آوردن سایت به صفحه اول گوگل

آوردن سایت به صفحه اول گوگل

آوردن سایت به صفحه اول گوگل


آوردن سایت به صفحه اول گوگل
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران طبق آمار رسمی شرکت گوگل ، حدود 90 در صد از کاربران اینترنتی هنگامی که به دنبال سایتی در گوگل می گردند، تنها به نتیجه ی صفحه ی اول گوگل، اکتفا می کنند و سایر صفحات گوگل را مشاهده نمی نمایند. به همین دلیل، طراحی سایت هایی که در صفحات اول گوگل قرار دارند همواره به صورت تضمین شده مشتریان خود را دارند و سایر طراحی سایت ها که در دیگر صفحات قرار گرفته شده اند، می بایست تلاش و تبلیغات بیشتری برای جذب مشتریان خود انجام دهند که این تبلیغات علاوه بر هزینه های گزاف، تأثیر قرار گیری طراحی سایت در صفحه اول گوگل را ندارند. لذا اگر شما دارای طراحی سایت می باشید و خواهان افزایش مشتریان و مخاطبان خود هستید ، طراحی سایت خود را برای بهینه سازی و سئو به شرکت طراحی سایت و سئو بسپارید.

نقش شرکت طراحی سایت و سئو در رتبه بندی سایت در گوگل

شرکت سئو شامل تیمی مجرب از سئو کاران می باشد که بر اساس باید ها و نباید های (الگوریتم های) گوگل ، طراحی سایت مشتریان را بهینه سازی و سئو می نمایند. بهتر است پیش از طراحی سایت نیز، از شرکت طراحی سایت بخواهید سایت شما را سئو پذیر (براساس قواعد و تکنیک های سئو) طراحی نمایند تا پس از راه اندازی، به آسانی سئو شده و در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرند.

روش های آوردن سایت در صفحه ی اول گوگل

• استفاده از محتواهای تخصص ، غیر تکراری ، با کیفیت و مفید در طراحی سایت
• آنالیز کردن طراحی سایت رقبا
• استفاده از کلمات کلیدی مناسب و به اندازه در طراحی سایت
• بالا بردن سرعت و امنیت طراحی سایت
• استفاده از لینک های داخلی با کیفیت برای اتصال صفحات طراحی سایت
• اشتراک بهینه ی لینک های خارجی در سایت های مرتبط و معتبر
• نمایش بی نقص طراحی سایت در موبایل و تبلت (ریسپانسیو بودن طراحی سایت)
• تبلیغات رایگان در شبکه های اجتماعی
• بررسی های فنی طراحی سایت و رفع هر گونه ایراد در اسرع وقت
• استفاده از تگ های مناسب برای مطالب، تصاویر و ویدیو ها در طراحی سایت
در واقع با توجه به تغییرات و به روز رسانی های گوگل، روش های سئو نیز نیاز به به روز رسانی دارند و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند می بایست همواره الگوریتم های جدید گوگل را بررسی نمایند و با توجه به دانش و تجربه ی خود و آزمون و خطاهایی که در این مسیر الزامی است، طراحی سایت را بهینه سازی و سئو نمایند.

هزینه و زمان آوردن سایت در صفحه ی اول گوگل به چه صورت می باشد

برای سئو و بهینه سازی سایت می بایست به این نکته توجه داشته باشید که برای بالا آوردن رتبه ی هر سایتی، زمان و هزینه متفاوتی لازم است. در واقع زمینه های فعالیت هر سایتی و رقبای آنها با سایر سایت ها متفاوت است و این موارد بر روی سرعت و هزینه ی سئو تأثیر می گذارد و در آخر، برای بهینه سازی و سئوی طراحی سایت خود می بایست صبوری لازم را داشته باشید تا به نتیجه ی دلخواه خود برسید. سئو تضمینی سایت که از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.