افزایش تعامل در طراحی سایت

افزایش تعامل در طراحی سایت

افزایش تعامل در طراحی سایت


افزایش تعامل در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران هنگامی که شما از یک طراحی سایت خوب فکر می کنید، چه چیزی به ذهن می آید؟ برای من این است. من دوست دارم طراحی سایت نه فقط به این دلیل که دارای یک پالت رنگ زیبا و یا یک ویدیو جذاب در صفحه اول است، اما به دلیل آن است که با تجربه کاربری خوب در ذهن ساخته شده است. داشتن تجربه کاربری خوب برای یک طراحی سایت برای یک، باید حرکت آسان و جستجو آسان باشد. طراحی سایت ها برای کسب و کار، به طور عمده، اطلاعات را برای مشتریان و مشتریان بالقوه ارائه می دهند. اگر مشتریان شما این اطلاعات را درک نمی کنند.
یا نمی توانند اطلاعاتی را پیدا کنند که به دنبال آن هستند، طراحی سایت شما شکست خورده است. برای طراحی یک طراحی سایت عالی، هر دو ساختار و محتوا باید با هم کار کنند تا اطلاعات ارزشمندی را در زمان مناسب و مکان مناسب ارائه دهند. هماهنگی زیادی وجود دارد و اغلب اوقات همه چیز اشتباه است. شما نمیتوانید آن را عجله کنید شما باید طراحی سایت خود را برای متناسب با محتوا از سطح زمین بسازید. چگونه شروع به طراحی یک طراحی سایت بزرگ کنید؟ یک قاب چوبی را بسازید، سپس آن را به یک شکلک تعاملی تکرار کنید.

ضرورت در طراحی سایت

یک راه عالی برای سریع ارتباط مفاهیم و آزمایش با چند تکرار هر طراحی سایت است. نمونه هایی با کدگذاری کامل با طراحی بصری واقعی نیستند. آنها فقط طرح های استاتیک کم توانایی هستند که به شما امکان می دهند سریعا تکرار تست کنید و بازخورد دریافت کنید. بهترین فریم ها هم تعاملی هستند، که اجازه می دهد تا آزمایش دقیقتری از نحوه عملکرد واقعی طراحی سایت انجام شود. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان هر طراحی سایتی یک هدف است.
قاب طراحی طراحان به این هدف کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که تمامی چارچوب، محتوا و طراحی بصری به این هدف برسند. به عنوان مثال، یک طراحی سایت سفر است. هدف منحصر به فرد آن این است که با پیدا کردن مکان های عالی برای بازدید و مکان های عالی برای اقامت در سفر به مردم کمک کند. اینطور که آنها پول می گیرند همه چیز در طراحی سایت خود برای این هدف بهینه شده است، از سبک هدر خود را به نحوی که لیست آنها را نمایش می دهد. محتوای قلب طراحی است. مردم از محصولات استفاده می کنند و طراحی سایت ها را برای محتوای بازدید می کنند از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می توان به ثبت موقعیت طراحی سایت در گوگل اشاره نمود که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

اصول اولیه ایجاد UI بی نظیر در طراحی سایت

نه به این خاطر که آنها می خواهند طراحی شوند. و هنگامی که شما ، شما اجازه آزادی خود را برای آزمایش، شکست خوردن و بهبود ساختار مهم ترین دارایی طراحی سایت خود را قبل از اینکه ما به برنامه طراحی و ساخت مدل سوار شویم، برای اولین بار نحوه کار کردن طراحی سایت را کنیم. توجه به تصویر خیره کننده را در طراحی سایت بیاموزید هنگامی که شما به یک مکان برای سفر فکر می کنید، احتمالا به برنامه مسافرت سفر یا اطلاعات اتومبیل اجاره ای فکر نمی کنید. هر چه فکر می کنید، احتمالا بصری در طراحی سایت است. تصاویر جایی که می خواهید ماندن بگیرید تصاویر از تمام مناظر سرد برای دیدن. وقتی می خواهید سفر کنید، می خواهید عکس ها را ببینید این دقیقا همان چیزی است که در طراحی سایت خود انجام داد. هر عنصر بسیار بصری است.
تمام مطالب، به این معنی لیست خانه و پیشنهادات برای مکان های سفر، اولویت بندی تصاویر بر روی متن است. فریم های تصویر بیشترین فضای را در اختیار می گذارد، و چند کلمه جسورانه و یک دکمه کنار گذاشته می شود تا کاربر بتواند در طراحی سایت عمل کند. کل سرصفحه ویدئویی از مسافران است که فرهنگ و محیط های در سراسر جهان را تجربه می کنند. این چیزی است که مردم می خواهند در یک طراحی سایت سفر ببینند. آنها نمی خواهند فقط برخی فرم های ساده را پر کنند و یک خانه بنویسند. آنها در حالی که قصد سفر دارند سفر می کنند. تصاوير هدفمند همیشه قدرتمندتر از کلمات ساده است.

محتوای طراحی سایت را ساده کنید

متاسفانه برای افرادی که مایل به سفر هستند، این روند اغلب بسیار پیچیده است. شما باید مکان هایی را که می خواهید بازدید کنید، تصمیم گیری کنید، محل زندگی خود را تعیین کنید، محل زندگی خود را پیدا کنید، حداقل زمانهای خاص خود را برنامه ریزی کنید، بلیط هواپیما را بخرید یا برنامه ریزی مسیر رانندگی و خیلی بیشتر. این فقط بدون هیچ زحمتی است آخرین چیزی که هر کسی می خواهد به تجربه سفر خود اضافه کند پیچیدگی بیشتر است. طراحی سایت همه ی حواس پرتی های دیگر را از صفحه ی خود حذف می کند و تنها قسمت های مربوطه را در دست می گیرد.
یک نوار ساده برای ورودی های داده های مسافرتی بسیار ساده، یک دکمه برای میزبان ها و یک لیست تمیز و منظم از فهرست برای شما برای مرور در طراحی سایت وجود دارد. فضای سفید در هر دو طرف لیست، و نه تبلیغات و یا هیچ اطلاعات غیر ضروری وجود دارد. فونت ها در برابر زمینه هایشان متضاد هستند و کلمات و جملات زبان نسبتا ساده هستند. به جای توضیحات بی پایان از هر طراحی سایت در خوراک لیست ها در صفحه اول طراحی سایت، هر بلوک محتوا یک تصویر ساده و یک نام جسورانه است.

تاکید بر مهمترین توابع طراحی سایت

مهمتر از همه، شما می خواهید توابع معمولی مورد استفاده طراحی سایت خود را به آسانی قابل دسترسی باشد. چه افرادی از طراحی سایت شما بازدید می کنند برای ، مردم به طور عمده برای پیدا کردن مسکن برای سفر آمده اند. به همین دلیل است که بزرگترین و مهم ترین فراخوانی عنصر عمل در طراحی سایت نوار رزرو جزئیات در مرکز صفحه اول است. دکمه جستجو رنگ صورتی قرمز است که به آن بیفتد و یک نوار شفاف سیاه و سفید از پس زمینه پشت دعوت به عمل عبور می کند تا بر الویت تماس به عمل عمل کند. بخش های دیگر طراحی سایت نیز قابل توجه هستند.
دکمه بازی بزرگ در مرکز هدر شما را به یک ویدیو نشان می دهد که مردم سفر و کاوش در جهان، الهام بخش کسانی که به طراحی سایت به دنبال سفر دکمه تبدیل شدن به یک میزبان در گوشه سمت راست صفحه و بلوک محتوا بزرگ درست در زیر هدر که نشان می دهد آنچه شما می توانید کسب درآمد" کمک به کاربران علاقه مند به میزبانی همه این تماس ها به عناصر عمل برای تأیید مسیر سفر کاربر به هدف خود در طراحی سایت تاکید می شود.
طراحی سایت را از بین می برد ساخت یک جعبه ابزار آن قطعات مختلف را در طراحی سایت شناسایی می کند و به شما امکان می دهد تا ببینید که چگونه همه چیز با هم کار می کند. با استفاده از آنچه آموخته اید، بیایید یک قاب استاتیک برای ایجاد کنیم، سپس روی یک محاسبات در طراحی سایت وفاداری بالاتری قرار دهیم. من از استفاده می کنم تا بتوانیم طرح خود را سریع بسازیم، اما به راحتی می توانیم هر وسیله ای را که دوست داری بهترین باشد.

ساختار پایه در طراحی سایت

من می خواهم از طریق ساختن کلیپ های عمومی از تمام مطالب در یک صفحه طراحی سایت شروع کنم. این جعبه ها به عنوان یک قاب محتوا شناخته شده اند و فقط عناصر مختلف صفحه را نشان می دهند. ما فقط بر اطلاعات و سلسله مراتب بصری تمرکز می کنیم. ما بلوک ها را برای نوار ناوبری، هدر و محتوا اصلی در طراحی سایت می بریم. این ساختار اسکلتیزه من ایده خوبی را در اختیار شما قرار می دهد که در آن همه چیز بدون هیچ نوع تجسم طراحی بصری قرار خواهد گرفت. هنگامی که یک قاب محتوا را ایجاد می کنید، می توانید به یک قاب دقیق تر و یا شیرجه رفتن به طور مستقیم به مدل های با وفاداری بالا. اگر شما بر روی یک طراحی سایت جدید کار می کنید، می خواهید یک جعبه و پیکان دقیق را به آن اضافه کنید تا بتوانید ساختار محتوای کامل را آزمایش کنید. اگر شما در طراحی سایت مجدد کوچک کار می کنید، می توانید به طور مستقیم به یک فتوشاپ ادامه دهید، زیرا شما قبلا عناصر طراحی بصری هسته ای دارید. به خاطر سودآوری، ما مستقیما به یک فبلت سلامی در طراحی سایت حرکت خواهیم کرد.

عنوان و سربرگ در طراحی سایت

در مرحله بعد، من یک عنوان و هدر را در طراحی سایت تشکیل می دهم. هر دو عنصر بسیار مهم هستند و نباید دست کم گرفته شوند. در سرفصل من به دنبال چیزی جسورانه و واضح است که فورا چشم کاربر را در بر خواهد گرفت. زندگی در اینجا متفاوت از سفر در آنجا یا بازدید از آنجا است. در مورد یک تجربه است که خانه دور از خانه است، و نسخه خود را در طراحی سایت نشان می دهد که. سپس به زیر تیتر نگاه کنید. خانه های کتاب را از میزبان های محلی در کشور تجربه کنید و مکان هایی مانند زندگی خود را در آنجا تجربه کنید. با این بیانیه، من هر دو به کاربرم می گویم که در همه جا در دسترس است و تجربه ای شبیه آن است.
تصویر هدر اولین چیزی است که کاربر در طراحی سایت می بیند. اگر با سرصفحه رقابت کند یا بیش از حد حواس پرتی باشد، کاربر را از دست می دهید. تصاویر به ارزش هزار کلمه هستند، بنابراین شما باید تصویر هدر سمت راست را به صفحه خود نیاز دارید. در مورد ، آنها یک ویدیو دارند، نشان دادن افرادی که در جستجوی تمام مناظر و تجربیات فوق العاده در سراسر جهان هستند. این الهام بخش است و این کار را برای کاربر در طراحی سایت انجام می دهد.