انتخاب سرور مجازی مناسب برای طراحی سایت

انتخاب سرور مجازی مناسب برای طراحی سایت

انتخاب سرور مجازی مناسب برای طراحی سایت


انتخاب سرور مجازی مناسب برای طراحی سایت
برای انتخاب سرور در طراحی سایتنیاز داریم که سرور مجازی را بشناسیم سرور مجازی در حقیقت همان سرور اختصاصی است که به بخش های کوچک تری تقسیم شده و همه ی ویژگی های سرور اختصاصی را داراست علاوه بر آن برای طراحی وب سایت بسیار مقرون به صرفه است زیرا هزینه ی کمتری را شامل می شود هر سرور مجازی دقیقا مانند یک سرور مستقل عمل می کنند با این تفاوت که چند سرورمجازی روی یک سرور فیزیکی قرار داده میشود و هر سرور سهمی از منابعی مانند پردازنده، پهنای باند و حافظه را در اختیار می گیرد در نتیجه هر کدام سیستم عامل های مختلف و نرم افزار های اختصاصی خود را دارند.

از ویژگی های یک سرور مجازی خوب در طراحی سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•چگونگی تقسیم منابع با تکنولوژی مجازی مشخص می شود بنابراین اطمینان حاصل کنید که تکنولوژی سرویس دهنده شما منابع اختصاصی دارد.
•سرویس دهنده ای انتخاب کنید که امنیت طراحی سایت تهران شما را تامین کند.
•شما باید بتوانید 24 ساعته روی سرور خود کنترل داشته باید و سرویس دهنده موظف است این امکان را از طریق کنترل پنل برای شما فراهم کند.
•از سرویس های مجازی مدیریت شده استفاده کنید این سرویس ها گرچه هزینه زیادی دارد اما در مواقع ضروری می توانید از پشتیبانی حرفه ای آنها بهره ببرید.

عوامل مهم در انتخاب سرور های مجازی

چند عامل مهم و اساسی باعث پر طرفدار شدن سرورهای مجازی شده است اولین عامل سیستم عامل های مختلف بر روی سرور است بدین صورت که با داشتن یک سرور اختصاصی می توانید چندین سرور مجازی ایجاد و سیستم عامل های مختلف و برنامه های مجزا روی آن نصب کنید دومین عامل مهم نیز امنیت و انعطاف پذیری بالای سرور است و سومین عامل نیزهزینه است .هزینه یک سرور مجازی خوب خیلی کمتر از سرور اختصاصی است با انکه تمام امکانات یک سرور خوب را داراست.
تعداد کاربرانی که می توانند به یک سرور متصل شوند با توجه به کارایی فنی سرور متفاوت است بنابراین باید احتمال افزایش کاربر را تا 3 سال آینده در نظر گرفت در واقع سرور مجازی منابع نرم افزاری و سخت افزاری را با سایر سیستم های عامل به اشتراک میگذارد و هنگام استفاده از یک سرور مجازی در حال استفاده از بخشی از سرور اختصاصی هستید پس اگر در طراحی سایت کسب و کارتان ترافیک بالایی تجربه می کنید، بازدید کننده ی زیادی دارید و مایلید سریع پاسخ گو باشید وقت آن رسیده که یک سرور قدرتمند برای خود تهیه کنید . ترفند های جذب مشتری به طراحی سایت که از کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.