زمانی که از سئو صحبت می کنیم ناخوداگاه موتور جستجوی گوگل به ذهن شما می آید اما جالب است بدانید که موتورهای جستجوی دیگری نیز وجود دارد. یکی از موتور‌های جستجوگر محبوب بینگ می باشد که دارای الگوریتم های صفحه ای کامل می باشد که با گوگل در رقابت سختی هستند و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. به رنکینگ در بینگ توجه ویژه ای کنید. دقت کنید، قبل از ایجاد محتوا، در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید به علاوه هدف اصلی جستجو را مشخص کنید کلمات کلیدی که انتخاب می کنید صرفا فقط برای بالا بردن رنکینگ در بینگ نباشد بلکه به جذب کاربران بیش تری برای طراحی سایت آگهی کمک کند.

موتور جستجوی بینگ

بینگ یک موتور جستجو می باشد که توسط شرکت مایکروسافت برای کاربران ارائه داده شده است. این موتور توسط استیو بالمر طراحی شده که همانند گوگل می باشد اما در رتبه ی دوم بعد از گوگل قرار دارد و در رقابت با گوگل، رقیبی پرقدرت می باشد. این موتور در سال های بعدی کاربران بسیاری را سمت خود جذب خواهد کرد.
زمانی که وارد سایت بینگ می شوید اولین چیزی که کاربران را به سمت خود می کشاند تصویر پس زمینه می باشد که رقابت سختی را با گوگل آغاز کرده. اما همانطور که می دانید گوگل با سرویس هایی که به کاربران ارائه می دهد توانسته در ذهن افراد باقی بماند اما این امر دلیل بر سد شدن راه بینگ نمی باشد از سال 2012 تا کنون موتور جستجوی بینگ تقریبا 7% از کاربران را به خود جذب کرده است که این امر، موفقیت بینگ را نشان می دهد.

رنکینگ در بینگ

تفاوت بین بینگ و گوگل

هنگام مقایسه رابط و طرح دو غول جستجو، به نظر می رسد آنها در نحوه نمایش نتایج خود تقریباً یکسان هستند. اگر هیچ یک از آرم های آن‌ها را کنار نگذارید، تشخیص تفاوت بین بینگ و گوگل بسیار دشوار است.
تفاوت اصلی بین ویژگی های جستجوی Google و بینگ در این است که بینگ صفحه نتایج جستجوی ویدیویی بسیار بهتری را ارائه می دهد. صفحه ویدیویی بینگ به جای لیست عمودی Google برای ریزگردها، نمایی از شبکه را نشان می دهد. بینگ همچنین پیش نمایش برخی از فیلم ها را ارائه می دهد و با کلیک بر روی آن‌ها، شما را از سایت بینگ دور نمی کند.
ویژگی Google Shopping بیشتر از Bing می باشد. علاوه بر این، گوگل فروشگاه های کالای خاصی را حمل می کنند همچنین می توانند بهترین قیمت ها و تبلیغ در گوگل را به صورت آنلاین پیدا کنند.
هنگام مقایسه جستجوی تصویر بین این دو، بینگ و گوگل هر دو بسیار شبیه هم هستند. به نظر می رسد که جستجوی تصویر Google با مقایسه با Bing صاف تر می شود. با این حال ، آنها چند گزینه جستجوی پیشرفته تر مانند "طرح بندی" دارند که به شما کمک می کند اندازه جستجوی تصویر خود را باریک تر کنید. همچنین، جستجوی تصویر Bing به شما امکان می دهد قسمتهای خاصی از جستجوی خود را فقط با یک کلیک حذف کنید.
اگرچه این دو موتور جستجوی مختلف اساساً موارد دقیقی مشابه را ارائه می دهند، اما بینگ برخی از موارد را بهتر از گوگل و برعکس انجام می دهد. این بستگی به آنچه در هنگام تصمیم گیری برای برتر بودن جستجو می کنید بستگی دارد. بینگ برای نتایج فیلم بهتر است اما اگر قصد خرید دارید ، Google به احتمال زیاد بهترین گزینه خواهد بود.

شباهت بینگ و گوگل

در بخش قبل به تفاوت بینگ و گوگل پرداختیم حال به شباهت بینگ و گوگل می پردازیم که عبارتند از:
• بک لینک با کیفیت
یکی از شباهت بینگ و گوگل هر دو موتورهای جستجو به بک لینک ها ارزش زیادی را قائل هستند. همانطور که می دانید وقتی سایت های معتبری به سایت و اپلیکیشن شما لینک می دهد اعتبار سایت و طراحی اپلیکیشن شما را بسیار بالا می برند.

• جستجوی محلی
جستجوی محلی مورد دیگری از مواردی است که برای گوگل و بینگ بسیار حائز اهمیت می باشد.

فاکتورهای مهم رنکینگ در بینگ

برای افزایش رنکینگ در بینگ فاکتورهایی وجود دارد که با انجام آن ها می توانید رنکینگ سایت خود را در نظر موتور جستجوگر بینگ بالا ببرید ما در این بخش به فاکتورهای مهم رنکینگ در بینگ می پردازیم تا با رعایت این موارد به راحتی رنکینگ سایت خود را در نظر بینگ بالا ببرید. فاکتورهای مهم رنکینگ در بینگ عبارتند از:
• انکرتکست ها
انکرتکست ها یکی از فاکتورهای مهم رنکینگ در بینگ می باشد. با تحقیق و بررسی کلمات انکرتکست ها را انتخاب کنید تا سایت شما از اعتبار بالایی در نظر بینگ برخوردار باشد.

• متن محتوا
یکی دیگر از فاکتورهای مهم رنکینگ در بینگ وجود متن محتوای مناسب و مفید می باشد تا افراد با خواندن آن ها جذب سایت شوند هر محتوایی که ارائه می کنید تعداد صفحه های آن بیش تر باشد رنکینگ سایت شما بالا می رود پس حتما به متن محتوای خود توجه کنید تا محتوای جدید و بی نظیری را برای کاربران خود ارائه دهید.

• بک لینک ها
بک لینک ها یکی دیگر از فاکتورهای رنکینگ در بینگ می باشد که به وجود آن در سایت اهمیت می دهند بینگ اعتبار بیش تری را به لینک هایی که از gov,edu وارد می شوند را می دهند

• نرخ کلیک
بینگ CTR سایت شما را از نتیجه‌ی صفحات خود اندازه گیری کرده و رتبه بندی خود را بر این اسا تنظیم می کند.

• صفحات را به شبکه های اجتماعی
وجود شبکه های اجتماعی در جذب کاربران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.در Bing Webmaster Tools می توانید صفحات را به شبکه های اجتماعی متصل کنید.

• نقشه سایت
یکی دیگر از فاکتورهای مهم رنکینگ در بینگ وجود نقشه سایت می باشد که به راحتی موتورهای جستجو صفحات و عوامل موجود در سایت را ایندکس کنند

• ساختار سایت
ساختار سایت نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم رنکینگ در بینگ می باشد که بینگ به آن اهمیت می دهد.لاز به ذکر است بینگ ساختار سایت شما مانند چگونگی حرکت در سایت، همچنین موضوعات قرار گرفته شده و... را مورد ارزیابی قرار می دهد.