برای آموزش گذاشتن محتوا در سایت اولین قدم برای ساخت سایت ایده آلی که بازدید کننده های زیادی را جذب سایت خود کند، داشتن سایت با محتواهای مفید و با ارزش می باشد. طراحی سایت باید از محتوای خوب و اصولی برخوردار باشد محتوایی که پاسخ پرسش ذهن بازدید کننده را بدهد و کاربر از خواندن مطلب رضایت کاملی را داشته باشد. داشتن محتوای اصولی و مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد آموزش گذاشتن محتوا در سایت به شما کمک می کند تا بدانید برای داشتن یک محتوای ایده آل چه اقداماتی را انجام دهید تا رضایت بیش تر بازدید کننده را جلب خواهید کرد.

آموزش محتوا گذاری در سایت

برای آموزش محتوا گذاری در سایت باید به نکات مختلفی توجه کنید از جمله محتوایی که قرار می دهید به هیچ عنوان تکراری نباشد اطلاعات سودمندی را در اختیار بازدید کننده قرار دهد نوشتن مطالب طولانی و نامربوط باعث از بین رفتن اعتماد خواننده و ترک سایت شما و در نتیجه کاهش رتبه طراحی سایت می شود.
• انتخاب عنوان مناسب
در اولین قدم توجه کنید برای هر پاراگراف عنوان مناسبی را انتخاب کنید انتخاب عنوان مناسب و قرار گیری منظم آن ها باعث می شود که سایت شما از نظم خاصی بر خوردار باشد.

• عدم استفاده از مطالب تکراری
قدم بعدی در آموزش محتوا گذاری در سایت گوگل بر اساس الگوریتم های مشخصی به سایت ها رتبه و امتیاز می دهد اگر در سایت شما محتوای تکراری ببیند به سرعت سایت شما را جریمه می کند.

• توجه به کلمات کلیدی
توجه به کلمات کلیدی در محتوای خود در بهینه سازی سایت شما بسیار تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و مورد دیگری در آموزش محتوا گذاری در سایت باید توجه کرد.

• تصاویر مناسب
انتخاب تصاویر مناسب و مرتبط با متن در زیبایی سایت و همچنین استراحت مغز خواننده بسیار تاثیر گذار می باشد که توجه کنید که حتما در بین متن از محتوای خود از تصاویر جذاب استفاده کنید.

آموزش گذاشتن محتوا در سایت

آموزش مطلب گذاشتن در سایت

یکی از راحت ترین روش ها قرار دادن مطلب در سایت وردپرس می باشد آموزش مطلب گذاشتن در سایت به شرح زیر است:
برای شروع آموزش مطلب گذاشتن در سایت باید وارد قسمت مدیریت طراحی سایت خود شوید سپس از منوی سمت چپ گرینه " نوشته ها " و از زیر منو ها " همه ی نوشته ها" را انتخاب کنید در صفحه ای که برای شما باز می شود می توانید به ویرایش متن های قبلی بپردازید و یا با کلیک کردن بر روی " افزودن نوشته " مطالب جدید خود را بیافزایید.
در قسمت نوشته ها صفحه ای که برای شما باز می شود اول با قرار دادن عنوان یک عنوان مناسبی برای نوشته خود انتخاب کنید سپس به نوشتن مطلب مورد نظر خود بپردازید با استفاده از نوار ابزار شما می توانید به تغییر سایز و یا تغییراتی بر روی نوشته های خود ایجاد کنید
اگر می خواهید تصاویری برای مطلب خود وارد کنید باید به قسمت " افزودن پرونده چند رسانه ای " بروید و بر روی آن کلیک کنید در صفحه ای که برای شما باز می شود اگر از قبل به انتخاب تصویری پرداخته بودید از قبل ذخیره شده شما با انتخاب " کتابخانه پرونده های چند رسانه ای " تصویر مورد نظر را انتخاب کنید اگر می خواهید تصویر جدیدی ارائه دهید در قسمت "بارگذاری پرونده ها " فایل های تصویری خود را با نتخاب گزینش پرونده ها آدرس مربوطه را از کامپیوتر انتخاب کرده و آپلود کنید. مشاهده می کنید که به راحتی می توانید آموزش مطلب گذاشتن در سایت را فرا گیرید.
پس از اینکه متن و تصویر شما آماده شد برای منتشر کردن از قسمت پایین سمت چپ " انتشار " را انتخاب کرده و به آپلود مطلب خود بپردازید و در طراحی سایت شما نمایش دهد. برای آموزش مطلب گذاشتن در سایت و هر اقداماتی که در وردپرس می خواهید انجام دهید با گزینه انتشار می توانید تغییرات انجام شده و یا اقدامات انجام شده را ذخیر کنید.
در قسمتی به نام " دسته ها " می توانید با دسته بندی مطالب خود هر دسته از مطالب را در جای خود قرار دهید تا نظم خاصی را سایت شما بگیرد. در آموزش مطلب گذاشتن در سایت توجه کنید که این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
در قسمت " برچسب ها " می توانید به ارائه دادن کلمات کلیدی مرتبط با متن قرار دهید بعد از وارد کردن عبارت خود با زدن بر روی " افزودن " می توانید به انتخاب کلمه کلیدی مورد نظر بپردازید.

گذاشتن مطلب در اینترنت

خواننده ها وقتی به دنبال جستجوی موردی هستند وقت گشتن زیاد در اینترنت را ندارند برای همین می خواهند هر چه سریع تر به پاسخ پرسش ذهن خود برسند به همین منظور به گذاشتن مطلب در اینترنت باید دقت ویژه ای کرد تا مطلب شما برای خواننده ها مفید واقع شود و رتبه و امتیاز سایت شما در نظر گوگل جزو اولویت باشد. در زمان گذاشتن مطلب در اینترنت پستی که می نویسید را مرتبط با سایت و کسب و کار خود انتخاب کنید و به حاشیه نروید. و اقدامات دیگری که در این زمینه باید انجام دهید عبارتند از:
• مخاطب وبلاگ خود را بشناسید
برای گذاشتن مطلب در اینترنت مخاطبان سایت خود را بشناسید ببینید که آن ها چه در خواستی از سایت شما دارند و دنبال چه چیزی هستند با این شناخت می توانید راحت تر به نوشتن محتوایی که مفید واقع شده باشد بپردازید.

• موضوع محتوا و طراحی سایت را برای کاربر مشخص کنید
برای گذاشتن مطلب در اینترنت سعی کنید در یک نگاه موضوع طراحی سایت و محتوای خود را برای بازدید کننده مشخص کنید.

• کوتاه و طبقه بندی شده بنویسید
نوشتن یک وبلاگ مختص خود وبلاگ می باشد و با نوشتن کتاب کاملا فرق دارد در وبلاگ نویسی از نوشتن پاراگراف های بلند و حوصله سر بر خود داری کنید سعی کنید در گذاشتن مطلب در اینترنت به این موضوع توجه کنید که تقسیم بندی متن ها به قطعات کوچک تر می تواند متن و سایت شما را بسیار جذاب کند.

• به فونت توجه کنید
برای گذاشتن مطلب در اینترنت در هنگام نوشتن فونت و طرز نوشتن را هم در نظر بگیرید از وسط چین برای متن خود استفاده نکنید و از متن های خیلی درشت و یا خیلی ریز و رنگی استفاده نکنید که چشم خواننده را اذیت نکنید.

• لینک دهی درست انجام دهید
گاهی وقت ها برای گذاشتن مطلب در اینترنت می خواهید به تبادل لینک چند صفحه به هم بپردازید سعی کنید موضوعات را به جا به یکدیگر لینک بدهید و با دقت انتخاب کنید تا بازدید کننده در صورت مواجه شدن با مشکل و اشتباهی بر نخورد چرا که بسیار حرکت ناپسندی در نظر خواننده می باشد.

• تست نهایی حتما انجام دهید
بعد از این که گذاشتن مطلب در اینترنت به پایان رسید حتما باید خود را جای بازدید کننده بگذارید و به خواندن مطلب بپردازید و اگر در جایی با مشکلی مواجه شدید به ویرایش بپردازید.

• بر چسب زنی
بر چسب زنی و با تگ زدن روش جدیدی است که برای دسته بندی اطلاعات در وبلاگ استفاده می شود به این صورت می باشد که برای هر پست تعدادی بر چسب انتخاب می کنید و تعداد معین و محدودیتی هم برای این موضوع وجود ندارد انتخاب بر چسب یک هنر می باشد و باید بدانید از چه کلماتی از گذاشتن مطلب در اینترنت استفاده کنید این روش به سئو سایت کمک خیلی زیادی می کند.