فرآیند و مراحل پیاده سازی طراحی سایت

فرآیند و مراحل پیاده سازی طراحی سایت

فرآیند و مراحل پیاده سازی طراحی سایت


فرآیند و مراحل پیاده سازی طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران فرآیند طراحی سایت چیست ؟ در فرآیند طراحی سایت علاوه بر برنامه نویسی، کد نویسی، طرح بند ، گرافیک، قرار دادن تصاویر، متون، ویدیوها می بایست اصول و قوانینی را نیز رعایت نمود و طراحی سایت به برنامه ریزی و هدف گذاری نیز احتیاج دارد. صرفا داشتن طراحی سایت نمی تواند شما را به هدفتان برساند و برای این که در طراحی سایت موفق باشید می بایست تمامی جوانب را در نظر بگیرید و همچنین برای بالا بردن رتبه ی طراحی سایت خود در گوگل تلاش کافی را انجام بدهید تا مخاطبان بیشتری نیز بدست بیاورید. در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با فرآیند و مراحل طراحی سایت آشنا سازیم. همچنین می توانید به مطالعه ی مقاله ی طراحی سایت فروشگاهی و اصول آن که از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد نیز بپردازید.

مراحل پیاده سازی طراحی سایت به چه صورت می باشد ؟

1.مشاوره ی رایگان برای طراحی سایت
شما در گام اول می بایست به شرکت های طراحی سایت به صورت حضوری و یا مجازی مراجعه نمایید و مشورت های اولیه را برای راه اندازی طراحی سایت خود داشته باشید.
2.ارزیابی نیازها و اهداف
در این مرحله ، شما می بایست نیازهای شرکت خود و همچنین کاربران خود را نوشته و به طراح سایت ارائه بدهید تا کالبد اصلی طراحی سایت شما بر اساس این نیازها و همچنین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شرکت شما شکل بگیرد.
3.تحلیل محتوای طراحی سایت
محتوای طراحی سایت ، در معرفی طراحی سایت و همچنین بالا بردن رتبه ی طراحی سایت تأثیر چشم گیری دارد و می بایست به صورت انحصاری به آن توجه داشت و همواره برای تولید محتواهای به روز رسانی شده ، با کیفیت ، مرتبط با موضوع طراحی سایت و کپی برداری نشده ، تلاش نمود.
4.طراحی نقشه ی اولیه ی طراحی سایت
طراح سایت در این مرحله ، نقشه ی سایت را به صورت دستی بر روی کاغذ می کشد تا صاحب طراحی سایت آن را ببیند و بررسی ها و تغییرات لازم صورت بگیرد ، سپس قالب اولیه و تصویر کلی طراحی سایت را با HTML نمایش می دهند.
5.طراحی قالب اصلی طراحی سایت
در این مرحله ، ابتدا شکل کلی قالب طراحی سایت شامل منوها ، بدنه ی اصلی ، هدر ، فوتر و ... به کارفرما نمایش داده می شود و پس از تأیید نهایی ، قالب اصلی طراحی سایت شکل می گیرد.
6.کدنویسی طراحی سایت
پس از تأیید نهایی قالب طراحی سایت ، کد نویسی طراحی سایت به صورت ماژولار و با استفاده از تکنولوژی روز انجام می پذیرد به صورتی که در مراحل بعدی نیز بتوان تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمود.
7.بازنگری و رفع خطاهای احتمالی طراحی سایت
در این مرحله ، طراحی سایت آماده ی اجرا می باشد و در یک محیط واقعی از لحاظ بصری ، کارایی ، برنامه نویسی ، طراحی و ... توسط طراحی سایت و کارفرما بازنگری می شود تا در صورت مشاهده ی خطاهای احتمالی و همچنین مغایرت با نیازها و خواسته ی مشتری ، اصلاحات لازم بر روی طراحی سایت صورت پذیر.
8.تحویل نهایی طراحی سایت به کارفرما و آموزش استفاده از طراحی سایت
پس از تحویل نهایی طراحی سایت بر روی هاست بارگذاری شده ، شرکت طراحی سایت طی جلسه ی آموزشی حضوری ، نحوه ی استفاده از طراحی سایت و پنل مدیریت محتوا را به کارفرما آموزش می دهد.
9.پشتیبانی طراحی سایت
پس از تحویل نهایی طراحی سایت ، شرکت های طراحی سایت وظیفه ی پشتیبانی شبانه روزی از طراحی سایت را دارند و پاسخگوی سوالات کارفرمایان می باشند و همچنین در صورت بروز هر گونه خطا و نیاز به تغییرات احتمالی و افزودن قابلیت های جدید به طراحی سایت ، شرکت های طراحی سایت آماده ی خدمت رسانی می باشند.

انتخاب رنگ ها در طراحی سایت

رنگ ها را در طراحی سایت و طراحی وب سایت انتخاب کنید چیزهایی که در مورد سازندگان وب سایت نفرت دارن همه این زلزله ها نیز می تواند خسته کننده باشد. بیایید صحبت کنیم سازندگان طراحی سایت و طراحی وب سایت طراحی وب سایت سازندگان وب کامل نیستند برخی از آنها بهتر از دیگران هستند و ما قطعا مورد طراحی سایت را علاقه اما با همه ی اینها، چشم اندازهای خود را به وعده می دهند، بسیاری از آنچه که در واقع ارائه می دهند کوتاه می افتند. در اینجا هشت دلیل وجود دارد که افراد از سازندگان طراحی سایت و طراحی وب سایت نفرت دارند. آنها کد برنامه اسپاگتی را ارائه می دهند اکثر سازندگان طراحی سایت و طراحی وب سایت، کمبود دانش فنی با کد را جبران می کنند که باعث می شود توسعه دهندگان با خشم و تهوع تکان می خورد. نرم افزار آنها به کاربران اجازه می دهد تا عناصر طراحی سایت مانند هر شکل قدیمی در یک برنامه طراحی را کنترل کنند فقط آن را قرعه کشی کنید و آن را در هر کجایید. متاسفانه این کار این نیست که طراحی سایت چه کار کند و نتیجۀ عدم تحرک غیر معنایی است که در بسیاری از نام های و که از ماشین های تولید شده در طراحی سایت ساخته شده است پیچیده شده است. اما با به جای اینکه اجازه دهید یک عنصر را در هر نقطهای بریزید شما باید با مدل جعبه کار کنید نه در برابر آن. شما باید با استفاده از طراحی سایت به درستی در و ترکیب مناسب از ماژول طرح، حاشیه و پد برای دستیابی به نگاهی که می خواهید استفاده کنید. و سپس شما می توانید تمام برچسب های معانی طراحی سایت را که لازم است برای ایجاد یک ساختار واضح و معنی دار برای محتوای خود اضافه کنید. نتیجه کد است که به همان اندازه که شما می توانید آن را پاک کنید. به این معنا، بیشتر شبیه یک ویرایشگر متن بسیار بصری از یک سازنده طراحی سایت و طراحی وب سایت است.

کدنویسی در طراحی سایت

اول کد وجود دارد برخی از سازندگان طراحی سیت و طراحی وب سایت، کد زیادی را به طرح های خود تزریق می کنند. این داده های اضافی باید مرتب شوند و مرورگرها را متوقف کنند. دوم میزبانی وجود دارد. بسیاری از سازندگان طراحی سایت و طراحی وب سایت میزبانی خود را ارائه می دهند. و بسیاری از مردم از این سرویس استفاده می کنند. بنابراین یک طراحی سایت به لطف استفاده از ترافیک و سرور از تمام وب سایت های دیگر بر روی همان سرور خواهد بود. نه تنها مردم را وادار می کند، بلکه آنها نیز عامل مهمی در چگونگی رتبه بندی طراحی سایت وب سایت گوگل است. تمام این کد اضافی همراه با یک سرور آهسته می تواند یک رتبه بندی جستجوی آلی طرای سایت و طراحی وب سایت را یک رتبه بندی کند آنها سیستم های مدیریت محتوا محدود دارند رویکرد الگو یکپارچه سازندگان طراحی سایت و طراحی وب سایت هر دو قدرت و ضعف است. اگر می خواهید یک سایت را به فروش برساند یا وبلاگ داشته باشید، سازندگان طراحی سایت این را آسان می کنند. در حقیقت، شما به راحتی تحت تاثیر قرار می گیرید. اما بیشتر شما می دانید، بهتر است محدودیت ها را درک کنید. اگر میخواهید چیزی را سفارشی کنید مانند محتوا در طراحی سایت ساختار یا تغییر طرح، آن را روی حیله و تزویر قرار دهید. وقتی کسی می خواهد در خارج از جعبه ی قالب های یک اندازه همه جا فکر کند، بسیاری از سازندگان طراحی سایت، گزینه های دلخواه خود را نشان می دهند. کاربران را از این محدودیت ها آزاد می کند. به جای قالب های سرسخت، ساختار محتوا وبلاگ محور در طراحی سایت و یا زبان های کد پیچیده، به طراحان اجازه می دهد تا طرح هایی را ایجاد کنند که به طراحی انتخاب خود متصل شوند. کتاب رایگان طراحی سایت مدرک مفاهیم اساسی طراحی وب، از جمله تایپوگرافی، نظریه رنگ، طراحی سایت بصری و خیلی بیشترمی باشد.