آشنایی با توسعه دهنده های طراحی سایت

آشنایی با توسعه دهنده های طراحی سایت

آشنایی با توسعه دهنده های طراحی سایت


آشنایی با توسعه دهنده های طراحی سایت
مقالات طراحی سایت نمونه کارها معمولا بر روی ایجاد پرتفوی برای طراحان بصری تمرکز می کنند. اما توسعه دهندگان وب و برنامه نویسان نیاز به طراحی سایت های نمونه کارها نیز دارند! اوراق بهادار توسعه دهندگان سفارشی معمولا روند متفاوت برای نشان دادن کار خود را دارند. دانستن جایی که برای شروع یک طراحی سایت جدید دشوار است، اما اگر شما بتوانید دیگران را برای دریافت برخی ایده ها مطالعه کنید، کمک می کند.
به همین دلیل من این پست پر از ایده های نمونه کارها دیو را سازماندهی کردم. این راه عالی برای شروع برنامه ریزی نمونه کارها و ایجاد یک ویترین قابل استفاده در طراحی سایت از مهارت های است. ایجاد سربرگ در طراحی سایت من واقعا هدرهای شخصی دوست دارم چون آنها شخص را نشان می دهند و آنچه می توانند در طراحی سایت انجام دهند. اما همه دوست ندارند خودشان را در اینترنت مستقر کنند، بنابراین درک می کنم این ممکن است برای همه یک روند در طراحی سایت نباشد.

بررسی توسعه دهندگان طراحی سایت

کوری هیوارد یک نمونه عالی در طراحی سایت خود با عنوان بسیار منحصر به فرد دارد. این برای استفاده از یک تصویر طراحی پیکسل برای روشن شدن این طراحی سایت یک نمونه کار شخصی است. همچنین دارای یک انیمیشن پس زمینه منحصر به فرد با ویژگی های اختلاف منظر و یک منظومه شمسی که به نمایندگی از فضای بیرونی است. به علاوه مقدمه مقدمه کوچک بسیار جذاب است و واقعا شما را تشویق به حفظ پیمایش با استفاده از کارت پستال شما می توانید.
قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! تایپوگرافی قوی در همه جا مفید است، اما در این سربرگ بسیار مفید است. در طراحی سایت مشخص کنید که این نمونه کارهاست و اجازه دهید مردم درست از خفاش بدانند. ایده این است که خودتان را از بالای صفحه توضیح دهید.

تایپوگرافی در طراحی سایت

مثال دیگری دیگر از طراحی سایت نمونه کارها برای من پروش است. با این حال، تصویر بزرگ قهرمان پس زمینه واقعا تون را تنظیم می کند و تایپوگرافی قوی تا حدی روشن می کند. یکی از چیزهایی که من نیز دوست دارم لیست آیکون های اجتماعی است. بینندگان ممکن است بخواهند با حسابهای اجتماعی خود ارتباط برقرار کنند یا ببینند، بنابراین این امر باعث جذب مخاطب در طراحی سایت طراحی سایت آسان می شود. همانطور که در پایین صفحه حرکت میکنید.
هر بخش باعث افزایش پیمایش بیشتر میشود و همه با هدر در طراحی سایت شروع می شود. اما برای مثال ساده با طراحی بسیار کوچکتر، نمونه کارها را از لیا بررسی کنید. نوع جدیدی برای سربرگ با متن درخشان برای متن است که عملا از پس زمینه تاریک در طراحی سایت پرش می کند. این همچنین شامل پیوندهای اجتماعی، یک زیست کوچک و یک عکس از ایلیا برای شخصی کردن صفحه است. با این حال، این عنوان بسیار کوچکتر است و در یک نگاه در طراحی سایت قابل درک است.

رسانه های بصری در طراحی سایت

کار واقعی در داخل نمونه کارها همیشه چیزی است که یک مشتری به شما استخدام می کند. با استفاده از رسانه های بصری کار ساده تر می شود تا کار خود را نشان دهد زیرا مردم می توانند در یک نگاه در طراحی سایت بررسی کنند. پروژه های دیو سخت تر هستند، زیرا بیشتر در مورد ویژگی های ساخته شده و کد شما در طراحی سایت نوشته شده است. بنابراین بهترین کار خود را به طور مستقیم و نمایش کار خود را به وضوح درو راویتز تمام موارد نمونه کارها خود را به طور مستقیم به گیت هوب همراه با یک پیوند اصلی به نمایه خود لینک می کند.
این پروژه های طراحی سایت همه منبع باز هستند تا پروژه های مشتری پیچیده تر ارائه نکنند. این کار می تواند به خوبی انجام شود اگر شما ترجیح می دهید چیزهای مشتری را از طراحی سایت خود نگه دارید. بسیاری از توسعه دهندگان مایل به اشتراک پروژه های مشتری هستند، اما تنها بر اساس درخواست مشتریان. اگر شما مقدار زیادی از گیت هوب داشته باشید، این یک راه برای ایجاد نمونه کارها بدون کار مشتری در طراحی سایت است.

کدپستی در طراحی سایت

جالب اینجاست که دیوید حتی برخی از پروژه های طراحی سایت خود را به سمت صفحه جابجا می کند. مانند مثال پاکری می توانید یک طرح ساختگی را درست در صفحه نمونه کارها تنظیم کنید. این نشان می دهد که پلاگین چه کار می کند و برخی از توانایی های دیوید را به عنوان یک توسعه دهنده در طراحی سایت نشان می دهد. هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد، اما اگر بتواند، ارزشش را دارد. حتی کوچکترین جزییات به چند پروژه کدپستی می تواند بهتر از هیچ چیز کار کند.
اگر چه شما واقعا ترجیح می دهید به طور مستقیم به پروژه های طراحی سایت آنلاین پیوند دهید، این روش به همان اندازه معتبر است. از سوی دیگر دیوید برخی از پروژه های خود را با پروژه های مشتری در طراحی سایت مخلوط می کند. همه این طرح ها کار می کنند و هیچ کدام بهترین ها نیستند. فقط بستگی به آنچه شما می خواهید و شخصی که میخواهید بدست آورید در طراحی سایت بستگی دارد. شاید یک عکس از خودتان با مقدمه ای کوتاه درباره آنچه که انجام می دهید.

ناوبری در طراحی سایت

در صورت امکان، پیوندهایی را به حداقل دست نخورده کاهش دهید. برای یک طراحی سایت نمونه کارها شما نیازی به ناوبری بیش از حد پیچیده نیست. اکثر مردم از طراحی سایت دیدن می کنند فقط چند چیز را می خواهند. در طراحی سایت شامل شود. این توجه را جلب می کند و مشخص می کند که طراحی سایت نمونه کارها شما برای یک فرد، نه یک شرکت مگر اینکه برای یک شرکت باشد! برای دیدن کار شما درباره شما بیشتر بدانید سعی کنید با شما تماس بگیرید.
اگر ناوبری شما تمام سه مورد را پاسخ دهد، پس شما در طراحی سایت طلایی هستید. اینا ثابت می کند شما می توانید آن را ساده با ناوبری دقیق عمودی نگه دارید. این ویژگی فقط 4 لینک دارد و اغلب فقط در همان صفحه طراحی سایت حرکت می کند. یک پیوند به رزومه پی دی پی اشاره می کند به طوری که به سختی به عنوان یک صفحه جدید شمارش می شود. اگر شما می توانید ساده نان خود را نگه دارید، شما مردم را تشویق می کنید تا در اطراف طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی خود نگهداری و مرور کنید.

توسعه دهندگان طراحی سایت

در طراحی سایت بسیاری از توسعه دهندگان اوراق بهادار خود را به ساده ترین رابط های ممکن کاهش می دهند. این کار خوب است، زیرا یک طراحی سایت نمونه کارها واقعا یک وسیله برای پایان دادن به است. مردم برای دیدن آنچه که می توانید انجام دهید، بازدید می کنند، سپس برای برقراری ارتباط برای کار با شما تماس بگیرند. اگر یک وبلاگ دارید که یک چیز است اما یک طراحی سایت نمونه کارها ساده باید ساده باشد. شاید بهترین نمونه ای که من دیده ام مجموعه ی جوزف ویلیام پیروزی است.
این یک صفحه بسیار کوتاه است و بازدید از دسکتاپ آن حتی یک اسکرول ندارد. با این وجود در این صفحه یک نمونه زیستی، نمونه کار با لینک ها و اطلاعات تماس در طراحی سایت وجود دارد. این همه شما واقعا نیاز دارید اگر می خواهید را به این سطح ساده کنید می توانید کاملا راحت باشید. بسیاری از آن به تنظیمات پیش می رود و می دانند که چگونه می خواهید طراحی سایت تهران تان رفتار کند. مارینا آیزا دارای صفحه نمونه کارهای دیگر است، اما هنوز هم بسیار ساده است.

طراحی سایت مارینا آیزا

این صفحه حتی یک ناوبری ندارد، زیرا خیلی جمع و جور است. شما فقط می توانید از طریق کار، زیستی، آموزش، و در نهایت، اطلاعات تماس خود را در طراحی سایت پیمایش کنید. توجه داشته باشید که سایت مارینا همان هشدار شخصی را که قبلا ذکر کردم نیز دارد. این یکی فقط ساده است برای مطابقت با رابط. بدون مینیمالیسم سنتی استخوانی سنتی می توانید حداقل در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن به سمت پایین بروید. این در مورد از بین بردن ویژگی های پیچیده یو ایکس است.
اگر شما می توانید انجام دهید که همه چیز دیگر به دنبال کت و شلوار بازدید کنندگان غریب با لینک های بیشماری می توانند یک مسئله واقعی باشند. مثال فوق العاده دیگری الفرت است که همچنین از پیمایش صفحه ای یک صفحه استفاده می کند. دلیل خوبی برای استفاده از پوسته های یک صفحه در اوراق بهادار است که در آن طراحی سایت شما برای اشتراک گذاری بیش از حد ندارید.

راه اندازی در طراحی سایت

این روند ها و نمونه ها باید الزام بیشتری برای شروع کسب کنند. اولین نمونه کارها هیچکس کامل نیست. شما همیشه باید سعی کنید مهارت های خود را بهتر و در روند بهتر طراحی وب سایت نمونه کارها خود را نیز بهتر است. اما بهترین راه برای حرکت دادن این است که فقط با گرفتن چیزی آنلاین آنلاین شروع کنید. و اگر شما به دنبال الهام بیشتری هستید، مطمئن شوید که این گالری از طراحی سایت های نمونه کارها طراحی و طراحی را بررسی کنید. سئو داخلی و مزایای آن در طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.