طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک برای بنگاه های مسکن که در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت می نمایند و نیز جذب مشتری از طریق اینترنت ترافیک و نیز مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود جذب نمایند. در طراحی سایت املاک در منو و صفحات خود توضیحاتی در خصوص انواع ملک درج می گردد.
طراحی سایت املاک موفق فایل های بیشتری متناسب با مشتریان خود دارد و به بهترین نحو ممکن آن ها را ارائه می دهد چرا که تمامی اقشار برای این که مسکن و زمین مورد نظر خود را پیدا کنند به املاکی ها و سایت املاک مراجعه می کنند. حتی اگر خود شما هم در این شرایط قرار گرفته باشید به سختی می توانید اعتماد کنید که هر غریبه ای را برای بازدید وارد منزل خود کنید و اگر خریدار هم باشید ضمانت و اعتمادی بر صحت و سلامت ملکی که می خرید ندارید اما آژانس های املاک به عنوان واسطه ای معتبر خریدار و فروشنده مناسب را بهم معرفی می کنند تا معامله صورت گیرد بنابراین سایت املاک یکی از پر ترافیک ترین و سایت ها می باشد.

طراحی سایت املاک حرفه ای

همه افراد علاقه دارند تا طراحی سایت املاک حرفه ای داشته باشند این امر دشواری نیست اما به تنهایی هم امکان پذیر نیست. در واقع دارای فاکتور هایی است که ادامه ذکر شده است. می بایست گرافیک جذاب و چشم نوازی داشته باشد که بازدید کننده به ادامه فعالیت در سایت ترغیب شود علاوه بر این برای فایل های خود امکان ایجاد تصویر را قرار می دهد زیرا این ویژگی باعث سهولت انتخاب برای کاربران می شود.
طراحی سایت املاک حرفه ای در نتایج برتر گوگل نمایش داده می شود به این معنا که کاربران پس از جستجو به سرعت به سایت دست پیدا می کنند که این امر با رعایت نکات سئو و بهینه سازی سایت به راحتی امکان پذیر است چرا که استاندارد های سئو باعث ایجاد سایت کاربر پسند و گوگل پسند می شود و سایتی که از نظر کاربران تایید شده باشد در لیست اول گوگل نمایش داده می شود. کسب درآمد را برای مشاوران املاک دو چندان می کند. سایر ویژگی هاعبارتند از:
•نمایش تصویری املاک
• دسته بندی املاک و مستغلات در طراحی سایت املاک
• جدا سازی املاک رهنی و اجاره ای و خرید و فروش
• دریافت مشاوره آنلاین
• فیلتر سازی املاک بر اساس متراژ، قیمت، موقعیت جغرافیایی
•دریافت اخبار جدید از بازار ملک و نوسانات قیمت ها

اصول طراحی سایت املاک

مسکن که یکی از نیازهای اساسی افراد می‌باشد که برای جستجو و یافتن آن وقت، هزینه بسیاری صرف می کنند و تمام املاکی‌های محل خود را زیر و رو می‌کنند تا خانه مناسبی را برای خود انتخاب کنند. اما از آن‌ جایی که تکنولوژی، پیشرفت چشمگیری کرده با ورود دنیای اینترنت و ساخت سایت تقریبا اکثر کارهای افراد رو به راحتی پیش رفته است. جستجوی مسکن هم جزیی از آن فعالیت‌هایی می‌باشد که می‌توان به راحتی با وارد کردن مشخصات مورد نظر در هر کجای دنیا که هستند اقدام به یافتن خانه در محل مورد نظر خود بپردازند. اگر صاحب املاک می‌باشید توجه کنید که افراد دوست دارند تا کارهای خود را به خوبی و راحتی پیش ببرند و اگر اقدام به طراحی وب سایت کنید شک نکنید که در کار شما پیشرفت چشمگیری ایجاد خواهد شد. اما طراحی سایت املاک هم مانند دیگر طراحی وب سایت‌ها دارای اصولی می‌باشند که ما در این بخش آن‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

طراحی سایت املاک-طراحی سایت

سئو سایت طراحی سایت املاک

یکی از مهمترین مواردی که باید در هر طراحی وب سایتی به خصوص سایت املاک توجه ویژه‌ای به آن کنید سئو سایت و بهینه سازی می‌باشد اگر سئوی سایت شما عالی باشد شک نکنید که کاربران زیادی را جذب املاک خود کرده و با پیشرفت چشمگیری روبه‌رو خواهید شد. سئو و بهینه سازی در طراحی وب سایت حرف اول را می‌زند چون افراد وقتی موردی را جستجو می‌کنند سایت‌هایی که در اولویت می‌باشد.

طراحی سایت املاک ارزان

یکی از خواسته هایی که کارفرمایان پس از مراجعه به ما دارند طراحی سایت املاک ارزان است. همانطور که می دانید در ازای هزینه که می کنید وب سایت با کیفیت تحویل می گیرید بنابراین اگر به دنبال سایتی دائمی هستید سایت املاک ارزان و یا رایگان را فراموش کنید چرا که ممکن است در طولانی مدت پاسخگوی نیاز های شما نباشند و در مقابل پرداخت هزینه های هنگفت نمی تواند ضامن موفقیت باشد به این ترتیب 2راه را پیش روی خود ببینید با این که با شرکت های معتبر همکاری کنید که علاوه بر قیمت مناسب سایت با کیفیتی ارائه دهند و یا به صورت شخصی اقدام به یادگیری ایجاد سایت کنید که به این ترتیب می توانید سایت املاک ارزان خود را بسازید. البته می‌توانید از قالب‌های آماده استفاده کنید که این روش هزینه خیلی پایینی خواهد داشت. در شرکت طراحی سایت نونگار پردازش قیمت طراحی سایت با قالب آماده حدود 500هزار تومان می باشد.

راه اندازی سایت مشاور املاک

با راه اندازی سایت مشاور املاک خریداران امکان دریافت مشاوره و بررسی به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز را داشته باشند زمان پاسخگویی در ساعات کاری محدود می باشد. اما با راه اندازی سایت مشاور املاک به دلیل امکان پاسخگویی شبانه روزی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

ویژگی‌های طراحی سایت املاک

سرعت سایت: افراد برای ورود به سایت به خصوص سایت املاک دوست دارند تا به سرعت و بدون معطلی وارد سایت شوند و به بخش‌های مختلف آن بروند اگر زمانی بیش‌تر از 4 ثانیه منتظر بمانند به سراغ سایت‌های دیگری می‌روند پس حتما سرعت سایت خود را زود زود چک کنید تا با مشکلی روبه‌رو نشود.
گرافیک سایت: یکی دیگر از مواردی که در طراحی وب سایت املاک باید توجه کنید وجود گرافیک جذاب و زیبایی می‌باشد افراد به زیبایی علاقمند می‌باشند و دوست دارند تا این زیبایی را در هر طراحی سایتی مشاهده کنند.
فیلد جستجو: هر طراحی وب سایت به این بخش نیاز دارد تا افراد به راحتی مورد خود را در آن جستجو کنند و به سرعت به بخش مورد نظر برسند. فیلد جستجو بخش مهمی می‌باشد که باید در جلوی دید افراد قرار گیرد.
بخش تماس آگهی دهنده: اطلاعات تماس را باید قرار دهید تا کسانی که از ملکی رضایت داشتند با برقراری تماس برای بازدید حضوری مراجعه کنند.
قرار دادن تصاویر یا ویدیو: زمانی که شما تصاویر و ویدیوهای مورد نظر از ملک مربوطه را در سایت قرار دهید می‌توانید در جذب افراد بسیار کمک کرده باشید تصاویر و ویدیو در طراحی سایت املاک حرف اول را می‌زند شما هر چقدر از خانه تعاریف کاملی کنید مانند تصویر نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.
نمایش محل مورد نظر در نقشه: نمایش دادن در نقشه می‌تواند افراد به راحتی متوجه شوند که ملک مورد نظر در کجای محل ذکر شده قرار دارد و یا اگر می‌خواهند تا به بازدید حضوری بپردازند می‌توانند با گوگل مپ به آن دسترسی پیدا کنند.
تماس با ما: در این بخش نیز اطلاعات تماس و آدرس املاک خود را قرار دهید تا کسانی که خواستند به محل کار شما مراجعه کنند با دیدن آدرس به راحتی به شما مراجعه کنند. همچنین اگر سوالی ذهن کاربران را مشغول کرد به راحتی با برقراری تماس سوالات ذهن خود را مطرح کنند.
ارسال پیامک به مشتریان: صاحبان سایت می‌توانند با این امکان موارد مود نیاز مشتری را برای آن‌ها اس ام اس کرده و آن‌ها را در جریان موارد قرار دهید.

طراحی سایت املاک-سایت کد

نمونه طراحی سایت مشاور املاک

برای ایجاد سایت املاک می توانید از نمونه طراحی سایت مشاور املاک موجود در ایترنت کمک بگیرید و سپس با استفاده از نقاط قوت آن ها و ادغام آن با طرح خود ایده ای منحصر به فرد ایجاد کنید که خود به عنوان نمونه شناخته شود. سایت شابش نیز از دیگر سایت های املاک است که به راحتی با اعمال هر گونه فیلتر به صورت دلخواه بهترین گزینه ها را به شما نمایش می دهد.

آموزش طراحی سایت املاک رایگان

بسیاری از افراد بودجه ای ندارند و به دنبال آموزش طراحی سایت املاک رایگان هستند. بهترین گزنیه برای این افراد راه اندازی سایت وردپرسی است که از آن جایی که رابط کاربری ساده ای دارد پکیج های آموزشی زیادی به روش وردپرس در اینترنت وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد و همچنین اگر علاقه ای در این زمینه داشته باشید به سرعت می توانید با استفاده از وردپرس از بر شوید.

چگونه سایت املاک بسازیم؟

یکی از سوالاتی که افراد دارند این که چگونه سایت املاک بسازیم؟ خب برای پاسخ به این سوال چند روش پیشنهاد می شود یکی این که به شرکت های طراحی سایت مراجعه کنید. روش دیگر همکاری با فریلنسر هاست که به صورت انفرادی مشغول به کار هستند روش سوم یادگیری با شرکت در کلاس های آموزشی است و یا این که به صورت غیر حضوری و آنلاین از پکیج های آموزشی استفاده کنید. در حال حاضر 4روش معرفی که دیگر بهانه ای برای کارفرمایان مبنی بر این که چگونه سایت املاک بسازیم؟ وجود ندارد پس از همین امروز اقدام کنید.

کلام آخر

اگر تمایل دارید تا کسب‌وکار خود را وارد دنیای مدرن کنید باید اقدام به طراحی سایت کنید به همین منظور باید به دنبال بهترین شرکت باشید تا با خیال راحت کار خود را به آن‌ها بسپارید تا در ساخت سایت شما اقدام کرده و بهترین سایت را برای شما به ارمغان بیاورند. بهترین شرکت طراحی سایت شرکتی می‌باشد تا از تیم مجرب و حرفه‌ای برخوردار باشد شما با مراجعه حضوری و مشاوره گرفتن چندین شرکت، همچنین مشاهده کردن نمونه کارها و گرفتن تعرفه می‌توانید شرکت مورد نظر را انتخاب کنید.