اصول مدیریت طراحی سایت

اصول مدیریت طراحی سایت

اصول مدیریت طراحی سایت


اصول مدیریت طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت به طور کلی باید گفت که اصول کلی مدیریت وب سایت ها به دو بخش کلی طراحی سایت و مدیریت و به روز رسانی سایت ها تبدیل می شود. در واقع پس از به پایان رسیدن مراحل طراحی سایت تان شما باید بتوانید به عنوان مدیر سایت سایت تان را به روز رسانی کنید . شرکت های طراحی سایت بسیار زیادی در سطح شهر تهران مشغول به فعالیت هستند که از آن میان می توان به شرکت طراحی سایت نونگار پردازش اشاره داشت که با سابقه ی کاری بالا و دارا بودن متخصصان و طراحان حرفه ای در این زمینه همراه شما خواهند بود. همچنین در پایان و اتمام پروژه ی طراحی سایت تان شما می توانید دوره های آموزشی برای مدیریت وب سایت تان را از کارشناسان واحد آموزش ما دریافت کنید. این آموزش ها برای مدیریت سایت و به روز رسانی محتوا و درج اطلاعات بسیار برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

اهمیت آشنایی با اصول مدیریت طراحی سایت

شاید تصور بسیاری از افراد از مدیریت سایت تنها درج محتوا و مطالب در سایت باشد اما در این زمینه باید بگوییم که اینطور نیست و علاوه بر درج محتوا مدیر یک سایت وظایف دیگری نیز دارد که می توان از آن جمله به : رفع اشکالات و عیب یابی سایت ، برقراری امنیت سایت ، پاسخ گویی به کاربران و مخاطبین سایت ، ساماندهی کاربران و اعضای سایت و بسیاری از موارد دیگر اشاره داشت. در واقع درج محتوا و مطالب تنها گوشه ای از وظایف یک مدیر سایت است و نه همه ی آن .

اجزا و بخش های مدیریت سایت

مدیریت راهبردی یکی از اجزاء مهم مدیریت یک سایت می باشد. تنظیم برنامه ها و سایت گذاری ها و اهداف وب سایت از جمله ی اقدامات مربوط به حوزه ی مدیریت راهبردی وب سایت می باشد. مدیریت فنی یکی دیگر از بخش های مدیریت سایت می باشد که در بخش مدیریت فنی سایت قرار می گیرد و شامل تمامی اقدامات فنی برای رفع اشکالات و یا بهبود عملکرد سایت می باشد. مدیریت محتوایی نیز سومین بخش می باشد که در این مورد باید بررسی کنیم که سایت ما یک سایت خدمات محور است و یا محتوا محور که بر اساس آن اقدامات و عملکرد سایت را به پیش بریم.