مزایا و معایب استفاده از قالب های آماده در طراحی سایت

مزایا و معایب استفاده از قالب های آماده در طراحی سایت

مزایا و معایب استفاده از قالب های آماده در طراحی سایت


مزایا و معایب استفاده از قالب های آماده در طراحی سایت : اگر قصد راه اندازی و طراحی وب سایت دارید می بایست برای رسیدن به نتیجه و جایگاه مورد نظرتان در انتخاب نرم افزار دقت بسیاری به خرج دهید . هنگامی که تصمیم می گیرید برای طراحی سایت تان از قالب های آماده استفاده کنید کلکسیون عظیمی پیش روی شما می باشد و می توانید با توجه به موضوع و هدف وب سایت تان یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید .


مزیت های استفاده از قالب آماده در طراحی وب :


یکی از مهم ترین مزیت های قالب های آماده این است که کارفرما می تواند پیش از خریداری ، قالب را به طور کلی مورد تحلیل قرار دهد و در صورتی که با استاندار های موجود در حوزه ی طراحی وب سایت آشنایی کامل داشته باشد به آسانی می تواند متوجه مشکلات قالب شده و از خرید آن خودداری نماید . هم چنین از سوی دیگر ممکن است قالب مورد پسند وی واقع شده و در طراحی سایت خود از آن استفاده کند . حال اگر کارفرما با اصول اساسی طراحی سایت هیچ گونه آشنایی نداشته باشد می بایست از فردی ماهر در این زمینه کمک گرفته و یا بر اساس سابقه ی طراح قالب ، برای خرید قالب آماده اقدام نماید .
و اما یکی دیگر از مزیت های مهم قالب های آماده هزینه پایین آن ها می باشد .


معایب استفاده از قالب آماده در طراحی وب :


در بسیاری از قالب های آماده که به صورت رایگان برای دانلود وجود دارند مشکلات زیر به چشم می خورد :
•    سنگینی قالب
•    عدم رعایت اصول سئو و بهینه سازی وب سایت
•    امکان عدم تناسب رنگ بندی قالب با نوع فعالیت شما.


تفاوت طراحی سایت با قالب اختصاصی و قالب آماده در چیست ؟


قالب های آماده توسط کمپانی های دیگری طراحی می گردد از این رو امکان ایجاد تغییرات بزرگ در آن ها موجود نمی باشد اما در طراحی سایت با استفاده از قالب اختصاصی یقینا امکان اعمال هر گونه تغییری موجود می باشد و قالب مورد استفاده شما کاملا متناسب با سلیقه شما کد نویسی خواهد شد . البته می بایست به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از قالب های اختصاصی هزینه ی بیشتری را برای شما رقم خواهد زد .

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت