آشنایی با بهترین ابزار های طراحی سایت

آشنایی با بهترین ابزار های طراحی سایت

آشنایی با بهترین ابزار های  طراحی سایت


آشنایی با بهترین ابزار های طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران طبق گفته فوربس درصد از آمریکایی ها تا سال به عنوان پیمانکاران مستقل در کار خواهند کرد. بسیاری از آنها تمایل دارند که آزادسازی را فقط به پروژه های طراحی سایت کوچک و یا شخصی اختصاص دهند و پیامد و پایداری اقتصادی آزادسازی را رد کنند. پیمانکاران مستقل نه تنها آزادگان آزاد در هستند آنها افراد بسیار ماهر هستند که برایشان آزادانه کار می کنند. نیازی به گفتن نیست.
چنین جریان های کاری بر روی همکاری ساخته می شوند به عنوان مثال، در شهر من، بیشتر شرکت های فناوری اطلاعات در حال انجام آن هستند. اکثر توسعه دهندگان می دانم که از خانه کار می کنند. بزرگترین چالش، با این حال، هنگام کار از خانه، برای توسعه دهندگان و مدیران پروژه ، همکاری است. در حالی که ابزارهای زیادی برای مدیریت پروژه یا همکاری تیم وجود دارد.

بررسی عملکرد ابزارها در طراحی سایت

تلتایپ یک ابزار طراحی شده توسط گیت هوب در طراحی سایت است. این یک بسته رایگان و متن باز است که برای به اشتراک گذاشتن کد و همکاری با اتوم ایجاد شده است. این ابزار با ایجاد فضای همکاری مجازی، شناخته شده به عنوان پورتال، برای به اشتراک گذاری فضاهای کاری کار می کند.

اشتراک کد در طراحی سایت

اشتراک کد با استفاده از یک اتصال پری تو پری رمزگذاری شده انجام می شود. در حالی که این بسته از سرورهای گیت هوب برای دستکاری اولیه استفاده می کند، سرورها هرگز فایل یا ویرایش را مشاهده نمی کنند.
بنابراین، من با برخی از مدیران پروژه طراحی سایت صحبت کردم، بعضی از ایمیل ها را فرستادم و چند فرستاده ی دیگر از لیست رسولانم را به اشتراک گذاشتم و از آنها می پرسیدم که چگونه با همکاری کد همکاری در زمان واقعی و نحوه کار از خانه تاثیر می گذارند. تاتایپ را می توان از طریق ترمینال با استفاده از دستور ای پی تی یا از مدیر بسته مدیریت کرد.

طراحی سایت های کلیکی

ابزار مورد نظر خود برای برقراری ویژوال استودیو برای بیش از یک سال و در کنفرانس ساخت سال جاری در طراحی سایت اعلام شده است، ویژوال استودیو زنده خواهد شد ابزار مورد علاقه برای همکاری کد. این مانند ورد آنلاین است، اما با مشکل تاخیر مرتب شده است. برای شروع استفاده از کاربران لایو شر باید با یک حساب مایکروسافت وارد شوید.

ویرایشگر کد در طراحی سایت

یک محیط توسعه یکپارچه مبتنی بر ابر از آمازون است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا کد ها را در یک مرورگر بنویسند، اجرا کنند و اشکالزدایی کنند. این ویژگی یک ویرایشگر کد، اشکال زدایی و ترمینال در طراحی سایت است. از زبان های برنامه نویسی محبوب، از جمله جاوا اسکریپت، پایتون، پی اچ پی و بیشتر پشتیبانی می کند. به عنوان یک ابزار مبتنی بر ابر است.
توسعه دهندگان نیازی به نصب فایل ها یا پیکربندی ماشین های توسعه برای شروع پروژه های جدید ندارند. نیز ویژگی همکاری در زمان واقعی را قادر می سازد توسعه دهندگان برای جفت جلسات و ردیابی ورودی های یکدیگر این کار به خصوص برای تست محلی و اشکال زدایی بسیار عالی کار می کند زیرا دسترسی به ترمینال به را دریافت می کنید.

براکت ها در طراحی سایت

براکت ها مستقیما از ادوب لب آمده است. این یک ویرایشگر قوی کد است که در یک رابط کاربری زیبا قرار دارد. این کار به طور پیش فرض با قابلیت همکاری با کد صورت نمیگیرد، اما تا زمانی که شما موفق به درک مخزن گسترش براکت شوید، چند پسوند را پیدا خواهید کرد که این ترفند را در طراحی سایت انجام می دهد. با چند چابک براکت شروع کنید. در حالی که به تازگی نرمافزارهای زیادی را مشاهده نکرده اید.
افزونه را همچنان در نظر گرفته شده است همچنین دارای چت گروهی است. ممکن است به نظر می رسد که شما بیش از حد به اشتراک گذاری کد، بنابراین، مگر اینکه شما عمیق به اکوسیستم ابر آمازون، ممکن است اولین انتخاب شما نیست. به همکاران توانایی دسترسی به تمام فایل های پروژه را از پنجره فایل ویرایشگر ارسال می کند.

نماد همگام سازی در طراحی سایت

پس از نصب برنامه افزودنی، نماد همگام سازی در نوار ابزار راست ظاهر خواهد شد. جلسه را وارد کنید و تنظیم می کنید. به طور پیش فرض، افزونه به سرور نویسنده افزونه اشاره دارد.
گزینه دیگری چند هک سرور چند هک می تواند مورد استفاده قرار گیرد همکاری کد را در یک محیط خصوصی اجرا کنید. این ابزار با استفاده از نوع داده برای جلوگیری از درگیری ادغام شده و نگه داشتن همه افراد در پایه کد مشابه استفاده می کند.

فایرفاکس در طراحی سایت

بسیار بیشتر از یک ویرایشگر متن با ویژگی های مشترک در طراحی سایت است. این با پایگاه داده به عنوان یک بک اند ساخته شده است، نیازی به کد سمت سرور ندارد و می تواند در هر برنامه جاسازی شود. فایرفاکس در هسته ابزارهای همکاری مشترک تجاری ساخته شده است. به طور پیش فرض، از ویرایشگر متن استفاده می کند، اما همچنین می تواند برای کار با پیکربندی شود. برای تیم هایی که قصد ایجاد همکاری مشترک در زمینه کدگذاری را دارند، فایرپد ممکن است یک انتخاب کامل باشد.

استفاده از کدپستی در طراحی سایت

این مکان برای توسعه دهندگان است تا بتوانند کد را با یک جامعه قابل توجه از توسعه دهندگان به اشتراک بگذارند و آن را ذخیره کنند و بتوانند با کد خود به شما کمک کنند. این زبان های مختلف برنامه نویسی را برای انتخاب پی اچ پی، جاوا اسکریپت و موارد دیگر فراهم می کند.
این در حال حاضر از زبان برنامه نویسی مختلف پشتیبانی می کند که می تواند به صورت خصوصی یا عمومی به اشتراک گذاشته شود. نرخ پرش در طراحی سایت که جدید ترین و بروز ترین مقاله وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.