استفاده از استرتژی های کاربردی در طراحی سایت

استفاده از استرتژی های کاربردی در طراحی سایت

استفاده از استرتژی های کاربردی در طراحی سایت


استفاده از استرتژی های کاربردی در طراحی سایت امروزه مردم این مارک را خریداری می کنند چه احساسی در آنها ایجاد می شود و چگونه به آن متصل می شوند. مشتریان دیگر علاقه ای به استراتژی های تهاجمی بازاریابی در طراحی سایت ندارند که به آنها می گوید چه چیزی را بخرند و این محصول چقدر شگفت انگیز است. با ظهور عصر دیجیتال ، فیس بوک ، پینترست ، اینستاگرام ، توییتر و یوتیوب تنها بر استراتژی بازاریابی شما مزیت و ارزش افزوده اند و فرصت های بی پایانی را برای نحوه بیان است.
داستان برند خود در طراحی سایت ارائه می دهند چگونه باعث می شود مخاطبان عاشق برند خود شوند اغلب ، با استفاده از داستان گویی برای درگیر کردن آنها با مشاغل خود. در این مقاله به شما نکته جالب برای نحوه گفتن داستان برند خود می پردازیم. ما نیز به شما مثالهایی می دهیم که چگونه شرکتهای دیگر از این استراتژیها در طراحی سایت استفاده کرده اند و مخاطبان خود را با موفقیت درگیر می کنند طراحی سایت رستوران مک دونالد است.

طراحی سایت ناندوها

رستوران های ناندو کار بسیار خوبی را برای گفتن درباره منشاء آنها انجام داده اند. آنها بیش از رستوران در 30 کشور مشغول به کار هستند. داستان شگفت انگیز آنها نه تنها در طراحی سایت خود ، بلکه در رستوران های زنجیره ای غذایی واقعی آنها نیز گفته شده است آنها قطعاتی از داستان سرایی خود را بر روی دیوارها ، دستمال و غیره دارند. شما فوراً در خانه احساس می کنید ، جایی دنج و احساس راحتی می کنید. مهمان ، که مراقبت های خوبی در طراحی سایت تهران انجام خواهد شد.
در وهله آخر شما می توانید چیزهای کنجکاوی در مورد سنت آنها بخوانید ، در حالی که منتظر غذای خود هستید ناگهان گذشت و سرگرمی کردید. غالباً ، ما می خواهیم مشتریان را از برند شما هیجان زده نگه داریم ، شما باید برخی از شخصی ، ناشناخته در مورد نام تجاری خود را در طراحی سایت فاش کنید. در غیر این صورت پس از مدتی کسل کننده می شود. آیا می دانید که لوگوی مک دونالد از نام این رستوران الهام گرفته نیست.

اشتراک گذاری در طراحی سایت

از شرکت های فوروتن داستان های کارمندان خود را در طراحی سایت های شغلی خود به اشتراک می گذارند. وقتی افرادی را که در شرکت شما فعالیت می کنند به مشتریان خود نشان دهید ، به آنها کمک می کنید تا با مارک شما راحت تر ارتباط برقرار کنند. شما اصالت و شفافیت را منتقل می کنید ، نشان می دهید که پاسخگو هستید و در دسترس هستید. شما می توانید کارها را یک قدم جلوتر بردارید ، به کارمندان خود اجازه دهید تا داستان شما را از دست خودشان بگویند.
مردم دوست دارند بخشی از یک جامعه را احساس کنند. علاوه بر این ، شما به مشتریان خود نشان می دهید که به نظرات دیگران اهمیت می دهند و آنها اعتقاد دارند ، شما به احتمال زیاد به نفع خودشان در طراحی وب سایت عمل می کنید و نیازهای آنها را نیز در نظر می گیرید. خجالتی نباشید و چهره های مثبت و پرشور تیم خود را نشان ندهید ، راه اندازی محصولات ، تحولات اداری و جشن های خود را در طراحی سایت نشان دهید و مردم دوست دارند.

استفاده از تصاویر مناسب در طراحی سایت

در اینجا یک پست جالب در اینستاگرام وجود دارد که داستانی در پشت صحنه را بیان می کند. این یک تصویری ساده در طراحی سایت است که یک لحظه سرگرم کننده را از و خارج دفتر با کارمندان خلاق و خوشحال نشان می دهد ببینند که شما از انجام کارهای خود لذت می برید! در پایان ، افرادی که عاشق کار خود هستند کار بهتری انجام دهند بلکه از معماری اصلی فروشگاه آن است مالک می خواست که ساختمانها از راه دور شناخته شوند.
بنابراین طاقهای بزرگ زرد رنگ داشتند طراحان امروز آنها را الهام بخش از آرم فعلی قرار دادند. چنین داستان های کوتاه و جالب برای برندها ، که قبلاً ناشناخته بودند ، خیلی خوب در طراحی سایت انجام می شوند و مردم دوست دارند آنها را بخوانند و به اشتراک بگذارند آنها همچنین افسانه ای دلچسب را در طراحی اپلیکیشن خود قرار داده اند ، که در سطح عاطفی عمیق تر طنین انداز است و با عشق ما به داستان ها و افسانه های روزهای گذشته روبرو می شود.

اطلاع رسانی به مخاطبان در طراحی سایت

شما باید به مخاطبان خود نشان دهید که با چه اصولی هماهنگی دارند ، چه چیزی را نمایندگی می کنید و چه چیزی را رعایت کنید اگر به افراد معلول کمک می کنید ، به افراد بگویید در صورت استخدام و پشتیبانی از افراد با گرایش جنسی متفاوت به چه چیزهایی اهمیت می دهید سیاره حیوانات ، آب افرادی که بیش از حد به این موارد اهمیت می دهند ، به مارک طراحی سایت شما دامن می زنند و احتمالاً با آن ارتباط برقرار می کنند و گوش می دهند.
انواع دیگری از عکس هایی که ثابت کرده است باعث خوشبختی و رضایت مخاطبان و درگیر شدن با مطالب در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت شما می شود عکس مشتری ها ، عکس های قدیمی ، نشان دادن چگونگی اتفاقات قبل ، عکس از طرفداران ، کولاژهایی از برند است. داستان یک رستوران که در کریسمس برای بی خانمان ها وعده غذایی رایگان ارائه می دهد ، بیش از سهم و مشغله دیگری را از طرف مردم در طراحی سایت دریافت کرد.

برقراری ارتباط در طراحی سایت

چگونه می توان بیش از محصول را که به خوبی شناخته شده باشد ، برای شرکتی که همه با آن آشنا هستند ، بدست آورد چگونه افراد را به سمت مشارکت در می آورید هنوز در اینجا مثالی از نحوه انجام کوکا کولا آورده شده است واضح است که با کدام احساسات خاص در طراحی سایت ارتباط برقرار می کنند احساسی که برای برند آنها مزین است و در ذهن همه جای بهینه سازی سایت می گیرد . افراد در توییتر و سایر رسانه ها پست هایی درباره این رویداد به اشتراک می گذاشتند.
از جمله کلماتی مانند جامعه روح سخاوت شما می توانید کل داستان اینده پندنت را اینجا بخوانید. از روایت در طراحی سایت استفاده کنید در داستان خود از دینامیک استفاده کنید باید یک آغاز ، گره و یک پایان باشد. بدون آنها ، هیچ فتنه ای وجود ندارد ، اصلاً داستانی وجود ندارد. با نشان دادن چگونگی شروع یک رویداد متصل به شرکت شما ، علاقه مخاطبان خود را برانگیخته و در طراحی سایت آماده کنید تا برای روزهای مهم آماده شوید.

نقش اینستاگرام در طراحی سایت

قهرمان داستان برند شما کیست البته این مشتری و پیروان شماست شما فقط یاور هستید ، و به او کمک می کنید تا به رویاها ، اهداف و خواسته های خود برسید. هرسچل کاملاً این موضوع را می فهمد و آنها غالباً در تصاویر اینستاگرام خود ، از طرفدارانشان در طراحی سایت درج می کنند. از لحظات خودجوش استفاده کنید و مخاطبان خود را دنبال کنید چه اتفاقی افتاده است پایان درست مانند تماشای سریال های خوب ما نمی توانیم صبر کنیم.
طراحی سایت تا قسمت بعدی بیاید و قهرمانان خود را تشویق کنیم. در زندگی مشتری خود یک قهرمان باشید ، که تغییر می کند ، در طراحی سایت تهران توسعه می یابد و تجربیات زیادی برای نشان دادن دارد. به این ترتیب اصطلاح مارک گوش داد به دنیا آمد. بازاریاب های موفق فهمیدند که برای جلب نظر مخاطبان باید مجبور شوند به آنچه می گویند گوش دهند ، زمینه زندگی آنها را بفهمند ، آنها را به بخشی از داستان تبدیل کنند.

ایجاد داستانهای منحصر به فرد در طراحی سایت

ایجاد داستانهای منحصر به فرد همیشه آسان نیست ، اما همیشه مشتری های خود را در ذهن داشته باشید و نیاز آنها چه کسانی باشد ، چه کسانی هستند. داستان های خود را به آنها بگویید ، به آنها کمک کنید تا مشکلات احتمالی را حل کنند ، چشم اندازی جالب به موضوعات خاص در طراحی سایت ارائه دهید. معتبر باشید و همچنین محتوا را ایجاد کنید که برای شما اهمیت دارد ، به این ترتیب وفادارترین دنبال کننده و مخاطب را جذب خواهید کرد.
که به آنچه شما در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت می دهند. آخرین و نه مهم ترین آنها ، در طراحی سایت باعث شوند که خودشان داستان شرکت را به اشتراک بگذارند! اغلب ، این همچنین صمیمانه ترین تعریف برای یک شرکت است. برای هر داستان عالی قانون طلایی وجود دارد و می توانید به راحتی آنها را برای مارک تجاری خود داستان نویسی مارک نیز در طراحی سایت اعمال کنید.

نتیجه گیری

آنچه از آخرین نکات می بینیم این است که نقش داستان پردازی موفق نه تنها درک و دوست بودن با مشتری شما بلکه آموزش و اتصال است. مارک های بیشتر و بیشتر برای مربیان جوامع مختلف تبدیل می شوند و پیام های هدفمند قدرتمندی را برای مخاطبان در طراحی سایت بیمه ارسال می کنند. آنها به یک رهبر قدرتمند افکار تبدیل می شوند ، و در مقابل ارزش های خاصی ایستاده اند. هنگام ساخت داستان برای برند خود ، توجه داشته باشید که شما نیز پیروان خود را آموزش داده و در طراحی سایت هدایت می کنید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش