آشنایی با راه حل های تحلیل طراحی سایت

آشنایی با راه حل های تحلیل طراحی سایت

آشنایی با راه حل های تحلیل طراحی سایت


آشنایی با راه حل های تحلیل طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران در مقاله زیر مارسین، مدیر عامل شرکت و بنیانگذار یو ایکس پین، پلتفرم طراحی یو ایکس، داستان روزهای اولیه شرکت و لیست ابزارهایی را که به آنها مشتری پرداخت می دهد، در طراحی سایت می دهد. ساختن یک محصول اینترنتی و رشد مشتریان خود، ترکیبی از مهارت ها و تلاش در چندین منطقه وابسته به یکدیگر در طراحی سایت است. در بالاترین سطح، اولین قدم به سمت یک محصول عالی باید در مورد توسعه مشتریان، تلاش برای درک مشتریان است.
بالقوه و نیازها و مشکلات آنها باشد بعدا کارآفرینان معمولا باید بر روی محصولات و فرصت های تجاری تمرکز کنند تا مشکلات مربوط به کاربر را با روش متمرکز و متمایز در مقایسه با گزینه های موجود در طراحی سایت مقایسه کنند. آنچه در زیر می باشد طراحی سایت و توسعه حداقل محصول قابل انعطاف در طراحی سایت است که باید سریع و تکراری باشد، بنابراین کاربران واقعا می توانند لمس، احساس و درک کنند که چگونه می خواهید مشکلات خود را حل کنید.

ایجاد محصولات در طراحی سایت

هنگامی که ام وی پی راه اندازی و ارتقاء می شود، هر دو بازخورد کیفی و کمی در طراحی سایت جمع آوری می شوند و هر چه زودتر محصول، تجزیه و تحلیل کیفی تر شما به دلیل آن است که شما دارای نقاط کمی هستند. با این حال، تست ها و تجزیه و تحلیل ها می توانند قدرتمند باشند، در حالی که خیلی زود بر روی تغییرات کوچک در طراحی سایت تمرکز می کنند. اینها پایه ای برای رشد و تکرار محصولات آینده است اگر شما درست انجام تکالیف خود را انجام داده اید.
خدمات مشتری در هر مرحله ای که در بالا ذکر شد در طراحی سایت مهم است در جهان ایده آل، داستان ایجاد محصول به همان اندازه ساده است. با این حال، در واقع، آن نیاز به سازگاری و استقامت در طراحی سایت دارد که شما را از طریق همه ی آشفتگی ها، چرخش ها و رویدادهای غیر قابل مشاهده که تهدید می کند درب های خود را برای همیشه ببندد. با این وجود، هیچ چیز در این مراحل بدون طیف وسیعی از ابزارها، هیچ کس آن را در طراحی سایت مشخص نمی کند.

بررسی ابزارهای طراحی سایت

در نظر مشتریان، محصول و طراحی سایت یکی هستند. تجربه ای که شما با دقت برنامه ریزی کرده اید و هنرپیشگی نقش یک عامل موفقیت تعیین کننده ایفا می کند. با توجه به لیست زیر از ابزارهایی که به ما در رسیدن به اولین نقطه عطف کمک کرده و پایه های جامد برای رشد کنونی را فراهم آورده اید، در طراحی سایت توجه کنید. با نگاهی به روزهای اولیه یو ایکس پین، من مثبت هستم که ابزارهایی که ما برای فرآیند ما سازگار کرده ایم بسیار مهم است که برای رسیدن به اولویت اصلی ما شرکت در طراحی سایت پرداخت کنیم.
و امروز ما هنوز از بسیاری از آنها استفاده میکنیم تا همه چیز را هموار کنند، رشد ما را تسریع کنند و مشتریان ما را خوشحالتر کنند. این فرآیند مداوم است که شما می توانید در طراحی سایت تصور کنید. در زیر، من ابزارهایی را که در امید به صرفه جویی در وقت و تلاش در فرآیند توسعه محصول خود استفاده کردیم، ذکر کردم. امیدوارم بتوانید از بعضی از آنها امروز و در مراحل بعدی محصولات و تجاری در طراحی سایت استفاده کنید لذت بردن!

نمونه سازی در طراحی سایت

با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! هنگامی که شما با اولین فرضیه محصول آماده هستید، زمان مناسب برای تجسم افکار شما است. این جایی است که یو ایکس پین در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی چیست مفید است.
یو ایکس پین برای اینکه شما یک تجربه طراحی مشترک داشته باشید، آیا یک قاب قاب چیزی است که شما نیاز دارید یا یک نمونه اولیه و تعاملی دیگر، در طراحی سایت وجود دارد قابلیت استفاده سیلوربک در طراحی سایت ساده ترین ضبط کننده صفحه نمایش در جهان است که فوق العاده مفید برای آزمون قابلیت استفاده کلاسیک در طراحی سایت است. با یک کاربر نشستن، تعامل خود را با محصول خود ثبت کنید و بعدا آن را تجزیه و تحلیل کنید.

بهینه سازی طراحی سایت

طراحی کارآمد همیشه مبتنی بر جامد دانش است. بهینه سازی طراحی سایت ویژوال اجازه می دهد تا این زمینه را از طریق آزمایش محصول خود ایجاد کنید راه حل ساده اما شگفت آور قدرتمند در طراحی سایت است. پالت رنگ در طراحی سایت رنگها به ما کمک می کنند در سطح احشایی ارتباط برقرار کنند، بنابراین انتخاب پالت راست نباید به یک شانس منتهی شود. عاشقان رنگ مجموعه ای سرپرستی از پالت های شگفت انگیز را فراهم می کند.
که می توانید در پروژه های طراحی سایت خود استفاده کنید. تصاویر در طراحی سایت کامپ فایت یک موتور جستجوی کامل از تصاویر است که می تواند به صورت تجاری استفاده مجدد در طراحی سایت شود. هنگامی که به تلاش های بازاریابی محتوای ما می آید، ما آن را بسیار مفید دانستیم. این که آیا ما به تصاویر، وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی و یا پست های مهمان نیاز داریم، آن خدمات برتر را در طراحی سایت فراهم می کند بهترین دوست شما زمانی که به تحلیل همگروه می آید.

نحوه توسعه طراحی سایت

هنگامی که زمان برای ساختن محصول می آید، چند ابزار وجود دارد که شما واقعا می خواهید در جعبه ابزار خود داشته باشید تا بتوانید همه چیز را باهم در طراحی سایت هموار کنید. اگرچه متخصص در این زمینه نیستم، می دانم که تیم ما چه کار می کند و چه ابزارهایی بیشترین تأثیر را بر کارایی آنها در طراحی سایت دارند مدیریت کد در طراحی سایت همه چیز که مهندسین نیاز به کار خود را به راحتی اجرا می کنند و در یک مکان در طول سال ها، گیت هوب آسمان را در طراحی سایت است.
به خدمت گرفت ویرایشگرها در طراحی سایت ویرایشگر نشانه گذاری خوب باید سادگی را با مقدار مناسب ویژگی ها ترکیب کند. متن فوق العاده دقیقا همان چیزی است و هیچ چیز دیگری. و این در طراحی سایت رایگان است! خدمات وب آمازون در طراحی سایت سرویس میزبانی طراحی سایت قابل اعتماد و انعطاف پذیر بر روی زمین شما هیچ چیز دیگری را برای محصول خود نمی خواهید. میکس پنل یک پلت فرم تجزیه و تحلیل است که از طریق شماره ها به کاربران فردی می رسد تا به شما در درک بهتر رفتار آنها در طراحی سایت کمک کند.

مانیتورینگ در طراحی سایت

مسائل روزافزونی و این یکی از شعارهای پینگ دوم است و من به سادگی نمیتوانم با آن موافق باشم. این سرویس ساده به شما می دهد تا زمان آماده سازی و گزارش عملکرد در طراحی سایت بسیار مهم است. استفاده از آن مانند رانندگی یک ماشین ورزشی بدون کمربند ایمنی است و در بهترین حالت ناخوشایند، اغلب از تجربه در طراحی سایت ناپایدار است. چارچوب راه اندازی در طراحی سایت داشتن یک آماده برای استفاده از چارچوب طراحی مفید است.
هنگامی که شما می خواهید به سرعت یک صفحه فرود در طراحی سایت ایجاد کنید. چارچوب راه اندازی توسط دیزاین مودو ترکیبی از زیبایی و در طراحی سایت قابلیت استفاده است. یکی از موارد مورد علاقه ما تمام وقت. توسعه مشتری در طراحی سایت مرحله اول ساختن هر راه اندازی قابل احترام باید در مورد کشف حقایق در مورد مشتریان احتمالی باشد. در یو ایکس پین، زمان زیادی را صرف صحبت در مورد مشتریان آینده و مشتریانمان کرده ایم و سعی داریم.

مصاحبه با مشتری در طراحی سایت

یکی از مهم ترین درس هایی که ما در اولین روزهای یو ایکس پین آموخته ایم این است که کارآفرینان باید بیرون از ساختمان به وحشی بیفتند، مشتریان را ملاقات کنند و با آنها مصاحبه کنند تا در مورد مشکلاتشان در طراحی سایت یاد بگیرند. جیم یک قالب ایجاد کرده است که به شما کمک می کند تا از طریق اولین مصاحبه های توسعه مشتریان در طراحی سایت خود بروید. بدانیم چه محصول موفقیت آمیز در بازار طراحی سایت باید یکسان باشد.
ابزار زیر در این فرایند ضروری بود گزارش دهی در طراحی سایت در روزهای اول محصول خود، شما باید همه هکهایی را که ممکن است به سرعت به مشتریان خود اطلاع دهید، نگاه کنید. من شخصا با چند صد مشتری اولیه تماس گرفتم تا در مورد نیازها و مشکلات آنها را در طراحی سایت یاد بگیرم. گزارشگر کمک شگفت انگیز بود. این افزودنی ساده به جیمیل است که با استفاده از آدرس ایمیل، پروفایل های مرتبط، فیس بوک، توییتر و اسکایپ را به شما می دهد.

الگوهای شخصی در طراحی سایت

در میان تمام اسناد توسعه یافته موجود در محصول، دو مورد بسیار مفید هستند. اول، به طور سنتی توسط طراحان حرفه ای استفاده می شود، یک قالب پرسونا در طراحی سایت است که به عنوان یک ابزار برای توصیف گروه کاربر هدف، به منظور ایجاد احساس همدلی بین تیم و کاربران شما عمل می کند. دوم، مدل کسب و کار کانواس یک ابزار عالی برای سازماندهی دانش و فرضیه های شما درباره کل محصول در یک روش واضح و سازگار در طراحی سایت است.
تا بتوانید اولین تماس را به طور موثر در طراحی سایت آغاز کنید. تجزیه و تحلیل در طراحی سایت تصمیم گیری های آگاهانه می تواند محصول شما را قطع و یا شکست دهد. به همین دلیل شما نیاز به جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها دارید. هرگز پایان دادن به کار که باید بخشی از دی ان ای شرکت شما باشد. در یو ایکس پین ما مجموعه ای از ابزارهای مفید زیر را در طراحی سایت پیدا کردیم پلت فرم در طراحی سایت است.