استراتژی ایمیل در طراحی سایت

استراتژی ایمیل در طراحی سایت

استراتژی ایمیل در طراحی سایت


استراتژی ایمیل در طراحی سایت صفحه اصلی وبلاگ بازاریابی ایمیل استراتژی پست الکترونیکی پس از فروش که باید امتحان کنید تبریک می گویم شما یک مشتری جدید برنده شدید. با این حال ، قبل از اینکه بتوانید به جشن گرفتن فکر کنید ، باید در مرحله بعدی در روند فروش در طراحی سایت دقت کنید. ارتباطات برای وفاداری مشتری بسیار مهم است. برای اینکه مشتری جدیدی را به یک وکیل وفادار به برند تبدیل کنید ، پس از انعقاد قرارداد نیز باید نامه الکترونیکی برای مشتریان خود ارسال کنید.
دنی وون وانگ می گوید برای موفقیت شرکتی باید ارزش افزوده بلند مدت خود را به مشتریان خود ارائه دهد ، که به نوبه خود منجر به خرید جدید و افزایش طول عمر مشتری می شود.بنابراین ابتدا باید پایه و اساس مناسبی را در طراحی سایت ایجاد کنید. در این مقاله ، پنج استراتژی ایمیل پس از فروش را برای شما نشان می دهم. توجه به علایق در طراحی سایت اگر به موضوعی علاقه مند نباشید ، از آن چشم پوشی می شود.

افزایش وفاداری مشتری در طراحی سایت

بازاریابی ایمیل پیچیده است زیرا هر مشتری متفاوت است. شاید شما هشت شخصیت خریدار مختلف داشته باشید که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. اگر ایمیلی را برای این شخصها ارسال کنید که بسیار عمومی باشد ، با خیال راحت نادیده گرفته می شود. برای اینکه بتوانید ایمیل های مرتبط تر برای آنها ارسال کنید و وفاداری مشتری را در طراحی سایت تقویت کنید ، باید مشتریان خود را تقسیم کنید. وی افزود.
با تقسیم لیست ایمیل خود می توانید بهتر و مستقیم تر به مشتریان خود آدرس دهید و در زمان مناسب اطلاعات صحیحی را در اختیار آنها قرار دهید. این در دراز مدت پرداخت می شود. "می گوید جو استیچ ، کارشناس بازاریابی زپیر در این حالت ، شما به سرعت به کارهای دیگر ، جالب تر روی می آورید. ارتباط در بازاریابی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر پیشنهاد شما مرتبط نیست یا مزیتی به مشتری نمی دهد.

توجه به رفتار خرید مشتری در طراحی سایت

چند سال پیش ، شرکت ها مجبور بودند حدس و گمان های وحشی راجع به عادات و رفتارهای خرید مشتریان خود بسازند. در آن زمان ، برای برنامه ریزی تبلیغات تبلیغاتی ، به احساس و داده های روده خود اعتماد داشتید. خوشبختانه اکنون برنامه هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید داده های مشتری را در زمان واقعی در طراحی سایت مشاهده کنید. شما می توانید ایمیل های خود را متناسب با رفتار مشتریان ، به عنوان مثال تنظیم کنید.
به عنوان مثال میزان خرید صفحات محصول مورد بازدید زمان خرید یا ترکیبی از همه این موارد هیچ دلیلی برای علاقه مند بودن به محصول شما در طراحی سایت ندارد. یک پیام مربوطه پس از فروش می تواند به عنوان مثال فاکتور ، اطلاعات اضافی در مورد تحویل یا اطلاعات تماس مراقبت از مشتری باشد. مشتریان شما شفافیت و اطمینان از تصمیم گیری صحیح را می خواهند. وی ادامه داد مهم است که مشتری را از اطلاعات مربوط است.

الکسا در طراحی سایت

بهترین فرکانس را برای ایمیل های خود در طراحی سایت پیدا کنید مشتریان شما هر روز ایمیل های مختلفی دریافت می کنند ، خواه از طریق دوستان یا همکاران کار بنابراین ، هر چند وقت یکبار ایمیل ارسال می کنید به همان اندازه محتوای پیام شما در طراحی سایت اهمیت دارد. شما باید بهترین فرکانس را برای گروه هدف مربوطه خود پیدا کنید و دریابید چه زمان می توانید با مشتری تماس بگیرید و چه زمانی آنها نمی خواهند.
یک ایمیل از شما دریافت کنند زیرا گاهی اوقات مشتری باید تنها باشد. بنابراین نباید ایمیل های زیادی را بعد از خرید ارسال کنید. تأیید خرید ، تأیید حمل و نقل ، درخواست ارزیابی محصول و توصیه های محصول بعدی وجود خواهد داشت. و البته برنامه استقبال از پنج قسمت برای مشتریان جدید. به خرید خود به روز نگهدارید به ویژه هنگامی که تأخیر یا مشکل وجود دارد. در صورت عدم وجود شفافیت در تحویل ، بسیاری از مشتریان است.

بهینه سازی در طراحی سایت

بسیاری از شرکت ها فرایند ایمیل را برای مشتریان تنظیم می کنند و سپس فراموش می کنند زیرا مجبورند با سایر کارها مقابله کنند. اگر همه چیز به راحتی پیش برود ، دلخوری می تواند به سرعت منجر به از دست رفتن فرصت های جدید در طراحی سایت شود. شما باید به طور مرتب کمپین های خود را مرور کنید. این نه تنها برای تجارت مفید است بلکه به شما کمک می کند تا درک کنید که مخصوصاً در بین مشتریان چه چیزی محبوب است.
شما می توانید تغییرات در رفتار را سریعتر مشاهده کرده و کمپین های خود را بر این اساس تنظیم کنید. شما باید کمپین ایمیل خود را آزمایش کنید تا ترکیب کاملی را در طراحی سایت پیدا کنید. شما باید داده های خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید مشتری های خود را راضی و فروش خود را افزایش دهید. در آینده از شرکتی خریداری نمی کنند الکسا لمزی کارشناس پشتیبانی مشتری و نویسنده در تکست مجیک می گوید.

پتانسیل ایمیل در طراحی سایت

ایمیل فقط برای دستیابی مشتری مناسب نیست همچنین باید از آنها برای مراقبت از مشتری و وفاداری مشتری استفاده شود. ایمیل های مشتریان خود را پس از خرید متناسب با نیاز خود در طراحی سایت تنظیم کنید. می توانید آنها را با رفتار خرید آنها هماهنگ کنید و باید به داده ها اعتماد کنید. مبارزات انتخاباتی خود را بهینه کنید و مرتباً آزمایش کنید. ایمیل ها پتانسیل زیادی دارند ، فقط باید بدانید که چگونه از آنها در طراحی سایت استفاده کنید.
ایمیل پایین از آمازون علاوه بر کل اطلاعاتی درباره تحویل و توصیه های محصول را نیز در طراحی سایت در بر می گیرد هنگام ایجاد ایمیل خود همیشه باید این سؤال را از خود بپرسید چرا مشتری من باید به این امر علاقه داشته باشد هدف شما باید همیشه فراتر از انتظارات مشتری باشد و پیامی بنویسید که متناسب با علایق و نیازهای آنها در طراحی سایت باشد. تقسیم بندی بر وفاداری مشتری تأثیر می گذارد زیرا می توانید.

نحوه استفاده از توییتر در طراحی سایت

صفحه اصلی وبلاگ رسانه های اجتماعی چگونه می توان از عملکرد جستجوی پیشرفته توییتر استفاده کرد تا آگهی کسب کند تنها از شرکت ها معتقدند که استراتژی های فعلی بازاریابی آنها برای تولید سرب با کیفیت بالا در طراحی وب سایت کافی است. با مشتریان بهتر ارتباط برقرار کنید ایمیل های شما می توانند بسیار بهتر برای مشتری تنظیم شوند. شاید تعطیلات تقریباً در گوشه و کنار باشد. در این حالت ، شما باید برای مشتریان جدید خود تعطیلات خوشی آرزو کنید.
اگر لیست مخاطبین خود را بر اساس موقعیت مکانی تقسیم می کنید ، می توانید برای تعطیلات محلی ایمیل های خود را برای مشتریان ارسال کنید و پیام را به شرایط محلی در طراحی سایت متناسب تر کنید. همچنین باید ایمیل را با زبان محلی مشتری تطبیق دهید. به عنوان مثال در بایرن ، یک رول به آن نان نان گفته می شود ، اما در شرق فریسلند شما یک نگاه خنده دار به دست می آورید. در اینجا نمونه ای از کولا کولا برای استفاده از نوشابه ها آورده شده است.

بک لینک سازی در طراحی سایت

با تقسیم لیست نامه الکترونیکی خود ، می توانید پس از خرید به مشتریان خود مراقبت اختصاصی مشتری را ارائه داده و وفاداری مشتری را در طراحی سایت ارتقا دهید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید وفادارترین مشتریان خود را برای شرکت در یک برنامه وفاداری وی آی پی دعوت کنید ، باید لیست مشتری خود را تقسیم کنید تا فقط آن دسته از مشتریانی را که حداقل در ماه گذشته یورو خرج کرده اند دعوت کنید و محصول خود را با چهار ستاره رتبه بندی کنید.
اگر از هر مشتری دعوت کردید همچنین مشتریانی را که تازه با شرکت شما می شناسند در طراحی وب سایت دعوت می کنید ، اما آنها هنوز برای یک برنامه وفاداری آماده نیستند. مشتریان نیوتریو مارکت تخفیف از سه سفارش اول دریافت می کنند. پس از اولین خرید ، مشتری برای اطلاع مشتری جدید از پیشنهاد ، در طراحی سایت ایمیلی دریافت می کند در زیر مشاهده کنید قبل از اطلاع از آن ، شما طی یک هفته ده ایمیل برای مشتری ارسال کردید.

نتیجه گیری

این می تواند به سرعت مشتری را تحت الشعاع خود قرار دهد و به خستگی تبلیغاتی منجر شود. در این حالت ایمیل ها به سادگی نادیده گرفته می شوند ، حذف می شوند و یا بدتر از آن ، مشتری از خبرنامه جدا می شود. شما می توانید با نگه داشتن چشم در چهره های کلیدی خود ، این کار را در طراحی سایت خنثی کنید. میزان شناسایی و میزان کلیک بر روی ایمیل های خود را بررسی کنید.
تغییرات در رفتار را مشخص کنید. همچنین می توانید کمپین تبلیغاتی بعدی را به تعویق بیاندازید و منتظر بمانید تا مشتری تمام ایمیل های مربوط به خرید را دریافت کند. ممکن است ایمیل های زیادی را برای مشتری ارسال نکنید. قبل از ارسال ، پیام هر ایمیل را بررسی کنید و تعیین کنید که آیا این به نفع برند شما است یا به آن در طراحی سایت آسیب می رساند.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش