افزایش سرعت طراحی سایت در 5 قدم

افزایش سرعت طراحی سایت در 5 قدم

افزایش سرعت طراحی سایت در 5 قدم


افزایش سرعت طراحی سایت در 5 قدم
طراحی سایت با اینکه همیشه گفته میشود که صبر داشتن بسیار کار خوب و نیکی است اما در این مقاله بیان میکنیم که صبر زیاد هم خوب نیست و این مسئله همه جا صدق نمیکند، بخصوص در طراحی یک صفحه در طراحی سایت.

از طریق وب سایتی که طراحی میکنید با مشتریان خود در ارتباط هستید. که اگر در این میان مشکلی به وجود آید که می توان به سرعت بارگذاری و بارگیری در طراحی سایت اشاره کرد ممکن است شما مشتریان خود را از دست بدهید.

هم چنین در بحث موتورهای جستجو و سئو نیز این نکته بسیار با اهمیت است که سرعت بارگذاری سایت چگونه است و در صورتی که سایت شما سرعت بالایی داشته باشد در اولویت نتایج جستجو قرار خواهد گرفت. و برعکس درصورتی که سایت شما سرعت بارگذاری پایینی داشته باشد، ممکن است در نتایج جستجو از دید عموم پنهان بماند و این مسئله به این معناست که ممکن است تجارت شما کم کم نادیده گرفته شود و از یادها برود.

حال اگر از سیستم مدیریت محتوای وب سایت استفاده می کنید که معروف ترین آن ها وردپرس و دروپال هستند، سایت شما بهینه سازی بالایی دارد و از همه مهم تر پر سرعت است.

رعایت موارد زیر باعث افزایش سرعت طراحی سایت شما میشود:

مشخص کردن کم یا زیاد بودن سرعت یک طراحی وب سایت


شرکت گوگل ابزار های بسیاری را برای تعیین سرعت بارگذاری صفحات ارائه داده است که از جمله مهمترین آن می توان بهGOOGLE WEBMASTER TOOL اشاره کرد.
اگر وب سایت شما در بیشتر از 75% از بررسی های گوگل به عنوان یک سایت پر سرعت شناخته بشود این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

حذف یا کاهش تصاویر بزرگ در طراحی وب سایت

تا به حال دقت کرده ایدکه چقدر طول می کشد تا یک تصویر در ایمیل آپلود شود؟ و مطمئنا سرعت هر وب سایت را برای بارگیری تصاویر بزرگ و یا تصاویر متعدد در یک صفحه را درک کرده اید.

کاهش تعداد پلاگین ها و جاوا اسکریپت ها در طراحی سایت

وب سایت شما ممکن است در کنار نمایش متن و تصویر دارای موارد دیگری باشد که شامل پلاگین و جاوا اسکریپت می شود. که فرم های موجود در وب سایت، دکمه ها، فیدهای تویتر، نظرات، به شما میگویند که چه کسانی سایت شما را بازدید می کنند و این تعداد بازدید در کجا بیشتر انجام می پذیرد و تعداد دفعات بازدید ها به چه اندازه است.

کاهش انیمیشن های فلشی در طراحی سایت

معمولا در وب سایت ها نرم افزارهای فلشی متناسب نیستند و ممکن است این انیمیشن ها سرعت سایت را کاهش دهند و مطمئنا این موارد از دید مشتریان وب سایت هم خیلی جالب به نظر نمی آید. این موضوع را به یاد داشته باشید که مخاطبان سایت شما زمان زیادی ندارند تا منتظر بارگیری سایت تان بمانند و هنگامی که با وب سایت کم سرعت رو به رو شوند، به سرعت آن جا را ترک می کنند.

Cache کردن طراحی سایت.

طراحی سایت شما شامل موارد بسیاری زیادی میشود که در سرورهای مختلفی قرار گرفته اند. مرورگرهای وب سایت باید تمامی این موارد را از سرورهای مختلف جمع آوری کنند تا سایت را بارگیری کنند. که همین امر باعث افزایش زمان بارگیری سایت خواهد شد.