کاربرد قالب های آماده در طراحی سایت

کاربرد قالب های آماده در طراحی سایت

کاربرد قالب های آماده در طراحی سایت


کاربرد قالب های آماده در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران در طراحی سایت با قالب های آماده ای که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد وکافی است با نصب آنها بروی سرور خود ، قالب بروی سایت شما نصب گردد.این قالب آماده وب سایت بر پایه مدیریت محتوا خاص نظیر جوملا ، ورد پرس می باشد . ممکن است به صورت استاتیک و کد نویسی اچ تی ام ال طراحی شده باشد.اگر شما به عنوان یک طراح سایت مشغول به فعالیت هستید ممکن است به این موضوع برخورد کرده باشید که در سطح شهر شرکت هایی وجود دارند که با مبلغ کمتر و قالب های آماده طراحی سایت را انجام می دهند. این موضوع قابل برسی است از این جهت که قالب های آماده وب سایت در آینده مشکلات خاص خود را به همراه دارد.

مشکلات طراحی سایت با قالب آماده به شرح زیر می باشد:

• عدم وجود قابلیت ارتقاء و گسترش طراحی سایت در آینده
• نبود امنیت در طراحی سایت و بروز مشکلات امنیتی
• در زمان بروز خطا عدم پشتیبانی طراحی سایت
• وجود مشکلات سئو و بهینه سازی طراحی سایت
• عدم قابلیت اعمال تغیرات در طراحی سایت

مزایا استفاده از قالب های آماده در طراحی سایت

با توجه به توضییحات داده شده و اینکه قالب های آماده در کم ترین زمان آماده می شوند وچون طراحی سایت با قالبهای آماده از هزینه کم تری برخوردار است و قالب های آماده سایت مانند دیگر سایتها باید ایمن سازی شوند که در آینده دچار مشکل نشوند . ممکن است قالب های آماده توسط افراد مبتدی طراحی شود حتما موضوع امنیت طراحی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است .موارد دیگر مانند پشتیبانی و سئو و بهینه سازی طراحی سایت که این موارد نیز باید توسط متخصصان با تجربه پیاده سازی گردد. نتیجه گیری اینکه اگر قالب های آماده به صورت حرفه ای پیاده سازی شوند نه تنها از کیفیت پایینی برخودار نیستند بلکه دارای امکانات و قابلیت های فراوانی نیز هستند.

معایب استفاده از قالب های آماده در طراحی سایت

اگر قصد برندینگ کردن محصولات و کالای خود را دارید و میخواهید سایت اختصاصی داشته باشید قالب های آماده به دلیل استفاده عموم این امکان را از شما می گیرد. چون قالب اختصاصی مطابق نیاز شما طراحی سایت نمی شود. طراحی سایت چیست؟ از کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.