آیاطراحی وب سایت تاثیری در بازاریابی دارد؟

آیاطراحی وب سایت تاثیری در بازاریابی دارد؟

آیاطراحی وب سایت تاثیری در بازاریابی دارد؟


اولین طراحی وب سایت در سال 1991 میلادی انجام شد . اوایل وب سایت ها با کد های HTML کد نویسی می شدند . با گذر زمان و پیشرفت دنیای طراحی سایت و برنامه نویسی ، زبان برنامه نویسی HTML نیز انعطاف پذیر تر و پیچیده تر شد . با پیدایش زبان CSS در طراحی وب سایت دیگر از جدول برای چیدمان پنهانی استفاده نمی شود . با گذشت زمان و پیشرفت زبان های برنامه نویسی و هم چنین پیدایش برنامه های گرافیکی متحرک و به کار گیری آن ها در طراحی سایت ، ظاهر وب سایت ها بسیار تغییر نمود و توانایی های جدیدی در اختیار طراحان وب سایت قرار گرفت

سود آوری وب سایت

میزان درآمد زایی یک وب سایت وابسته به اهداف سایت و نوع آن سایت می باشد . البته به روز رسانی وب سایت ، میزان فعالیت مدیران سایت و رسیدگی به وب سایت نیز در میزان سود آوری یک وب سایت بی تاثیر نمی باشند .

میزان تاثیر وب سایت در بازایابی

موتور های جستجوگر بدون دریافت هیچ هزینه ای برای کسب و کار شما بازاریابی انجام می دهد به این صورت که ابتدا بتوانند وب سایت تان را بیابند و سپس مخاطبی که به دنبال کالا یا خدمات ارائه شده در وب سایت تان باشد ، موتور های جستجوگر مخاطب را به وب سایت شما هدایت می نمایند .

به وجود آوردن قابلیت های جدید تبلیغاتی در طراحی سایت

هر فردی با در دست داشتن وب سایت می تواند وارد دنیای تجارت الکترونیک شود و امکان استفاده از قابلیت های تجارت الکترونیک برای وی به وجود خواهد آمد . اگر بخواهیم به برخی از مهم ترین قابلیت های سایت اشاره کنیم می توانیم به تبلیغات کلیکی ، تبلیغات اینترنتی ، تبادل بنری و تبلیغات در موتور های جستجو اشاره نماییم .

دسترسی 24 ساعته

یک طراحی وب سایت موفق می بایست در تمامی ساعات و به صورت شبانه روزه در دسترس مشتریان و بازدیدکنندگان باشد و خدمات خود را ارائه نماید.

تاثیر وب سایت در اطلاع رسانی به کاربران

در دست داشتن یک وب سایت همانند در دست داشتن یک کاتالوگ می باشد ، از این رو در یک سایت می توان از فیلم ، متن ، انیمیشن و یا صوت استفاده نمود.