اهمیت صفحه ی فرود در طراحی سایت

اهمیت صفحه ی فرود در طراحی سایت

اهمیت صفحه ی فرود در طراحی سایت


اهمیت صفحه ی فرود در طراحی سایت
اصطلاح لندینگ پیج یا صفحه ی فرود معمولا در بازاریابی اینترنتی بسیار استفاده می شود اما در واقع یک صفحه ی مجزا در طراحی سایت شماست که یک هدف مشخص دارد به بیان ساده هر صفحه از طراحی سایت تهران شما که کاربر می تواند از ان بازدید کند یک لندینگ پیج یا صفحه ی فرود نامیده می شود.

آیا صفحه ی فرود همان صفحه ی اصلی در طراحی سایت محسوب می شود ؟

پاسخ منفی است صفحه ی اصلی با صفحه ی فرود در طراحی سایت متفاوت است در صفحه اصلی هدف این است که بازدید کنندگان مشتاق شوند تا برای خواندن به صفحات دیگر بروند و هدف از لندینگ پیج رفع نیازهای اطلاعاتی بازدید کنندگان است در حقیقت صفحه ی فرود کاربران را متقاعد می کند که ادامه مطلب را بخوانند صفحه ی فرود نباید با منوی شما پیوند بخورد دلیلش این است که باید گزینه های در دسترس کاربر را محدود تر نماییم.

در طراحی سایت برای اینکه لندینگ پیج شما جذاب شود لازم است موارد زیر را رعایت کنید :

• سوال بپرسید.
• از کلمه ی چطور استفاده کنید.
• عنوان جذاب طراحی کنید.
• راه های جذاب برای انتخاب پیش پایشان بگذارید.
• به خاطر داشته باشید نباید مخاطب را گیج کنید و از مطالب کسل کننده استفاده کنید.

هدف از ایجاد صفحه ی فرود در طراحی سایت :

این صفحه معمولا در طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی یا طراحی وب سایت های که به نوعی به ارایه ی کالا و خدمات می پردازند، کاربرد بیشتری دارد و معمولا برای طراحی ان سه هدف زیر دنبال می شود.
1-فروش مستقیم : اگر تا به حال چیزی را آنلاین سفارش داده اید مسلما در هنگام سفارش در صفحه ی فرود قرار گرفته اید این صفحه را می توان به نام های صفحه ی محصول یا صفحه گرفتن نوبت نیز معرفی کرد.
2-تولید مشتری بالقوه : در این قسمت هدف از طراحی صفحه ی فرود، گرفتن اطلاعات تماس مشتری یا ایمیل اوست تا بعد ها بتوان با او تماس گرفت و ارتباط بر قرار کرد پیجی که برای دریافت اطلاعات مشتری طراحی می شود و و از طراحی صفحات مربوط به فروش جداست و معمولا برای مقاصد زیر در طراحی سایت کاربرد دارد :
• پر کردن فرم برای استخدام
• دریافت اطلاعات برای ارایه قیمت
• دریافت اطلاعات تماس برای نوبت دهی
• دریافت اطلاعات برای قرار گرفتن در نوبت مشاوره
3-صفحه فرود کلیکی : این صفحه با هدف متقاعد کردن کاربرد به کلیک از طریق یک صفحه ی دیگر ساخته می شوند زیرا بازدید کنندگان معمولا در صفحه ی اول اقدام به خرید نمی کنند برای طراحی سایت در این حالت معمولا در صفحه ی اول توضیحاتی داده می شود تا کاربر با کلیک به لندینگ پیج وارد شود. درآمدزایی آسان از طراحی سایت فروشگاهی که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.