آموزش طراحی اپلیکیشن اندروید

آموزش طراحی اپلیکیشن اندروید

آموزش طراحی اپلیکیشن اندروید


آموزش طراحی اپلیکیشن اندروید : بازار اپلیکیشن های سیستم عامل اندوروید امروزه به عنوان یکی از بزرگ ترین بازار های اپلیکیشن شناخته شده است چرا که بسیاری از نیاز های روزمره کاربران را به آسانی بر طرف می سازد . ممکن است تصور کنید دیگر ایده جدیدی برای طراحی اپلیکیشن وجود ندارد . این باور کاملا اشتباه می باشد زیرا هنوز کسب و کار های بسیاری وجود دارند که نیازمند راه اندازی و طراحی اپلیکیشن اندروید می باشند .


XML :


آشنایی با ماهیت فایل های XML کمک شایانی در انواع شاخه های برنامه نویسی و کار با نرم افزار های کاربردی در زمینه های مختلف فناوری می کند . علاوه بر موارد ذکر شده آشنایی با XML در روند توسعه اپلیکیشن اندروید ضروری می باشد . در واقع استفاده از این فایل ها موجب سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی سایت و یا طراحی اپلیکیشن شما خواهد شد .


مکان توسعه اپلیکیشن :


شمار بالایی از طراحان اپلیکیشن ، برای یک محیط توسعه مناسب برای تولید و طراحی اپلیکیشن های اندروید سراغ Eclipse می روند . برای استفاده از این نرم افزار می بایست ابتدا Android SDK را بر روی سیستم خود نصب نمایید . شرکت بزرگ گوگل برای راحتی کار طراحان و توسعه دهندگان اپلیکیشن یک پکیج کامل شامل Eclipse Android SDK به همراه دیگر ابزار های مورد نیاز آماده نموده است .


معرفی زبان برنامه نویسی java :


توسعه اپلیکیشن های اندوروید به طور کامل توسط این زبان برنامه نویسی صورت می گیرد . آشنایی با زبان برنامه نویسی جاوا امری دشوار نمی باشد و افراد مختلف حتی با اطلاعات کم در زمینه برنامه نویسی می توانند آن را یاد بگیرند عدم آشنایی با روش استفاده از زبان جاوا می تواند در فرآیند طراحی اپلیکیشن برای شما مشکل ساز باشد چرا که برنامه نویسی یک طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت تا حدودی با یکدیگر متفاوت می باشد . به طور کلی اگر با زبان جاوا آشنایی داشته باشید به آسانی می توانید اپلیکیشن تان را توسعه دهید . هم اکنون مناسب ترین زمان برای توسعه یک اپلیکیشن سیستم عامل اندروید می باشد . در این زمینه منابع آموزشی گوناگونی نیز موجود است که توجه به آن ها خالی از لطف نیست ، که در مقالات آینده به بررسی آن ها خواهیم پرداخت  .