4 نکته مهم در امنیت طراحی سایت

4 نکته مهم در امنیت طراحی سایت

4 نکته مهم در امنیت طراحی سایت


4 نکته مهم در امنیت طراحی سایت : بسیاری از صاحبان طراحی وب سایت ها می پندارند اطلاعات موجود در سایت شان مورد نیاز هکر ها نمی باشد . این باور اشتباه می باشد زیرا می بایست همیشه این امکان را در نظر داشته باشید که هکر هایی وجود دارند که از محتوا و اطلاعات خصوصی وب سایت شما استفاده کنند . علاوه بر موار ذکر شده ممکن است هکر ها با وارد شدن به هاست و وب سایت شما از مخاطبین شما استفاده نموده و از طریق سرور شما برای آن ها فایل های spam ارسال کنند . در مقاله ی امروز می خواهیم شما عزیزان با برخی نکات مهم در این راستا آشنا نماییم . رعایت این نکات امنیت طراحی سایت تان را تا حد بسیاری افزایش خواهد داد .


ایجاد دسته بندی برای اطلاعات طراحی سایت :


اطلاعات حائذ اهمیت وب سایت تان را به صورت طبقه بندی شده در بیاورید و دسترسی به آن مطالب را محدود کنید . با انجام این امر می توانید اطلاعات مهم و حساس سایت تان را از دسترس تمامی کاربران خارج نمایید .


طراحی سایت و بررسی سایت :


اگر می خواهید خطر حمله هکر ها را تا حد قابل توجهی کاهش دهید ، کلیه ی بخش های طراحی سایت تان را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید . یکی از بخش های مهم ، بخش ورود اطلاعات هم چون فرم ها می باشد . برای افزایش امنیت وب سایت می بایست اطلاعات را پیش از بارگذاری نهایی چندین بار مورد بررسی قرار دهید .


به روز رسانی در طراحی سایت :


یکی از مهم ترین موارد در جلوگیری از حمله هکر های اینترنتی به روز رسانی نرم افزار سیستم مدیریت وب سایت به علاوه ی ماژول ها ، کامپوننت ها ، پلاگین ها و دیگر نرم افزارهای تحت وب می باشد .


رمز عبور طراحی وب سایت :


اگر می خواهید امنیت وب سایت تان حفظ شود رمز ورود به هاست یا وب سایت تان را به طور مداوم و در بازه های زمانی گوناگون تغییر دهید و از ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک به علاوه ی نشانه ها و اعداد قرار دهید .