با ما تماس بگیرید: 66515147 - 021

ساخت برنامه اندروید با گوشی

هدف از اپلیکیشن موبایل و برنامه اندروید

امروزه تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت ها، بیشترین وسایلی هستند که کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند. افزایش تعداد کاربران تلفن‌های همراه، برنامه‌نویسی موبایل –mobile programming و طراحی اپلیکیشن های کاربردی هم‌اکنون جزو مهم‌ترین تخصص‌ها در بازار تکنولوژی به شمار می‌رود. در حال حاضر برنامه‌نویسی موبایل –mobile programming ، شامل برنامه‌نویسی اندروید - Android Programming و برنامه‌نویسی IOS –IOS Programming از روش‌های نوین جهت حرکت در مسیر پیشرفت تکنولوژی می‌باشد و روی کار آمدن این گوشی‌های هوشمند ( smart phone ) و انواع تبلت ها در بازار با انواع سیستم‌عامل‌ها همچون اندروید ،آی او اس ( IOS ) و ویندوز موبایل می‌توان امکاناتی بسیاری را برای کاربران فراهم نمود طراحی وب سایت

ساخت اپلیکیشن موبایلی اندروید

برنامه‌نویسی موبایل –mobile programming همراه و همگام بودن با تکنولوژی است و از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین مواردی است که شرکت‌ها باید جایی در طرح تجاری خود برای آن در نظر بگیرند. برنامه‌نویسی اندروید –Android Programing و برنامه‌نویسی آی او اس –IOS Programing را همگام با استانداردهای روز و با استراتژی هدفمند انجام می‌دهیم. هم‌چنین ما، جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان نونگار به مشاوره‌های مدیریتی جهت طراحی اپلیکیشن های کاربردی و استفاده بهینه از این تکنولوژی می‌پردازیم. تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه می‌تواند در بخشه‌ای متفاوتی مانند فروشگاه‌های آنلاین، وب‌سایت‌های تخفیف گروهی، وب‌سایت‌های کتابخانه مجازی، حسابداری، امور اطلاع‌رسانی،مارکتینگ و بسیاری مباحث دیگر انجام گیرد. طراحی سایت

ویژگی‌های اپلیکیشن و برنامه اندروید/iOS(موبایل)

1. همگام بودن با تکنولوژی
2. افزایش راه‌های ارتباطی با مشتری
3. افزایش جامعه بازار هدف
4. افزایش اعتبار نام تجاری به‌واسطه گسترش محیط کاری
5. افزایش راه‌های معرفی سازمان، محصولات و خدمات
6. در دسترس بودن همیشگی
7. ایجاد تنوع در نحوه معرفی سازمان
8. افزایش توانایی در رقابت مؤثر با رقبا
9. هدفمند کردن سطوح دسترسی مشتری به سازمان، خدمات و محصولات
10. ارائه سرویس به شیوه‌ای متفاوت
11. بهینه سازی هوشمند اپلیکیشن های تولیدی نونگار با توجه به رشد تکنولوژی
طراحی اپلیکیشن

مزایای اپلیکیشن موبایل

• هزینه بسیار پایین نسبت به سایر راهکارها
• عدم نیاز به تجهیزات گران‌قیمت،
• محبوبیت استفاده نسبت به سایر روش‌ها
• سازگار با اکثر نرم‌افزارهای و وب‌سایت‌ها
• مناسب جهت کلیه موارد
• محیطی بسیار زیبا و کاربرپسند
• ابزاری همیشه در دسترس برای معرفی بهتر خدمات و برند
مقالات طراحی سایت

برای مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید. 66515147 - 021

  • وب سایت و وبلاگ

    مطالب وب‌سایت و وبلاگ شما به روز خواهند شد و مقالات و اخبار جدید در آنها قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب مطمئن خواهید بود که کاربران به طور مداوم به شما سر می‌زنند.

  • شبکه‌های اجتماعی

    مطالب به صورت همزمان از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر خواهند شد تا شما به کاربران علاقه‌مند بیشتری دسترسی داشته باشید و آنها را مخاطب خود قرار دهید.

  • محتوای چند رسانه ای

    با تولید عکس، ویدئو، فایل صوتی و اینفوگرافیگ در زمینۀ کاری خود می‌توانید مخاطب را بیشتر سرگرم کنید و خود را به عنوان یک منبع معتبر مطرح نمایید.