آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت


آموزش طراحی سایت
امروزه آموزش طراحی سایت در شرکت ها و آموزشگاه ها رایج شده است چرا استفاده از اینترنت بیش از پیش گسترش یافته است. برخی دیگر نیز به آموزش طراحی سایت به صورت غیر حضوری و یا به وسیله انتشار مطلب و ویدئو روی آورده اند که تا حد زیادی مورد استقبال کاربران قرار گرفته است چرا که به این ترتیب به راحتی در محل کار و یا منزل امکان آموزش طراحی سایت را دارند. البته آموزش طراحی سایت انواع گوناگونی دارد که با توجه به زبان برنامه نویسی متغییر است بنابراین می بایست در انتخاب پکیج آموزشی دقت کنید تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. علاوه بر این قبل از شروع آموزش طراحی سایت بد نیست با مفاهیم اصطلاحات اینترنت و وب سایت آشنا شوید به این ترتیب خوب است قبل از شرکت در دوره های آموزشی با مطالعه مقالات آموزش طراحی سایت تا حدی اجمالی با مفاهیم آشنا شوید.
آموزش طراحی سایت دو بخش فرانت اند و بک اند معرفی می شوند که طراحی سایت front-end (فرانت اند) برای طراحی بخش فرانت اند که بخش جلویی است می بایست کد های html و CSS را فراگیرید. در واقع فرانت اند سایت همان چیزی است که توسط کاربر مشاهده می شود. در واقع برنامه نویس فرانت اند کد ها را طوری نشانه گذاری می کند و صفحات را آماده سازی می کند تا کاربر شکل کلی سایت را به درستی مشاهده کند. یادگیری برچسب های نشانه گذاری html بسیار ساده است چرا که یک زبان برنامه نویسی نیست در واقع با کمک برچسب ها می توانید هر قسمتی از متن را به دلخواه بُلد، خط دار، بزرگ یا کوچک کنید و در نهایت خروجی کار همان مقاله ای است که کاربر مطالعه می کند. طراحی سایت back-end (بک اند) همان طور که از نام بک اند مشخص است تمامی اقداماتی که در پشت صحنه انجام می شود و کاربر مشاهده نمی کند گفته می شود. طراح سایت بک اند برنامه نویسی های پیچیده را انجام می دهد و کاربران هیچ گاه کد های بک اند را مشاهده نمی کنند. پی اچ پی، روبی و پایتون از جمله زبان های طراحی سایت بک اند می باشند. اگر بخواهیم بک اند را با مثالی ساده توضیح دهیم می توان گفت هنگامی که کاربر خرید اینترنتی انجام می دهد با فرانت اند در تعامل است و تصویر کالا را مشاهده می کند اما هنگامی اطلاعات بانکی را وارد می کند کلیه پردازشاتی که انجام می شود مربوط به بک اند می شود.

آموزش طراحی سایت حرفه ای

برای ایجاد سایت روش های متفاوتی وجود دارد اما با آموزش طراحی سایت حرفه ای می توانید سایت پول ساز و کار آمدی داشته باشید. در آموزش طراحی سایت حرفه ای باید تمام اصول و استاندارد های گوگل به درستی رعایت شود تا سایت مورد توجه گوگل و مهم تر از آن کاربران باشد تا بتوانید به رتبه های برتر گوگل برسید. آموزش طراحی سایت حرفه ای توسط افراد مجرب در این زمینه امکان پذیر است چرا که شرکت در کلاس ها و یا استفاده از پکیج های آموزشی که توسط مدرسین با تجربه و حرفه ای آموزش داده می شود سرعت و کیفیت یادگیری را دو چندان می کند که نونگار پردازش به خوبی در آموزش طراحی سایت حرفه ای موفق بوده و توانسته رضایت مخاطبان خود را جلب کند.

آموزش طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یکی از پلتفرم های محبوب افراد می باشد چرا که آموزش طراحی سایت با وردپرس بسیار آسان تر از سایر روش ها بوده و همچنین بسیاری از زمان و هزینه کمتری طلب می کند. از مزیت های آموزش طراحی سایت با وردپرس این است که به صورت رایگان قابل دانلود و نصب است و همچنین بسیاری از افزونه های موجود آن رایگان می باشد که به این ترتیب با شرکت در کلاس های آموزش طراحی سایت با وردپرس می توانید به صورت رایگان سایت اختصاصی خود را داشته باشید. علاوه بر این در دوره های آموزش طراحی سایت با وردپرس ملزومات و افزونه های پولی معرفی می شوند که در چه موقعیتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

آموزش طراحی وب با html

آموزش طراحی وب با html کمی زمان بر تر از وردپرس می باشد چرا کهhtml یک زبان نشانه گذاری است و می بایست به درستی جای گذاری شود. در آموزش طراحی وب با html آموزش داده می شود که چگونه با تگ ها بخش ها را از هم جدا کنید. یکی از مزیت های آموزش طراحی وب با html این است که نیاز به محیط برنامه نویسی خاصی ندارد البته در دوره های پیشرفته از نرم افزار های پیشرفته ای کمک گرفته می شود. html ها بسیار گسترده هستند و می بایست به طور کامل فرا گرفته شوند. آموزش طراحی وب با html به شما کمک می کند تا به راحتی مشغول به کار شوید و در زمینه سئو و طراحی سایت فعالیت کنید.

صفر تا صد طراحی سایت

اگر به طراحی سایت علاقه دارید و می خواهید در زمینه طراحی سایت مشغول به کار باشید باید صفر تا صد طراحی سایت را به درستی فراگیرید تا به عنوان یک طراح سایت موفق با درآمد بالا شناخته شوید. برای این که صفر تا صد طراحی سایت را به خوبی آموزش ببینید قبل هر چیز مفاهیم و اصطلاحات تخصصی در این زمینه را یاد بگیرید. پس از آن زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و به طور تخصصی صفر تا صد طراحی سایت با زبان دلخواه را آموزش ببینید. تیم نونگار از افراد مجربی استفاده می کند که به انتخاب شما صفر تا صد طراحی سایت را آموزش می دهند. از آن جا طراحی سایت جنبه های گوناگون بسیاری دارد تیم نونگار این امکان را قرار داده تا به انتخاب خود پکیج مورد نظر را انتخاب کنید و صفر تا صد طراحی سایت را آموزش ببینید.

آموزش طراحی سایت دیجی کالا

دیجی کالا از جمله سایت های فروشگاهی موفق است که باعث شده بسیاری از افرادی که ایده ی کسب و کار اینترنتی را در سر دارند به آموزش طراحی سایت دیجی کالا فکر کنند یا حدالامکان سایتی مشابه دیجی کالا داشته باشند. در آموزش طراحی سایت دیجی کالا آموزش می بینید که دیجی کالا از چه قالبی استفاده کرده است و چه امکاناتی ارائه داده که در حال حاضر یکی از موفق ترین سایت های فروشگاهی است. آموزش طراحی سایت دیجی کالا با آنالیز تمامی بخش ها و امکانات آن به شما کمک می کند تا سایت مشابهی با دیجی کالا داشته باشید که روزانه درآمد بالایی را کسب کنید بنابرابن با آموزش طراحی سایت دیجی کالا می توانید وارد بازار کار شوید.

مهم ترین سوالاتی که در حوزه آموزش طراحی سایت ممکن است با آن ها روبه رو شوید عبارتند از:

آموزش طراحی سایت زمان بر است؟
آموزش طراحی سایت مانند سایر دانش و مهارت ها نیازمند انگیزه و علاقه است و زمان یادگیری بسته به هوش و اشتیاق هر فرد متفاوت است اما به طور کلی یکی از دلایل استقبال از آموزش طراحی سایت این است که در کوتاه ترین زمان امکان یادگیری وجود دارد و به سرعت وارد بازار کار می شوید.

چرا به آموزش طراحی سایت نیاز داریم؟
ما در دوره ارتباطات زندگی می کنیم و تمامی تجارت ها برای شناخته شدن هر چه بیشتر درد دنیا تلاش می کنند آموزش طراحی سایت از آن دسته اقداماتی است که برند سازی و شناخته شدن کمک می کند به همین دلیل است تا این حد مورد استقبال قرار گرفته است.

چه نوع وب سایتی نیاز داریم؟
تفاوتی ندارد که نوع کسب و کاری دارید با طراحی سایت می توانید علاوه بر مشتریان دنیای واقعی مشتریان مجازی نیز داشته باشید اما بسته به این که کسب و کارتان چیست نوع سایت تغییر می کند. با آموزش طراحی سایت می توانید در هر زمینه ای که مشغول به کار هستید مخاطبان بیشتری داشته باشید.