اگر شما نیز به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستید و در صددید تا تبلیغات گسترده‌ای را حول آن انجام دهید، باید این کار را در یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی یعنی اینستاگرام انجام دهید. با توجه به تعداد زیاد کاربران فضایی ایده آل برای کسب و کار ایجاد شده است که برای برخی مشاغل به منزله معجزه عمل میکند.

کامل‌ترین راهنمای تبلیغات در اینستاگرام

همکاری در تبلیغات اینستاگرام

ساده‌ترین راهی که در اینستاگرام میتوان از آن کسب درآمد داشت، همکاری در تبلیغات اینستاگرام و فروش محصولات برندهای مختلف است. بازاریابی وابسته که همان همکاری در تبلیغات شناخته میشود در اینستاگرام، به این صورت است که اینفلوئنسر با ایجاد محتوایی در مورد یک محصول خاص و توصیه آن به مخاطبان خود، بخشی از درآمد حاصل از فروش آن محصول را دریافت میکند. آیا می دانید اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ این روش به عنوان مهم‌ترین و سودآورترین راه کسب درآمد از اینستاگرام شناخته می‌شود که افراد زیادی در فضای مجازی از آن استفاده می‌کنند. افراد وابسته به بازاریابی اینستاگرام معمولا از دو روش استفاده میکنند. هر گونه همکاری بین برندها و اینفلوئنسرها مستلزم امضای قرارداد و تعیین نحوه محاسبه کمیسیون است.

دو روش ممکن برای اندازه‌گیری درصد اینفلوئنسر عبارتند از:

• پرداخت به ازای تعداد نفر مشتری جذب شده
• پرداخت به ازای تعداد کلیکی که روی تبلیغ انجام شده

لیست بهترین پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

صفحه‌ای که برای تبلیغ انتخاب میکنید روی تبلیغ شما تاثیر میگذارد اگر صفحه‌ای که برای تبلیغ انتخاب میکنید به درستی طراحی شود، تبلیغ شما پربار خواهد بود، موفقیت را برای شما به ارمغان می آورد و درآمد شما را افزایش میدهد. اما اگر پیجی که انتخاب میکنید مناسب نباشد، بدون اینکه مشتری را جذب کنید پولی را که در ازای تبلیغ پرداخت کرده‌اید را از دست میدهید. اگر تبلیغات روی پیج اینستاگرام به درستی انجام شود می تواند تاثیر مثبتی بر وب سایت شما نیز داشته باشید که به آن سوشیال سیگنال میگویند. ویژگی‌ پیج‌هایی که میتوان تبلیغات برند را به آنها سپرد عبارتند از:

1. دنبال کنندگان واقعی

صفحه‌ای که تبلیغ برند یا محصولات خود را به آن میسپارید باید فالوور واقعی داشته باشد و اگر از دنبال کنندهای تقلبی استفاده می‌کند برای تبلیغات مناسب نیست زیرا داشتن فالوور تقلبی نرخ تعامل صفحه را پایین می‌آورد و برای تبلیغات مناسب نیست.

2. هزینه دریافتی مقرون به صرفه

نرخ تبلیغات اینستاگرام اغلب بر اساس تعداد فالوورها و تعامل آنها در صفحه تبلیغ گیرنده تعیین می‌شود. اما مدتی است که هزینه تبلیغات به شدت افزایش یافته و صفحات تبلیغاتی قیمت منصفانه و مقرون به صرفه‌ای را در اختیار کسب و کارها قرار نمیدهند. بنابراین بهتر است هنگام تبلیغات در اینستاگرام ابتدا تعداد فالوور و تعامل صفحه گیرنده را با سایر صفحات مشابه مقایسه کنید و سپس تبلیغ خود را در صفحه‌ای منتشر کنید که نرخ مناسبی برای شما دارد.

3. هم‌زمینه بودن با پیج تبلیغ گیرنده

در حال حاضر، سعی کنید تبلیغات خود را به یک صفحه مرتبط با حوزه کاری خود اختصاص دهید. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در حال فروش لباس است، سعی کنید تبلیغات خود را به یک سایت پوشاک محبوب اختصاص دهید. تا مخاطبینی که صفحه شما را از طریق تبلیغات دنبال می‌کنند تأثیر مؤثری بر صفحه شما داشته باشند و این امر منجر به فروش بیشتر در اینستاگرام می‌شود.

لیست بهترین پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست

یک راه موثر و کارآمد برای افزایش فروش خدمات و محصولات و معرفی یک برند خاص، استفاده از تبلیغات گسترده در اینستاگرام است. زمانی که یک بازاریاب تمام تلاش و مهارت خود را برای ترغیب مشتری به خرید محصول یا خدمات به کار میگیرد، به آن تبلیغات میگویند. بدون تبلیغات، نیازی به اطلاع مخاطبان از وجود و مزایای محصولات و خدمات و نحوه استفاده از آنها نیست. پس اولین قدم برای رشد کسب و کار و افزایش فروش استفاده از روش‌های تبلیغاتی در اینستاگرام است. با اصول تبلیغات در شبکه های اجتماعی آشنا شوید.

آموزش تبلیغات گسترده در اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می‌کنند با یک تبلیغ در یک وب‌سایت معروف و پرطرفدار می‌توانند شاهد افزایش فالوور اینستاگرام خود باشند، اما اینطور نیست. شما باید بازاریابی خود را گسترش دهید تا بتوانید با رقبای خود رقابت کنید و مشتریان بیشتری را به سمت برند خود جذب کنید. تبلیغات انبوه در اینستاگرام می تواند به همان اندازه که به دیده شدن شما کمک می کند، برای برند یا کسب و کار شما مضر باشد. تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت انتشار پست و انتشار استوری است. تبلیغات گسترده در اینستاگرام یکی از مواردی است که نیاز به تجربه دارد و باید با ظرافت و دقت بالایی انجام شود. استراتژی و هدف شما میزان موفقیت تبلیغات شما را تعیین میکند.

آموزش تبلیغات گسترده در اینستاگرام

متن تبلیغات در اینستاگرام

کاربران اینستاگرام هر روز هزاران محتوای تبلیغاتی را میبینند و به سرعت در میان آنها پیمایش میکنند. این کار شما را سخت‌تر میکند! با این حجم عظیم از محتوا، باید بتوانید توجه مخاطبان خود را جلب کنید، مکث کنید و آنها را متقاعد کنید که در مدت زمان کوتاهی مجموعه شما را بخرند یا با آن درگیر شوند. متن تبلیغاتی باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

1. متنی کوتاه اما جذاب

اولین اصل تبلیغات در اینستاگرام کوتاه نویسی است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی متمرکز بر عکاسی است و کاربران آن در درجه اول به دنبال محتوای بصری هستند. بنابراین اگر می خواهید یک تبلیغ پرطرفدار داشته باشید، آن را کوتاه، واضح، مختصر و مفید نگه دارید.

2. از کلمات پر قدرت استفاده کنید

برای جلب اعتماد عموم باید احساسات آنها را برانگیخت و به نیازهای آنها توجه کرد. به آنها بگویید که چگونه استفاده از محصول یا خدمات شما بر زندگی آنها تأثیر میگذارد و چه سودی برای آنها خواهد داشت. بهتر است پیشنهادات خود را درست در ابتدای متن ذکر کنید. در واقع شما باید چیزی را بگویید که مخاطب میخواهد بشنود.

متن تبلیغات در اینستاگرام

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

هزینه تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند کمتر از سایر روش‌های تبلیغاتی باشد. اما نداشتن اطلاعات کافی در مورد چگونگی ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق در اینستاگرام میتواند زمان و هزینه زیادی را هدر دهد. نرخ تبلیغات در صفحات اینستاگرام از 30 هزار تومان تا چند صد میلیون تومان در ایران متغیر است. در میان هزینه های تبلیغاتی فراوان، یافتن پیج موثری که بتواند کسب و کار شما را به هدف خود برساند، کار آسانی نیست.

سخن پایانی

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و استفاده روزافزون از اینترنت و خرید آنلاین از طریق شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها، تبلیغات دیجیتال و اینترنتی نسبت به روش‌های سنتی و آفلاین رواج بیشتری یافته است. با مطالعه این مقاله میتوانید به اهمیت انجام تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی و انتخاب مناسب‌ترین بستر و بهترین روش تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات و برندها و فروش خدمات با توجه به هدف و هدف کسب و کار خود پی ببرید.