از آنجایی که افراد بعد از طراحی سایت می کوشند تا بر روی سئو سایت و بهینه سازی آن کار کنند تا رتبه ی بالایی را از گوگل دریافت کنند و در اولویت آن قرار بگیرند گوگل هم قوانینی را اعلام کرده تا بر طبق آن افراد اقدام به سئو و بهینه سازی کنند اما کسانی هستند که از روش سئوی کلاه سیاه استفاده می کنند و آن قوانین را دور زده و بدون در نظر گرفتن بازدید کننده ها تنها به موتورهای جستجو فکر کرده و می خواهند به سرعت جایگاه بالایی را درگوگل پیدا کنند. سئوی کلاه سیاه یکی از راه های پر خطری می باشد که خطرهای زیادی را برای سایت شما به دنبال خواهد داشت.

سئوی کلاه سیاه چیست؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاد که اصلا سئوی کلاه سیاه چیست؟ به بیان ساده تر سئوی کلاه سیاه به مجموعه ای از تکنیک ها و روش هایی گفته می شود که برای کسب جایگاه بهتر و سریع تر در گوگل قوانین گوگل را رعایت نمی کنند و با فریب به جایگاه اول می رسند. اما به محض فهمیدن گوگل آن سایت را جریمه خواهد کرد.
معنی دیگری که برای سئوی کلاه سیاه چیست؟ می توانیم ارائه دهیم سئو کلاه سیاه یکی از روش های پر خطر سئو می باشد که بر خلاف قوانین گوگل می باشد.

سئوی کلاه سیاه

آموزش سئو کلاه سیاه

آموزش سئو کلاه سیاه را می توان این چنین بیان کرد که از آن جایی که هدف موتور های جستجو این است که بازدید کننده ها رضایت کاملی از جستجو و برخورد با سایت ها داشته باشند برای همین موضوع باید مدیران سایت ها با در نظر گرفتن رضایت کاربران اقدام به طراحی سایت کنند و به هیچ عنوان از کلاه سیاه در سئوی خود به کار نبرند با آموزش سئو کلاه سیاه و یادگیری ترفندها از انجام آن کارها جلوگیری کنید.

آموزش سئو کلاه سیاه برای ضربه زدن به سایت
• پنهان کردن متن
یکی از روش های در آموزش سئو کلاه سیاه برای شما بیان می کنیم پنهان کردن متن است در محتوا ها مشاهده می شود که با پنهان کردن متن بازدید کنندگان را نا خوداگاه به صفحات دیگری می برند. متن پنهان شده یعنی متن سفید را در پشت زمینه سفید قرار دهید.

• محتوای تکراری
یکی دیگر از روش های آموزش سئو کلاه سیاه بدترین روش های سئوی کلاه سیاه ارائه محتوای تکراری می باشد کپی کردن محتوا از سایت های دیگر می تواند ضربه ی بدی را به سایت شما وارد کند موتور های جستجو به محض برخورد با این محتوا ها آن محتوا را از بین می برند و امتیاز منفی به سایت می دهند.

• استفاده بیش از حد کلمات کلیدی
استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی سبب اذیت شدن بازدید کننده ها و موتور های جستجو می شود که در آموزش سئو کلاه سیاه استفاده از این کلمات کلیدی به طور مکرر باعث می شود تا سایت شما به عنوان اسپم برای موتورهای جستجو شناسایی شود و موتور های جستجو اگر با همچین موردی رو به رو شوند به سرعت اقدام به جریمه آن سایت می کنند.

• محتوای کیفیت پایین
سئو کلاه سیاه دیگری که می توان بیان کرد ارائه محتوای کیفیت پایین می باشد محتوایی که ارائه می دهید اگر با موضوع مرتبط نباشد و برای بازدید کنندگان جذابیت نداشته باشد سبب می شود تا بازدید کنندگان از آن محتوا رضایت کاملی نداشته باشند و اعتماد و رتبه طراحی سایت شما در نظر موتور های جستجو دچار آسیب می شود.

• مزرعه لینک
یکی دیگر از آموزش سئو کلاه سیاه مزرعه لینک می باشد یعنی بعضی از سایت ها به دلیل وجود محبوبیت بسیار اقدام به تبادل لینکی به نام مزرعه لینک می کنند یعنی لینک های نامرتبطی را در سایت قرار می دهند که گوگل به شدت با این کارها مخالفت می کند و در صورت مشاهده چنین موردی طراحی سایت شما را جریمه می کند.