در دنیای تکنولوژی و اینترنت ممکن است که کلمه‌ی ریپورتاژ آگهی به گوشتان خورده باشد و برایتان سوال پیش آمده باشد که ریپورتاژ آگهی چیست؟ ریپورتاژ آگهی به شکلی از تبلیغات گفته می شود که در قالب گزارش خبری به کاربران ارائه می شود. شما می توانید تبلیغ محصولی را در قالب مقاله خبری در وب سایت های خبری و سایت های دیگر که مرتبط با کسب و کارتان می باشد قرار دهید تا افراد را با آن محصولات و یا خدمات آشنا سازید. ریپورتاژ آگهی فقط مختص به دنیای اینترنت نبوده بلکه در دنیای کاغذی هم شاهد ریپورتاژ آگهی ها می باشیم مانند روزنامه، مجله و....

ریپورتاژ آگهی

کاربران دنیای اینترنت و تکنولوژی روز به روز با متدهای جدید تبلیغات رو به رو می شوند که این نوع تبلیغات ممکن است بر خلاف تصور افراد و صرف هزینه های بالا پاسخ مناسبی را دریافت نکنند. ریپورتاژ آگهی نسبت به روش های دیگر تبلیغات دارای مزایایی می باشند که عبارتند از:
• تاثیرگذاری بالا
از آن جایی که ریپورتاژ آگهی به صورت خبری منتشر می شود افراد راحت تر به آن اعتماد می کنند به علاوه این نوع تبلیغات یعنی ریپورتاژ آگهی تاثیرگذاری بالایی را بر روی مخاطبان خواهد گذاشت.

• داشتن لینک دائمی
لینک هایی که قرار می دهید داخل متن می باشد، لینک ها دائمی بوده و امکان حذف آن ها وجود ندارد.

• افزایش ترافیک سایت
افراد زیادی به خواندن ریپورتاژ آگهی شما روی می آورند همچنین آن را با اطرافیان خود به اشتراک می گذارند که باعث افزایش ترافیک سایت شما می شود.

• افزایش اعتبار سایت
از آن جایی که ریپورتاژ آگهی شما در سایت های معتبر دیگر قرار می گیرد باعث می شود تا سایت شما در نظر گوگل از ارزش و اعتبار بالایی بهره مند شود.

• مقرون به صرفه بودن
از آن جایی که مطلع هستید یک بنر کوچک در یک سایت می تواند هزینه بالایی را برای شما به دنبال داشته باشد که موقتی بوده و بعد از مدتی هم حذف خواهد شد اما ریپورتاژ آگهی که با هزینه متوسط 1 میلیون می توانید محتوا و تبلیغ خود را ارائه دهید که به صورت دائمی بوده و امکان حذف آن وجود ندارد.

• تبدیل کاربران به مشتری
بازدید کنندگان با خواندن ریپورتاژ آگهی شما می خواهند تا از شما خرید کنند و یا از خدمات شما استفاده کنند بنابراین یک بازدید کننده تبدیل به مشتری می شود که به گسترش کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

ریپورتاژ آگهی چیست؟

چگونه ریپورتاژ آگهی بنویسیم؟

حال ممکن است برای صاحبان سایت سوال پیش آید که چگونه ریپورتاژ آگهی بنویسیم؟ که تاثیر گذار بالایی را بر روی مخاطبان داشته باشد ویژگی هایی که یک ریپورتاژ آگهی موثری که می توانید در اختیار کاربران قرار دهید که عبارتند از:
قبل از نوشتن هدف اصلی خود را از ریپورتاژ نویسی مشخص کنید و برای نوشتن برنامه ریزی کنید. سعی کنید حتما مشتریان خود را بشناسید و بر طبق سلایق آن ها اقدام به نوشتن ریپورتاژ آگهی کنید.
به تحقیق و بررسی سایت ها بپردازید ببینید آن گروه از افراد که مخاطبان شما می باشند به دنبال چه سایت هایی می باشند که در آن سایت ها ریپورتاژ آگهی خود را منتشر کنید.
توجه کنید که برای شروع، به عنوانی که انتخاب می کنید دقت کنید تا در نظر بازدید کننده جذاب بوده همچنین بازدید کننده نتواند جلوی کلیک کردن خود را بگیرد. عنوان یک بخش مهم می باشد کاربران هم با دیدن موضوعتان رغبت به خواندن آگهی شما می کنند. توجه کنید که عنوان انتخابی شما حتما باید مرتبط با متنی که قرار می دهید باشد. برای انتخاب عنوان خود سعی کنید هم از کلمات کلیدی استفاده کنید.
برای نوشتن متن هم توجه کنید که متن شما باید واضح و گویا باشد. همچنین سعی کنید از کلمات مانند بهترین و فوق العاده مانند این کلمات در متن خود استفاده نکنید چرا که حس تبلیغات را به بازدید کننده دست می دهد. به علاوه از کلمات قوی و پر انرژی استفاده کنید لازم به ذکر است که در پاراگراف اول از کلید واژه هایی که می خواهید در محتوا لینک دهید استفاده کنید.

قیمت ریپورتاژ آگهی

افراد بسیاری بر تاثیر گذاری ریپورتاژ آگهی بر روی کسب و کار مطلع هستند. اما در نهایت قیمت ریپورتاژ آگهی می باشد که تصمیم نهایی را برای افراد مشخص می کند. برای تعیین قیمت ریپورتاژ آگهی عواملی مانند اعتبار دامنه، اسپم اسکور، الکسا، تعداد لینک های فالو، نوع محتوایی که می خواهید ارائه دهید تاثیر گذار می باشد. بنابراین شما می توانید با مشاوره گرفتن از شرکت های مختلفی و اطلاع یافتن از قیمت ریپورتاژ آگهی اقدام به تصمیم گیری و انتخاب یکی از آن ها را کنید.

تاثیر ریپورتاژ آگهی بر سئو

تاثیر ریپورتاژ آگهی بر سئو این چنین می باشد که با قرار دادن کلمات کلیدی که در متن ریپورتاژ آگهی به سایت و صفحات شما لینک داده شده است که این لینک ها محدود به زمان خاصی نبوده همچنین به صورت دائمی بر روی سایت مورد نظر قرار خواهد گرفت که این امر باعث می شود تا در نظر گوگل از اهمیت بالایی برخوردار شود به علاوه شانس قرار گرفتن سایت شما بر اولویت گوگل چندین برابر خواهد شد.

سوالات رایج کاربران:

نحوه‌ی نوشتن ریپورتاژ آگهی چگونه است؟
ریپورتاژ آگهی باید منحصر به فرد و مفید باشد همچنین تصاویری که در آن قرار می دهید هم بسیار جذاب باشد.

چگونه سفارش ریپورتاژ آگهی دهیم؟
شما می توانید با سایت های خبری که دارای ریپورتاژ های آگهی زیادی می باشند در ارتباط باشید اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

نکات مهم در نوشتن ریپورتاژ آگهی چه می باشد؟
برای نوشتن ریپورتاژ آگهی در هر طراحی سایتی باید به اعتبار دامنه، اسپم اسکور و بررسی عملکرد سایت در چندین ماه گذشته توجه کرد.