انواع وب سایت هایی که با وردپرس می توانید طراحی کنید

انواع وب سایت هایی که با وردپرس می توانید طراحی کنید

انواع وب سایت هایی که با وردپرس می توانید طراحی کنید

در این مقاله، ما به شما 13 نوع مختلف از طراحی وب سایت را که می توانید با وردپرس و بدون یادگیری هیچ مهارت برنامه نویسی ایجاد کنید نشان می دهیم.

1. وبلاگ یا وب سایت شخصی
وردپرس به عنوان یک پلت فرم ساده وبلاگ نویسی آغاز شده و به سرعت به یک CMS قدرتمند تکامل یافته است. اگر می خواهید یک وبلاگ یا وب سایت شخصی ایجاد کنید، از طراحی سایت وردپرسی استفاده کنید سپس شما مقدار زیادی ابزار مدیریت و رشد برای وردپرس تان به سرعت پیدا خواهید کرد.
2. وب سایت کسب و کار
وردپرس ساده ترین راه برای ساخت یک وب سایت حرفه ای کسب و کار است. 3. تجارت الکترونیک
وردپرس به سرعت تبدیل به یک راه حل برای رفتن به سمت راه حل برای ساختن وب سایت های تجارت الکترونیک شده است.
4. هیئت مدیره کار
چندین سایت محبوب مانند مجله اسمشینگ، Problogger و غیره از job board ها به عنوان یک منبع درآمد استفاده می کنند. وردپرس به سادگی به شما اجازه می دهید یک job board بسازید جایی که کارفرمایان می توانند لیست کار و حرفه ای که به آن می پردازند را قرار دهند.
5. راهنمای کسب و کار
درست مثل job board ، در اینجا هم فهرستی از تقاضاهای کسب و کار در وب سایت وجود دارد. برخی از پلاگین های عالی راهنمای کسب و کار وردپرس وجود دارد که شما به راحتی می توانید وب سایت های راهنمای کسب و کار ایجاد کنید.
6. وب سایت های پرسش و پاسخ
می خواهید نسخه پاسخگوی یاهو ، Stack Exchange یا Quora شخصی خودتون رو داشته باشید؟ با وردپرس شما می توانید به راحتی وب سایت پرسش و پاسخ ایجاد کنید.
7. سازمان های غیرانتفاعی و وب سایت های مذهبی
با افزونه های وردپرس شما می توانید فرم اهدا و جمع آوری پول توسط کمک های مالی جمع آوری کنید. وردپرس تم های عالی برای مسجد ها و سازمان های غیرانتفاعی دارد.
8. وب سایت نمونه کارها
آیا نیاز به یک محل برای نمایش کارهای خود دارید؟ شما به راحتی می توانید یک portfolio به وب سایت وردپرس خود با گالری تصاویر خیره کننده و اسلاید های زیبا اضافه کنید .
9. جوامع آنلاین
وردپرس می تواند به عنوان یک فروم آنلاین با استفاده از انجمن bbPress سبک وزن مورد استفاده قرار گیرد. شما حتی می توانید با پلاگین هایی مانند BuddyPress ، امکانات اجتماعی به یک سایت وردپرس اضافه کنید.
10. وب سایت های کوپن
از وردپرس برای ایجاد یک سایت کوپن استفاده کنید ، که به شما این اجازه را می دهد تا به راحتی اضافه کردن، و منقضی کوپن را مدیریت کنید.
11. وب سایت های حراج
آیا می خواهید وب سایت مزایده ی شخصی مانند ebay داشته باشید؟ با وردپرس، شما می توانید یک وب سایت حراج کاملا کاربردی ایجاد کنید.
12. وب سایت چند زبانه
شما می توانید وردپرس به بسیاری از زبان ها نصب کنید، و یا حتی همچنین می توانید وب سایت چند زبانه ایجاد کنید.
13 .وب سایت آموزش / ویکی
آیا می خواهید یک دانشنامه برای اضافه کردن مدارک و اسناد یا مرکز آموزش مانند ویکی مقالات داشته باشید؟