آشنایی با مهارت های طراحی سایت

آشنایی با مهارت های طراحی سایت

آشنایی با مهارت های طراحی سایت


آشنایی با مهارت های طراحی سایت توسعه دهندگان که طراحی سایت را درک می کنند بسیار مورد توجه هستند وقتی در مورد بالا بردن مهارت های طراحی خود صحبت می کنید ، مهم است که بدانید طراحی با پالت های رنگی و گرافیک برابر نیست. اگرچه تئوری رنگ و طراحی بصری می توانند مفید باشند ، اما چیزی جز بخش کوچکی از این زمینه نیستند. طراحی شامل ایده گرفتن و شکل دادن آن به چیزی است که از طریق برنامه ریزی دقیق ، مدل سازی و در نظر گرفتن آن محسوس است.
اینها به تنهایی مهارت اصلی توسعه دهندگان خوب هستند که باید روی محصولات و سیستمهای بزرگ در طراحی سایت کار کنند. وقتی در مورد طراحی محصول دیجیتال صحبت می کنیم ، اجتناب از ذکر یوایکس تقریبا غیرممکن است. اگرچه فقط اخیراً به عنوان رشته خاص خود تعریف شده است ، یوایکس به خودی خود یک رشته وسیع است. اما فلسفه پشت آن ساده است با کاربر خود همدلی کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها از استفاده از محصول شما در طراحی سایت لذت می برند.

چرا توسعه دهندگان باید طراحی سایت را یاد بگیرند

تقویت بیشتر درک شما از وایز و هوز از رویکرد کاربر محور می تواند به شما در ارائه محصول بهتر به عنوان یک توسعه دهنده در طراحی سایت تهران کمک کند. این امر به ویژه در مورد افرادی که در توسعه رابط کاربری جلوی کاربر درگیر هستند صادق است. تعداد زیادی از مشاغل هدفمند در توسعه دهندگان با تجربه جلویی نیاز به درک یوایکس و اچ سی ال دارند ، زیرا ایجاد کننده رابط ها وظیفه ارائه تعامل و تجربه به کاربر نهایی را دارند.
اجرای طرح ها به شکلی که بارگذاری سریع ، شهودی و لذت بخش باشد به همان اندازه طراحی سایت خود دارای اهمیت است. عدم همدلی با کاربران خود در هر مرحله از ایجاد محصول می تواند در دراز مدت باعث ایجاد مشاغل در طراحی سایت شود. حداقل یوایکس را می توان ساده کرد که شامل پنج بخش اصلی است نیازهای کاربر ، مشخصات عملکردی ، طراحی تعامل ، طراحی اطلاعات و طراحی بصری و البته آزمایش کاربر نیز وجود دارد.

اهمیت یادگیری طراحی سایت

جستجوی سریع در برای مشاغل با توسعه دهنده در عنوانی که یوایکس را در آگهی ذکر می کند بیش از شغل را نشان می دهد. حتی نقش های توسعه دهنده ی غیر هیبریدی یوایکس و طراحی انسان محور را یکی از الزامات یا خوب بودن به آنها لیست می کند. این بدان معناست که حتی اگر علاقه خاصی به انتقال به نقش های ترکیبی ندارید ، یادگیری اصول طراحی وب سایت هنوز هم می تواند به شما در حرفه توسعه دهندگان سود برساند.
طراحی سایت که در هر مرحله قابل بحث است همانطور که مشاهده می کنید ، توسعه دهندگان قبلاً در بیشتر فرآیند جهت طراحی سایت نقش دارند. یکی دیگر از دلایل بارز دیگر برای یادگیری طراحی سایت ، افزایش توانایی شما در همکاری با طراحان ، درک بهتر مکانی که از آنها آمده و مبارزات آنهاست. این امر به نوبه خود ، کار با تیم طراحی را آسانتر و سریعتر انجام می دهد و نیاز به دائماً بررسی کردن منظور آنها را در طراحی سایت از بین می برد.

نحوه یادگیری طراحی سایت

بسته به اینکه شما تا چه اندازه عمیق می خواهید بروید ، گزینه های زیادی در دسترس هستند. مدارک کارشناسی ارشد و لیسانس در طراحی دیجیتالی ، اچ سی ال و حتی اواخر یوایکس در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن وجود دارد که اگر به فکر صرف وقت و هزینه نیستید می توانید برای آن اقدام کنید. برخی از برنامه های مقرون به صرفه تر و انعطاف پذیر دانشگاه آنلاین موجود شامل یو سی استاد تعامل و طراحی انسان و کامپیوتر است که یک سال به طول می انجامد.
دلار در طراحی سایت هزینه دارد بررسی تاثیرات رمزگذاری در طراحی سایت دومین سؤال بزرگ مطرح می شود چگونه باید در مورد طراحی یادگیری پیش بروید مهمترین چیزی که شما نیاز به تغییر دارید طرز فکر است که با آن به یک مسئله نزدیک می شوید. صحبت از تجربه شخصی ، توسعه دهندگان تمایل دارند که به دلیل سادگی و ظرافت فنی ، نیازهای کاربران را در طراحی سایت نادیده بگیرند. اگر می خواهید وقتی با یک چالش روبرو شدید.

مزایای رمزگذاری در طراحی سایت

مرحله بعدی هنگامی که مهارت های اساسی را از دوره ها یا کتاب ها کسب خواهید کرد ممکن است بخواهید این کتاب های طراحی گرافیک را نیز بررسی کنید این است که دانش جدید تازه خود را کسب کنید. تمرین باعث می شود که ایده آل باشد و این مخصوصاً در مورد طراحی سایت مناسب است. اصول طراحی محصول خوب را تمرین کنید باید آن را برای کاربر و نه برای تیم توسعه دهنده خود امتحان کنید و آن را در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت حل کنید.
آنچه برای کاربر بهترین است ممکن است همیشه ساده ترین یا برازنده ترین کاربرد فنی نداشته باشد؛ این فداکاری ای است که شما باید در هنگام تولید محصول از آن آگاه باشید و نسبت به آن در طراحی سایت آگاهی داشته باشید همچنین دانشگاه گلاسکو کالدونیان وجود دارد که می توانید در مدت شش ماه با هزینه پوند یک مدرک حرفه ای در طراحی سایت یوایکس دریافت کنید سپس دانشگاه ناتینگهام وجود دارد که با یادگیری از راه دور قابلیت استفاده کنید.

طراحی سایت حرفه ای

اگر جدایی نقش واضح تری در شرکت شما وجود دارد و از آنجا عبور می کنید تا به گونه ای طراحی شود که به نظر برسد خوش آمدید ، هنوز هم ممکن است شما بتوانید از مهارت های موجود خود استفاده کنید. آیا یک برنامه داخلی است که شرکت شما برای هر کاری استفاده می کند شاید برخی از داشبورد بهینه سازی سایت مدیر سفارشی یا نرم افزار ردیابی زمان در بسیاری از مواقع چنین ابزارهایی در وهله اول بدون دخالت طراح مورد توجه قرار گرفته و ساخته می شوند.
با اچ آر یا هم تیمی خود صحبت کنید و بپرسید که آیا شما می توانید یوایکس چنین ابزارهایی را در طراحی سایت امتحان کنید. مکان بارز برای شروع به کار بردن مهارت های طراحی شما در همان زمان ، محل کار فعلی شما است به خصوص اگر تیم شما کوچک باشد و ساختار شرکت صاف باشد. ارزیابی کنید که آیا مواردی وجود دارد که می تواند در طراحی برنامه یا طراحی سایتی که روی آن کار می کنید بهبود یابد.

مکان های طراحی سایت

یکی دیگر از مکان های بارز که باید به دنبال برخی از طراحی ها باشید ، یک پروژه سرگرمی است. بسیاری از توسعه دهندگان در هر زمان مشخص یک پروژه جانبی خواهند داشت. می توانید پروژه فعلی خود را مجدداً طراحی سایت کنید و یا دانش خود را به عنوان ایده جدیدی که مدتی داشته اید بکار بگیرید. پروداکت هانت مکان بسیار خوبی برای جستجوی الهام بخش هنگام فکر کردن به یک برنامه یا ابزار جدید است لیستی از پیشرفتهایی را که فکر می کنید.
مفید است تهیه کنید و با طراح محصول خود بار دیگر بررسی کنید احتمال اینکه دانش فنی شما باعث شود تا بعضی از طراحان از دست ندهند ، دانش فنی شما را روشن می کند. سناریوی بدترین حالت ، اگر پیشنهادات شما از دیدگاه طراحی بهترین نیستند ، بازخورد ارزشمندی را کسب خواهید کرد که می توانید از آنها بهتر یاد بگیرید و از آنها در طراحی سایت تهران استفاده کنید. تعامل رایانه ای انسانی اچ سی ال را در طراحی سایت ارائه می دهد.

کسب موفقیت در طراحی سایت

این برنامه یک سال طول می کشد و بین و پوند هزینه می کند می توانید مدارک بیشتری را در طراحی سایت پیدا کنید. اگر شما یک توسعه دهنده جلویی هستید که مرتباً روی اجرای طرح های شخص دیگری کار می کنید ، فضای حتی بزرگتری نیز برای فرصت ها وجود دارد. دفعه بعد که مشخصات کمی در اسناد طراحی از دست رفته است ، سعی کنید در مورد بهترین روش استفاده کنید و فکر کنید که آیا می توانید چیزی را بدون بررسی مجدد با طراح در طراحی سایت اجرا کنید.
تعجب خواهید کرد اما در بسیاری از مواقع ، راه حل شما دقیقاً همان چیزی خواهد بود که طراح در ذهن داشته است. یا شاید حتی بهتر از آنچه انتظار داشتند اگر یک برنامه واقعی زندگی در این لحظه به راحتی قابل دستیابی نیست ، ناامید نشوید. می توانید برای طراحی مجدد برنامه ها و طراحی سایت فروشگاهی های موجود ، مطالعات موردی را جستجو کرده و یکی از آنها را به صورت خود ایجاد کنید. یوایکس یک زیر مجموعه کامل از مطالعات موردی طراحی دارد

نتیجه گیری

بسیاری از آنها فرضی هستند کار دیگری که می توانید انجام دهید ثبت نام در سایت هایی مانند دریبیبل یا بیهانس و شرکت در یکی از بسیاری از چالش های طراحی سایت موجود است. ارسال کار واقعی یا مفهومی شما به شما در ایجاد سبد طراحی خود کمک می کند و به شما امکان می دهد انتقادات خود را با سایر طراحان را در طراحی سایت بیمه مبادله کنید. این مقاله در ابتدا در شماره مجله خالص منتشر شده است شماره را بخرید یا در شبکه مشترک شوید. در آوریل به ما بپیوندید تا صف های فوق ستاره های جاوا اسکریپت را در جی اس مشاهده کنید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش