با ما تماس بگیرید: 66515147 - 021

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اندروید

طراحی اپلیکیشن فروشگاه چطور میتواند به شما کمک کند؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اندروید

تجربه و رابط کاربری نقش مهمی را در فروش اینترنتی بر عهده دارند. کیفیت بالای تجربه کاربری و طراحی رابط کاربری را بهتر است در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مدنظر قرار دهید زیرا در این نوع طراحی ها بسیار نکته ی پر اهمیتی است.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

امروزه با همه گیر شدن و محبوبیت تلفن های هوشمند اندروید و ios و وجود فروشگاه های آنلاین نیاز به ساخت و طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین روز به روز روند رو به افزایشی دارد.
بهتر است بدانید طبق آمار و مطالعات انجام شده ، بیش از 90% استفاده از اینترنت تا سال 2020 از طریق تلفن های همراه ، تبلت و دیگر دستگاه های هوشمند انجام خواهد گرفت.
اگر قصد دارید تجارت الکترونیک خود را از بستر موبایل ها آغاز کرده و ادامه دهید، هم اکنون بهترین و مناسب ترین زمان برای راه اندازی یک فروشگاه موبایلی برای معرفی و فروش محصولات بر بستر دستگاه های هوشمند اندروید و آیفون است.

چرا به اپلیکیشن فروشگاهن نیازمندیم؟

در این قسمت فقط به چند نکته ی مهم و اساسی اشاره میکنیم.
با توجه به این نکته که تا سال 2020 نزدیک به 90% افراد از طریق موبایل های هوشمند خود از اینترنت استفاده میکنند.
همینطور طبق آمارهای رسمی که در بانک مرکزی انجام شده است ، فروش اینترنتی در ایران تا به حال مرز 500 بیلیون ریال را رد کرده است.
ممکن است برای شما هم این مسئله پیش آمده باشد که قصد خرید جنسی را داشته باشید اما خرید خود را از نزدیک ترین فروشگاه به خود انجام دهید، پس توجه اشته باشید که در فروش همیشه برد با کسی است که فرایند فروش را برای مشتریان خود راحت میکند تصور کنید که تلفن همراه خود را در دست دارید و قصد خرید اینترنتی را دارید و 2 فروشگاه آنلاین خوب را مدنظر دارید که یکی از این فروشگاه ها فقط طراحی سایت دارد ام دیگری علاوه بر طراحی سایت اپلیکیشن فروشگاهی هم دارد که روی گوشی شما نصب است ، حال ترجیح میدهید با مرورگر تلفن همراه خود وارد طراحی سایت شده و خرید خود را انجام دهید و یا به سادگی از طریق اپلیکیشن فروشگاهی و با انتخاب چند گزینه ساده و با سرعت بالا خرید خود را انجام دهید؟

طراحی اپلیکیشن اندروید زمان و انرژی خود را ذخیره کنید

با پنل مدیریتی اصولی و قدرتمند اپلیکیشن فروشگاهی، و طراحی مناسب قادر خواهید بود موارد زیر را عملی کنید.
• دسته بندی های مختلف را به صورت نامحدود میتوانید ایجاد کنید
• میتوانید کالاها و محصولات را به صورت نامحدود ویرایش و حذف کنید
• میتوانید میزان فروش خود را حرفه ای کنترل کنید
• میتوانید به سادگی گزارش گیری های مختلفی را انجام دهید
• برای کالاها موجودی تعیینکرده و موجودی ها را مورد بررسی قرار دهید
• از اپلیکیشن طراحی شده اندروید و ios برای گوشی های همراه خود لذت ببرید

برای مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید. 66515147 - 021

  • وب سایت و وبلاگ

    مطالب وب‌سایت و وبلاگ شما به روز خواهند شد و مقالات و اخبار جدید در آنها قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب مطمئن خواهید بود که کاربران به طور مداوم به شما سر می‌زنند.

  • شبکه‌های اجتماعی

    مطالب به صورت همزمان از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر خواهند شد تا شما به کاربران علاقه‌مند بیشتری دسترسی داشته باشید و آنها را مخاطب خود قرار دهید.

  • محتوای چند رسانه ای

    با تولید عکس، ویدئو، فایل صوتی و اینفوگرافیگ در زمینۀ کاری خود می‌توانید مخاطب را بیشتر سرگرم کنید و خود را به عنوان یک منبع معتبر مطرح نمایید.