کردن قابلیت استفاده و تجربه کاربر است، اما این علم راکتی در طراحی سایت نیست. تصور می شود که انبارداری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد تا بتواند به طور موثر در استفاده از محصول شما در طراحی سایت شروع به کار کند. همانطور که گفتم، علم راکتی نیست! مشاوره کلی من این است که فکر کنم تمام فرآیند را از ثبت نام تا استفاده از محصول آغاز کنم. این چیزی نیست که یک کارت اعتباری در پرونده باشد. این چیزی نیست که بعد از یک نمایه پر شده باشد. و، بالاتر از همه، هرگز اجازه ندهید که یک پیروزی به دست بیاید اگر بتوانید به آن در طراحی سایت کمک کنید!

پدیو اصلی فرم ثبت نام در طراحی سایت

میکرو کپی فرم بسیار عالی در طراحی سایت است. عنوان "تصمیم خوب" یک چارچوب مثبت را در سراسر روند ثبت نام ایجاد می کند. من فقط آن را دوست دارم پدیوی همچنین از اثبات اجتماعی با یک انگیزه بصری قوی استفاده می کند. شما می توانید ببینید که افرادی هستند که از استفاده می کنند. اگر برای آنها کار می کند، احتمالا برای شما نیز کار خواهد کرد، در طراحی سایت درست است؟ تنها چیزی که را از کمال نگه می دارد، حذف کلاسیک "ستاره" است. اول از همه، اگر تنها یک فیلد وجود داشته باشد، لازم است. ثانیا، اگر ما کنار یک علامت فرم قرار می دهیم، در طراحی سایت باید توضیح داده شود.