آشنایی با مهم ترین ابزارهای طراحی سایت

آشنایی با مهم ترین ابزارهای طراحی سایت

آشنایی با مهم ترین ابزارهای طراحی سایت


آشنایی با مهم ترین ابزارهای طراحی سایت
صفحات فرود را تست می کنید ما لیستی از ابزارها گزارش ها و ویژگی های صفحه اصلی گوگل آنالیز را برای طراحی سایت شما جمع آوری می کنیم تا مطمئن شویم که هر برنامه آزمایش صفحه فرود به درستی اندازه گیری شده است. این ویژگی ها در طراحی سایت را از دست ندهید. پارامترهای در طراحی سایت برای ردیابی صحیح هرگونه فعالیت در گوگل آنالیز اطمینان حاصل کنید که از پارامترهای مناسب یو تی ام در طراحی سایت استفاده می کنید.
رسانه های شما مطابق با مواردی هستند که برای ردیابی کانال پیش فرض جی ای قابل قبول هستند. ببینید رسانه شما با موارد برگزیده گوگل مطابقت دارد تعاریف پیش فرض کانال توسط گوگل در طراحی سایت می باشد. همچنین این مقاله عالی را یاد بگیرید تا در مورد چگونگی تنظیم پارامترهای یو تی ام برای ردیابی صحیح همه برنامه ها و صفحات فرود خود ، در طراحی سایت بیشتر بدانید. ردیابی متقابل دامنه در طراحی سایت برای اطمینان است.

گزارش صفحه فرود در طراحی سایت

قطعاً باید از ویژگی گزارش صفحه فرود گوگل آنالیز استفاده کنید. از آن برای ردیابی عملکرد کلی صفحات خود و همچنین برای شناسایی صفحات برتر فرود در دامنه طراحی سایت خود استفاده کنید که برای آزمایش مناسب است. از گزارش های میانبر استفاده کنید تا گزارش جی ای سفارشی و خاص شما همیشه مفید باشد. داشبورد را مستقر کنید تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات صفحه فرود سطح موردنیاز طراحی سایت خود را در پرواز دریافت می کنید.
از این که صفحات یا صفحات فرود شخص ثالث به عنوان خود ارجاعی ظاهر نمی شوند ، تنظیم ردیابی متقابل را در طراحی سایت فراموش نکنید. در اینجا یک منبع عالی در مورد چگونگی تنظیم صحیح آن برای هر عملکرد گوگل آنالیز که در اختیار دارید ارائه شده است. در آخر ، لازم است که هرکدام از حوزه های فرعی را به عنوان یک مراجعه مستثنی تنظیم کنید تا مطمئن شوید که تبدیل صفحه بعد از فرود در طراحی سایت به منابع بازاریابی مناسب نسبت داده می شود.

تست محتوا در طراحی سایت

از آزمایشات اختصاصی برای گوگل آنالیز استفاده کنید ، به شما امکان می دهد تعیین کنید که کدام صفحه تغییرات بیشترین تبدیل را در طراحی سایت دارند. این یک جایگزین عالی برای ابزارهای شخص ثالث است و می تواند به شما در تنظیم آزمایش صفحات از قبل موجود در طراحی سایت کمک کند پیگیری هدف در طراحی سایت هدف و یا پیگیری رویداد را تنظیم کنید تا رفتار کاربران و موفقیت کلی کمپین ها خود را در طراحی سایت تعیین کنید.
ردیابی رویدادها و اهداف دستیابی به شما کمک می کند تا ببینید کاربران در طی فرایند تبدیل چطور از بین می روند ، بنابراین می توانید بر اساس داده های واقعی شروع به بهبود این قیف در طراحی سایت تبدیل کنید. لیست های بازاریابی در طراحی سایت لیست های بازاریابی را در گوگل آنالیز ایجاد کنید که به اد وردز وارد می شوند. این لیست ها می توانند کاربرانی را که روی صفحه فرود می آیند ضبط کنند و با آن تعامل برقرار کنند اما در طراحی سایت تبدیل نمی شوند.

اندازه گیری سفارشی در طراحی سایت

گوگل آنالیز را مطابق با نیازهای شغلی خود تنظیم کنید و پیگیری صفحه فرود را واقعاً قابل تنظیم کنید. با ابعاد و اندازه گیری های سفارشی ، در طراحی وب سایت می توانید کاربرانی را برچسب بزنید که در سایت شما تعامل دارند و یا یک فرم را در طراحی سایت شما ارسال می کنند و برای کمپین های آینده برای آنها یادداشت می کنید معیارهای خاصی را مشاهده کنید که فقط در صفحه شما موجود هستند و معیارهای استاندارد جی ای در طراحی سایت نیستند.
کاربران خود را در گروه های مختلف قرار دهید و ببینید که چگونه آنها به مرور زمان عملکرد خود را در طراحی سایت انجام می دهند. در اصل شما کاربرانی را که بسیار زیاد درگیر در حصار هستند در حال جذب مجدد هستید ، بنابراین در طراحی سایت می توانید آنها را بازگردانده و فروش را ببندید. گزارش انتساب در طراحی سایت شاید در اولین بازدید فیسبوک کار بزرگی برای بستن تبدیل به این کار انجام نداده باشد اما شما می دانید.

گروه بندی کانالها در طراحی سایت

جی ای به طور پیش فرض کمپین های شما را به گروه های از پیش تعیین شده بازتاب نمی دهد که نشان دهنده آنچه در تجارت طراحی سایت تهران شما متمرکز است ، باشد. برای حل آن ، گروه بندی های کانال سفارشی ایجاد کنید ، ترافیک خود را در کانال های صحیح قرار دهید و گزارش دهی و تجزیه و تحلیل بیشتری در طراحی سایت انجام دهید. این روزها که آن روز کاربران از طریق گوگل برگشتند و تبدیل شدند اگر تبلیغات فیسبوک خود را خاموش کرده اید.
می تواند برای تبدیل های کلی در طراحی سایت شما مضر باشد. ببینید چگونه کاربرانی که از طریق صفحه فرود به طراحی سایت شما معرفی شده اند ، سرانجام کی پی ای های دیگر را تغییر می دهند و از آنجا به آنجا بازگشتند. این به برنامه ریزی بودجه و تعدیل مبارزات انتخاباتی در آینده به طراحی سایت کمک خواهد کرد. هشدارها در طراحی سایت با هشدارهای سفارشی جی ای می توانید هشدار دهید که تبدیل ، ترافیک و یا رفتار در صفحه فرود بیاید یا سقوط کند.

واردات داده ها در طراحی سایت

داده های هزینه را از منابع دیگری که مستقیماً با جی ای مرتبط نیستند به جی ای وارد کنید تا بتوانید از ویژگی آر او ای اس در گزارشهای طراحی سایت استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا به طور روزانه از پیشرفت های آن آگاه باشید ، بنابراین می توانید در صورت خراب شدن از ویژگی ها ، به صورت فعالانه به ترک تحصیل بپردازید یا از آن در بهینه سازی سایت مطلع شوید. تجارت الکترونیک با طراحی سایت تبلیغات بازاریابی را در گزارش های تجارت الکترونیکی پیشرفته تنظیم کنید.
تا ببینید چگونه این صفحه فرود روی عملکرد کلی تجارت الکترونیک در طراحی سایت شما تأثیر می گذارد. گزارشگیری در طراحی سایت همچنین برای درک ترافیک طراحی سایت خود به این گزارش های اساسی گوگل آنالیز نگاهی بیندازید. این گزارشها به شما كمك می كنند تا از کی پی آی های مهم استفاده كنید تا میزان كارآمد بودن طراحی سایت شما برای تجارت شما مشخص شود. گوگل آنالیز با ابزارها و ویژگیهای مفیدی پر شده است که می تواند.

سئو طراحی سایت

نزدیک به جستجوی جستجو در هر ثانیه در گوگل تایپ می شود. اینها به میلیارد جستجو در روز یا تریلیون جستجو در یادداشت سالانه به طراحی سایت اضافه می کنند. اگر ترافیک تجارت شما از طریق جستجوی گوگل به صورت آنلاین ایجاد می شود ، در آنجا رقابت مقابله ای با او در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت دارید. به شما در سنجش عملکرد صفحه فرود خود کمک کند و نحوه بهینه سازی و بهبود فعالیتهای خود را در طراحی سایت بفهمید.
از آنجا که میلیاردها جستجو در هر ثانیه انجام می شود ، باید اطمینان حاصل کنید که بازی بهینه سازی موتور جستجو سئو شما قوی است. این امر ضروری است زیرا سئو خوب پلی است که مشتریان را به تجارت شما متصل می کند و به تولید سرب در طراحی سایت کمک می کند. از تجربیات با جستجوی اینترنتی متولد شده اند و شانس شما برای ورود به صفحه اول جستجوی گوگل در طراحی سایت باریک است.

افزایش ترافیک طراحی سایت

نتایج برتر از احتمال کلیک کردن را نشان می دهد که به یک سوم ترافیک احتمالی طراحی سایت شما تبدیل می شود. از دست دادن این فرصت و رتبه بندی در صفحه دوم گوگل به اندازه افرادی که حتی به صفحه بعدی نتایج جستجو منتقل نمی شوند حاصل نمی شود. علاوه بر این یک مطالعه انفرونت تأیید می کند که صفحه اول گوگل از ترافیک طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن را به دست می آورد صفحات بعدی یا کمتر از آن را دریافت می کنند.
چنین تصویری نشان می دهد که اگر در تلاش برای بهبود رتبه بندی ارگانیک طراحی سایت خود باشید شانس موفقیت شما روشن است. سئو صحیح درها را برای ترافیک گوگل به مشاغل شما باز می کند. در این راستا یازده روش برای افزایش رتبه بندی ارگانیک در طراحی سایت شما آورده شده است کیفیت محتوا در طراحی سایت محتوا وسیله مفیدی برای جلب توجه مخاطبان شما است. محتوای معنی دار و مرتبط طعمه ای مفید برای نگه داشتن شخص در طراحی سایت شما است.

نتیجه گیری

که به ساکن زمان معروف است با توجه به نکته دقیق زمان ساکن مقدار زمانی است که بازدید کنندگان در طراحی سایت می گذرانند و این به طور چشمگیری بر رتبه بندی ارگانیک شما تأثیر دارد. در عین حال محتوای تازه و با کیفیت بالا یک نشانه درخشان است که نه تنها بازدید کنندگان را به خود جلب می کند بلکه آنها را به بازگشت به طراحی سایت شما ترغیب می کند. به این ترتیب بازدید کنندگان به طراحی سایت شما باز می گردند و این باعث می شود ترافیک بیشتری به شما دست دهد. طراحی سایت چند منظوره که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش