اندروید همه چیز را به شما یادآوری می کند

اندروید همه چیز را به شما یادآوری می کند

اندروید همه چیز را به شما یادآوری می کند

با ورود تلفن های هوشمند به زندگی ما و طراحی نرم افزارهای جدید، بسیاری از مسئولیت ها از دوش ما برداشته شده است عملا فرد با آسودگی بیشتری کار های روزمره را پیش می برد. در زمینه یادآوری موارد مختلف نیز می توانید به این نرم افزارها اعتماد کنید. همچنین نیازی به دانلود یا خرید یک اپلیکیشن مخصوص در این زمینه ندارید. راه های زیادی جهت سپردن اطلاعات به تلفن های اندرویدی وجود دارد که در ادامه به بررسی هر یک و ویژگی های آن می پردازیم.
یکی از محبوب ترین روش هایی که کاربران جهت ضبط و نگه داری موارد مختلف استفاده می کنند، گرفتن عکس است.
یکی از قابلیت هایی که علاوه بر تلفن های قدیمی، ابزار های هوشمند نیز از آن بهره می برند، هشدار است. در این بخش به راحتی می توانید از تلفن بخواهید شما در تاریخ و ساعت معین به انجام کاری یادآوری کنند.
راه دیگر، استفاده از تلفن هوشمند به عنوان یک دفترچه یادداشت است. خوشبختانه اخیرا ابزار جالبی توسط گوگل به طور پیش فرض در تلفن های اندرویدی قرار گرفته است.
یک ایمیل به خودتان بزنید. نه! این ایمیل پاک نمی شود و همچون ایمیلی از فرد دیگر به شما ارسال می شود. این پیام را در صندوق ورودی خود تا زمان مورد نظر به طور نخوانده قرار دهید تا یک یاد یار دقیق و مستحکم برایتان باشد. همچنین می توانید ایمیل مربوطه را در یک پوشه به همراه دیگر پیام های مهم نگه داری نمایید.
هنگامی که پشت رایانه نشسته اید، نصف مطالب مهم و مورد نظر شما را صفحات انترنتی تشکیل می دهند و فرصتی برای نوشتن مطالب ندارید. از طرفی کل مطلب را نیز برای کاری نیاز دارید. شاید معقول ترین راه حل بوک مارک کردن این مطالب و همگام سازی با تلفن هوشمند باشد. اما ممکن است مرورگر رایانه و تلفن اندرویدی شما با هم همگام سازی نشده باشند.
اپلکیشن های مختلفی جهت ساخت و مرتب کردن لیست کار ها در فروشگاه گوگل پلی قرار دارند. شما می توانید از تمامی موارد جزئی چشم پوشی کرده و تنها یک لیست ساده و مستفیم از کار های مورد نظر داشته باشید.