اشتباهات رایج در تولید محتوا طراحی سایت

اشتباهات رایج در تولید محتوا طراحی سایت

اشتباهات رایج در تولید محتوا طراحی سایت


اشتباهات رایج در تولید محتوا طراحی سایت
اگر شما در اولویت های گوگل مشاهده می کنید که رقیبانتان در صفحه ی اول می باشند و با خود فکر می کنید که مگر چه چیز متفاوتی با شما را دارد که در اولویت موتورهای جستجوگر قرار گرفته اند باید بگوییم که شک نکنید که دارای محتوای عالی و کاربر پسند می باشند یکی از مهمتریم و اثرگذارترین بخش های یک طراحی سایت محتوای آن می باشد.
ما در این بخش شما را با اشتباهات رایجی که ممکن است با آن رو به رو شوید را آشنا کنیم تا با پیشگیری از آن رتبه سئو و بهینه سازی سایت بالا رود و در اولویت موتورهای جستجوگر قرار گیرید.
طراحی سایت دامپزشکی

مهم ترین اشتباهات در تولید محتوا عبارتند از:

• تولید محتوای تکراری در طراحی سایت
از ایجاد محتوایی که امکان مشاهده کردن بازدید کننده در جای دیگر باشد جدا خودداری کنید چرا که بازدید کننده به دنبال مطالب جدید و جذاب می باشد و شما باید کاری کنید که بازدید کننده طراحی سایت تهران شما را به عنوان یک منبع معتبر بشناسد و برای جستجو کردن مطالب دیگر در آینده نیز به طراحی سایت شما سر بزند.
• تولید محتوای غیر مرتبط در طراحی سایت
وقتی شما به دنبال یافتن جواب سوالات خود در طراحی سایت ها جستجو می کنید اگر محتوایی را که با موضوع نوشته شده غیرمرتبط باشد به سرعت آن صفحه طراحی سایت را ترک می کنید. در زمان نوشتن و تولید محتوا حتما خود را جای بازدید کننده و خواننده قرار دهید و از دید آن ها به محتوای خود نگاه کنید مرتبط بودن محتوا ، شما را به یک منبع مهم تبدیل می کند و بازدید کننده راحت تر به شما اعتماد می کند.
• تولید محتوای بدون عکس و ویدیو در طراحی سایت
همیشه وجود عکس و ویدیو های کوچک بسیار جذاب می باشد وجود متن های طولانی باعث آزار دهنده خواننده می شود چرا که وجود عکس و ویدیو های کوچک در میان آن نوشته ها بسیار به محتوای طراحی وب سایت شما جان بخشیده و آن را جذاب می کند.
• تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی در طراحی سایت
بیش از حد تمرکز کردن بر روی یک کلمه کلیدی باعث از بین رفتن ارزش محتوایتان می شود سعی کنید از چندین کلمه مترادف و هم خانواده استفاده کنید.
• گفتن مطالب دروغ و غیر واقعی در محتوا طراحی سایت
در محتوایی که تولید می کنید به هیچ عنوان از گفتن دروغ و چیزی که وجود ندارد به کار نبرید چرا که باعث می شود بازدید کننده اعتماد خود را نسبت به طراحی سایت و کسب و کار شما از دست بدهد پس هر چه که در واقعیت است آن را در محتوای خود بگویید کاملا صادق و روراست باشید.

نتیجه گیری

با پیش گیری از این اشتباهات گفته شده و اشتباه های دیگری که ممکن است پیش بیاید می توانید با داشتن یک محتوای خوب در طراحی سایت بازدید کنندگان را به سوی خود جذب کنید و هم رتبه سئو سایت خود را افزایش دهید و بازدید کنندگان طراحی سایت خود را به مشتری تبدیل کنید و فروش خود را بالا ببرید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش