آشنایی با نکات ظاهری طراحی وب سایت

آشنایی با نکات ظاهری طراحی وب سایت

آشنایی با نکات ظاهری طراحی وب سایت


آشنایی با نکات ظاهری طراحی وب سایت : اگر می خواهید یک وب سایت موفق داشته باشید طراحی وب سایت تان را بر اساس استاندار های روز دنیا انجام دهید . معمولا یکی از دلایلی که موجب کاهش بازدید از یک وب سایت می شود استفاده از 6 یا 7 فریم در هر یک از صفحات طراحی سایت می باشد . در واقع با استفاده از این روش شاهد نارضایتی کاربران و عقب ماندن در بازار رقابتی خواهید بود .


رنگ بندی استفاده شده در طراحی سایت


یکی از مهم ترین مسائل در پروسه ی طراحی سایت انتخاب رنگ مناسب می باشد . رنگ بندی مناسب در مورد پسند واقع شدن یک وب سایت در نظر کاربران بسیار تاثیرگذاتر است . نا گفته نماند همان گونه که استفاده از ترکیب های مختلف رنگی می تواند مخاطبین بسیاری را جذب وب سایت شما کند ، ترکیب های رنگی نا مناسب نیز برای شما نتیجه ای بر عکس به همراه خواهند داشت . یکی از روش های کاربردی در انتخاب رنگ بندی سایت الهام گرفتن از رنگ ها موجود در طبیعت می باشد .


طراحی سایت و فونت محتوا


یکی از نکات مهم و حائذ اهمیت در طراحی  وب سایت نوع فونت به کار رفته می باشد . تاثیر فونت محتوای وب سایت در جذب کاربران بسیار چشم گیر می باشد . بر همین اساس در صورتی که از فونتی خوانا و مناسب استفاده نکنید کاربران طراحی سایت شما را ترک نموده و به وب سایت رقبای شما مراجعه خواهند نمود . از این رو بهتر است از فونتی استفاده نمایید که در عمده ی مرور گر ها به خوبی نمایش داده شود و کاربران تان بتوانند به آسانی در تلفن های همراه نیز مطالب را بخوانند . .


واکنش گرا بودن طراحی وب سایت


عبارت واکنش گرا یا ریسپانسیو به وب سایت هایی گفته می شود که علاوه بر نمایش در نمایشگر های رایانه ها در تلفن های همراه هوشمند ، تبلت ها و دیگر دستگاه های هوشمند نیز به درستی قابل مشاهده باشند . در واقع هنگامی که کاربر یکی از صفحات وب سایت تان را در در یک تلفن هوشمند باز می نماید می بایست نوع نمایش سایت با نمایش در رایانه ها متفاوت باشد .