امنیت طراحی سایت به کمک ربات های پیام رسان

امنیت طراحی سایت به کمک ربات های پیام رسان

امنیت طراحی سایت به کمک ربات های پیام رسان


امنیت طراحی سایت به کمک ربات های پیام رسان
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران همان طور که می دانیم عصر عصر پیشرفت و استفاده از علم طراحی سایت و تکنولوژی است. در حال حاضر با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها رو به استفاده ربات ها در مسیرکاری و خود آورده یکی از مواردی که به آن توجه کم تری شده است امنیت استفاده از ربات ها است. این به این دلیل است که هنوز هیچ برنامه مشخصی در استفاده از این ربات ها در طراحی سایت ارائه نشده است. از طرف دیگر کارشناسان وطراحان سایت استفاده از این ربات ها را خطری در مقابل نرم افزارهای کاربردی محسوب می کنند .فیس بوک اولین شرکتی بود که به طور رسمی برنامه استفاده از ربات پیام رسان را ارائه کرد. این برنامه ربات هایی که به صورت خودکار و تعاملی که قابلیت پاسخگویی طراحی سایت به زبان انسان را دارند ارائه کرد وهمچنین امکان سفارش غذا و خرید و پیش بینی وضعیت آب و هوا را دارند.

شرکت های ارائه دهنده ربات برای طراحی سایت

بعد از فیس بوک نرم افزار پیام رسان کیک و اسلک در تلگرام استفاده از این ربات رادر برنامه خود گنجانده است. در حال حاضر با توجه به خدمات ارائه شده توسط ربات ها هیچ ضمانت امنیتی برای اطمینان خاطر شدن از سلامت ربات وجود ندارد.علاوه برنکاتی که اشاره کردیم با توجه به نوپا بودن نرم افزار ربات ها در طراحی سایت نمی توانید تشخیص دهید که کدام ربات رسمی و قانونی است وکدام ربات غیر رسمی و غیر قانونی مثلا روبات ویژه فروش کالا که خدمات خرید و فروش را برعهده دارد و شما نمی توانید حدس بزنید که این ربات که در پیش رویتان قرار دارد وظیفه انجام خدمات طراحی سایت را برعهده دارد یا دزدیدن اطلاعات بانکی شما را بر عهده دارد.

هشدار امنیتی ربات ها در طراحی سایت

با توجه به توضیحاتی که در ساختار ربات و تاریخ پیدایش ربات در اختیار شما قرار دادیم متاسفانه هنوزاطلاعات کاملی از سطح امنیتی این رباتهای طراحی سایت در بازار طراحی سایت واینترنت وجود ندارد و همانگونه که گوشی های همراه آلوده به نرم افزار های آلوده مخفی باشند روبات ها نیز ممکن است آلوده به نرم افزار آلوده باشند. هشدارهایی که باید به مدیر عاملین و صاحبان شرکت ها در این زمینه داده می شود تا حد امکان از استفاده از این ربات ها هوشیاری لازم را به خرج دهند.

کارایی پلیتفرم ها در تامین امنیت طراحی سایت

بر خلاف راه کار حاکم در آپ استور اپل و پلی استور گوگل که در چهارچوب مقررات خاصی قرار گرفته اند و تمام برنامه ها مورد برسی قرار می گیرند ودر صورت آلوده بودن از جمع خارج می شوند. راه کارهای ارائه شده موجود مدیر عامل شرکت امنیتی طراحی سایت مختص به حملات ربات می گوید در خصوص حملات ربات ها هنوز هیچ راهکار خاصی ارائه نشده است و برای اطمینان خاطر از ضریب امنیتی یک ربات اولین گام اینکه باید از هر چیز کاربران اطمینان خاطر پیدا کنند و گام بعدی غیر فعال کردن ربات همزمان با اتمام استفاده کاربران طراحی سایت از آن است. طراحی سایت کاریابی در تهران که کمک بسیاری به شهروندان عزیز تهرانی می کند تا به بهترین شکل کار و حرفه ی مناسب خود را پیدا نمایند.