4 اشتباه مهم در صفحه ی تماس با ما

4 اشتباه مهم در صفحه ی تماس با ما

4 اشتباه مهم در صفحه ی تماس با ما


4 اشتباه مهم در صفحه ی تماس با ما
طراحی سایت طراحی وب سایت از آنجایی صفحه ی تماس با ما یکی از پر بازدیدترین صفحه های طراحی سایت است، پس بهترین مکان برای جذب کاربران و تبدیل آن ها به مشتری های ثابت می باشد ولی ممکن است برخی از اشتباهات در صفحه ی تماس با ما باعث از دست دادن مشتری ها و کاربران خود شوید.

در این مقاله به مهمترین اشتباهاتی که ممکن است باعث کاهش کارآیی صفحه تماس با ما شوند می پردازیم:

1. نداشتن صفحه تماس با ما
هنوز هم ممکن است بسیاری از سایت های صفحه ی تماس با ما نداشته باشند و فقط به قرار دادن آیکون های شبکه های اجتماعی و شماره تماس خود اکتفا می کنند. این در حالیست که داشتن صفحه ی تماس با ما به صورت مجزا باعث ایجاد حس اطمینان و اعتماد در کاربر می شود پس در طراحی سایت خود حتما طراحی این صفحه را در اولویت های خود قرار دهید.
2. راهبری پیچیده
محلی که صفحه ی تماس با ما قرار می گیرد باید قابل دسترس و مشخص باشد. کاربر نباید برای پیدا کردن صفحه ی تماس با ما مدت زیادی از وقت خود را در سایت به جستجو بپردازد، یعنی بهتر است صفحه ی تماس با ما را در جای مشخصی قرار داشته باشد، بهترین مکان برای قرار دادن لینک صفحه ی تماس با ما منوی اصلی طراحی سایت می باشد.
3. فرم تماس نامناسب
با وجود اینکه فرم ها ساده به نظر می رسند اما در حقیقت طراحی درست و کاربر پسند بودن آن کار آسانی نبوده و نیاز به تجربه دارد. مثلا موجود نبودن فیلد های ضروری و وجود داشتن فیلد های غیر ضروری از مشکلات رایج در استفاده از فرم های تماس می باشد.
4. عدم بررسی فرم های پرشده
حتما این موضوع برای شما نیز پیش آمده باشد که در سایتی فرمی را پر کرده باشید ولی بعد از گذشت مدت زمانی هنوز هم هیچ جوابی را از طرف سایت دریافت نکرده اید. این موضوع بدترین اتفاق ممکن برای اعتبار یک طراحی سایت می باشد. بررسی نکردن فرم های پر شده و پاسخ ندادن به آن ها باعث از دست رفتن مشتریانتان می شود.