انتخاب دامنه در طراحی سایت

انتخاب دامنه در طراحی سایت

انتخاب دامنه در طراحی سایت


انتخاب دامنه در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران شما در نقطه ای هستید که طراحی سایت خود را بر روی کامپیوتر خود ساخته و آزمایش کرده اید و اکنون می خواهید جهان جدید ایجاد کنید، اما چگونه این کار را انجام می دهید. اکنون که به آن فکر کرده اید، حتی مطمئن نیستید که چگونه مردم به طراحی سایت ها دسترسی پیدا می کنند؛ در واقع وب سایت هایی که واقعا نشسته اند کجا هستند وب سایت در وهله اول چیست. در این مقاله قصد دارم به حداقل شما نیاز داشته باشید که طراحی سایت خود را در وب فعال کنید. من نمی خواهم به جزئیات مبهم دردناک وارد شوم که همه می گویند نه تنها واقعی است، بلکه فقط به اندازه کافی وجود دارد، بنابراین شما باید درک اولیه ای از آنچه انجام می دهید در طراحی سایت داشته باشید.

تاثیر انتخاب دامنه در طراحی سایت

به طور خلاصه، طراحی سایت مجموعه کاملی از رایانه های متصل است که با یکدیگر صحبت می کنند. رایانه ها در وب به طور معمول توسط خطوط تلفن، سیگنال های ماهواره ای دیجیتال، کابل و سایر انواع مکانیسم انتقال داده متصل می شوند. یک مکانیزم انتقال داده یک راه نجومی است که می گوید: راهی برای انتقال اطلاعات ازطراحی سایت منتقل می شود. رایانه هایی که طراحی سایت را تشکیل می دهند، می توانند همیشه متصل شوند یا فقط می توانند به صورت دوره ای متصل شوند. رایانه هایی که همیشه در ارتباط هستند معمولا چیزی است که سرور نامیده میشود. سرورها همانند رایانه ای هستند که اکنون از این مقاله به عنوان طراحی سایت استفاده می کنید، با یک تفاوت عمده آنها یک نرم افزار ویژه نصب شده به نام نرم افزار سروردارند.

عملکرد نرم افزار های طراحی سایت

نرم افزار سرور برای خدمت به طراحی سایت ها ایجاد شده است. در واقع کامپیوتر سرور دارای مجموعه ای از طراحی سایت هایی است که در آن بارگذاری شده اند و فقط برای افراد مرورگرهای وب منتظر می مانند تا درخواست یا درخواست یک صفحه خاص را داشته باشند. وقتی مرورگر یک صفحه را طراحی سایت درخواست می کند، سرور آن را می فرستد. پاسخ کوتاه این است با تایپ کردن در یا به عبارت دیگر آدرس طراحی سایت بنابراین برای مثال اگر می خواستید وب سایت را پیدا کنید، می توانید آدرس را در نوار آدرس های مرورگر وب خود تایپ کنید یا شاید از لینک های مورد علاقه خود برای استفاده کنید. راه های دیگری برای پیدا کردن وب سایت ها مانند موتورهای جستجو وجود دارد، اما در پشت صحنه وب سایت ها با رفتن به آدرس رسمی طراحی سایت، پیدا می شوند. این ما را به جزئیات گذشته ما ارجاع می دهد چگونه طراحی سایت یک آدرس رسمی دریافت می کند تا بقیه وب بتوانند آن را پیدا کنند.

ثبت دامنه در طراحی سایت

ثبت نام دامنه خود را اگر تا به حال فکر کرده اید که چه چیزی ثبت دامنه در مورد شما بود شما احتمالا تا به حال حدس زده اید. اما فقط در مورد؛ ثبت نام نام دامنه شما یک آدرس رسمی برای طراحی سایت شما در شبکه جهانی وب است تا بقیه طراحی سایت بتوانند شما را پیدا کنند. مانند آدرس خانه من در جهان واقعی منحصر به فرد است، همچنین نمی تواند آدرس های تکراری در اینترنت داشته باشد، در غیر این صورت هیچ کس نمی داند کجا بروید. به عبارت دیگر نام دامنه آدرس منحصر به فرد در طراحی سایت است. اگر میخواهید آدرس منحصر به فرد خود را در طراحی سایت داشته باشید، نام دامنه خودتان، برای هر سالی که میخواهید نام خود را در اختیار شما قرار دهد، چند دلارهزینه خواهد داشت. هزینه ثبت نام نام دامنه از کمتر از در هر سال و شاید بیشتر است. شما می توانید یک دامنه را در طراحی سایت ثبت نام کنید.
به همین دلیل هزینه آن این است که این کتاب آدرس مرکزی همه نامهای دامنه در دنیا وجود دارد که باید به روز شود و همچنان ادامه دارد کسی باید آن را پرداخت کند ممکن است متوجه شده باشید که من فقط یک قطعه اطلاعات اضافی کوچک را در اختیار دارم کتاب آدرس طراحی سایت غول پیکر دامنه قرار می دهد. این ما را به آخرین اطلاعات کمی از اطلاعات می رساند زمانی که در یک طراحی سایت نام دامنه وارد کنید یا روی لینک آن نام دامنه کلیک کنید، مرورگر شما شروع به پرسیدن سرورها که در آن نام دامنه خاص نشسته است و سرور های طراحی سایت می توانند به مرورگر بگویند با اشاره به کتاب آدرس غول پیکر که در بالا ذکر شد، کجا بروید.

دامنه ی طراحی سایت خود را ثبت کنید

دو مرحله برای به دست آوردن طراحی سایت خود در وب با توجه به جزئیات پسزمینه نورد در زیر کمربندهای ما، اکنون می توانیم دو مرحله را برای زندگی در وب بگذرانیم دامنه خود را ثبت کنید. اجاره فضای سرورثبت دامنه خود شرکت های زیادی وجود دارند که به شما اجازه می دهند نام دامنه خود را برای طراحی سایت خود ثبت کنید. قیمت ها متفاوت است، همانطور که کیفیت خدمات، اما در پایان روز، همه آنها جزئیات دریافت نام دامنه خود را در کتاب آدرس غول پیکر من در مورد قبل از آن صحبت کرد. این روزها، بسیاری از اسامی را که ممکن است در ثبت نام طراحی سایت علاقه مند به آن ها باشند پیدا کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، نام دامنه در طراحی سایت باید منحصر به فرد باشد و بسیاری از آن ها از بین رفته اند.

دامنه معتبر در طراحی سایت

صحبت کردن درباره طراحی سایت واقعا تفاوت در این روزها وجود ندارد. موتورهای جستجو بین آدرس و یک آدرس دات نت نیستند. تنها چیزی که شما ممکن است در نظر بگیرید این است که مردم تمایل دارند به طور خودکار از وارد شده باشند، زیرا این اولین گسترش دامنه طراحی سایت شناخته شده عمومی بود. بنابراین، هنگام ثبت نام نام دامنه، ابتدا به دنبا می گردم و اگر آن را گرفته بود، پس از آن برای هر یک از دیگران امتحان کردم. شما احتمالا حدس زدید یک آدرس یک نام دامنه طراحی سایت همان نام با یک پسوند متفاوت نیست.
به عنوان مثال به این ترتیب هر یک از آدرس ها می توانند به صورت جداگانه ثبت شوند. اجاره فضای سرور برای میزبانی طراحی سایت سایت شما هنگام اجاره فضای یک سرور به طوری که آن می تواند وب سایت خود را در وب جهانی وب خدمت کند، آن را اغلب به نام میزبانی. شرکت هایی که این سرویس را ارائه می دهند، اغلب به عنوان میزبان یا شرکت های میزبانی نامیده می شوند. پس از اینکه دامنه خود را ثبت نام کردید، همه شما باید این کار را با یک شرکت میزبان تماس بگیرید و به آنها بگوئید که می خواهید طراحی سایت خود را میزبانی کنید و نام دامنه مناسب داشته باشید. آنها شما را از طریق این فرایند هدایت می کنند و شما نباید هیچ وقت در طراحی سایت زندگی کنید.