اصول جذابیت طراحی سایت

اصول جذابیت طراحی سایت

اصول جذابیت طراحی سایت


اصول جذابیت طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران طراحی سایت ، همانند سایر صنعت ها که در حال تغیرو تحول هستند این صنعت نیز دائم در تغیر و تحول است و شما برای داشتن یک وب سایت کاملا به روز و تاثیر گذار باید بهترین طراحی و نمونه کاری را ارائه دهید. اصول جذابیت طراحی سایت چیست آیا شما با این اصول آشنا هستید. چه کار هایی باید انجام بدهید که سایتتان جذاب تر و گیراتر باشد و کاربران به محض ورود به سایت شما دوست داشته باشند ساعت ها در سایت شما گشت وگزار کنند.
تلاش برای تبدیل یک وب سایت ساده به سایتی جذاب مستلزم این است که یک سری کارها را بروی آن انجام دهید. نکته مهم در جذاب کردن طراحی سایت رعایت کارایی سایت نیز است که در حین انجام این کار که سایت را جذاب می کنید به این مهم توجه داشته باشید که سایت کارایی خود را از دست ندهد. نکات فراموش شده در سئو طراحی سایت را مطالعه نمایید تا اصولی ترین قوانین سئو را فراگرفته و آن ها را در وب سایت خود پیاده سازی نمایید.

استفاده کردن از تصاویر در طراحی سایت

بیولوژی مغز انسان طوری طراحی شده که بادیدن تصاویر زیبا حس خوب به آن دست می دهد.شاید انجام این کار ساده وبی ارزش به نظر بیاید ولی در بالا بردن کیفیت سایت بی تاثیر نخواهد بود .مطمئنا استفاده از یک تصویر گر خلاق در طراحی سایت شما بی تاثیر نخواهد بود.

استفاده از رنگ ها در طراحی سایت

با توجه به این موضوع که در جذابیت سایت تصاویر حرف اول را می زنند اگر برای تصاویر از رنگ های مناسب و گرم استفاده نشود در جذاب بودن طراحی سایت هیچ تاثیری نخواهد داشت .در حقیقت رنگ ها در فرهنگ های مختلفی جایگاه خاص خود را دارد سعی کنید از رنگ های پایه و روشن استفاده کنید. موضوع مهم دیگر که باید به آن توجه کرد این مورد است که طراحی سایت برای چه محدوده سنی طراحی شده و دارای چه محتوایی است. اگر سایت برای افراد بزرگسال طراحی شده چون دارای ذهن خسته ای هستند باید از رنگ های کم رنگ و خاکستری استفاده کنید.

استفاده از جملات و کلمات تحسین برانگیز در طراحی سایت

همه ما می دانیم که سایت فقط تصاویر و رنگ نیست بلکه این محتوای سایت هم است که به جذاب بودن طراحی سایت کمک می کند به این مهم حتما توجه کنید برای اینکه در سایت خود از کلمات و جملات تحسین برانگیز استفاده کنید نیاز نیست این کلمات و جملات را به طور مدام در همه صفحات تکرار کنید.

استفاده از جزییات در طراحی سایت

برای جذابیت سایت یکی از موضاعات مهم دیگر نیاز نیست دائم به تصاویر و رنگ ها و جملات توجه کنید بلکه جزییاتی در سایت است که توجه به آن سایت را جذاب تر خواهد کرد.