کانفیگ سرور لینوکس | نصب سرور لینوکس

کانفیگ سرور لینوکس | نصب سرور لینوکس

کانفیگ سرور لینوکس | نصب سرور لینوکس


کانفیگ سرور لینوکس | نصب سرور لینوکس کانفیگ سرور لینوکس یکی از موضوعات مهمی است که مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفته است. کانفیگ سرور لینوکس تخصص و تجربه خاصی را می طلبد و انجام مراحل آن به راحتی و فقط با نصب یک سی پنل و با استفاده از افزونه ها امکان پذیر نیست. هر سرور به منظور برقراری امنیت و عملکرد درست با استفاده از بخش های متعدد خود که هر کدام جهت انجام وظایف خاصی در سرور تعبیه شده است با پیاده سازی کانفیگ سرور لینوکس به شکلی اصولی تاثیر مثبتی بر کیفیت سرور شما می گذارد. مراحل کانفیگ هاست لینوکس عبارتند از:
• نصب و راه اندازی سیستم عامل
• بروزرسانی سیستم عامل
• نصب و راه اندازی سی پنل
• ایجاد کانفیگ امنیتی
• ایجاد کانفیگ اصولی وب سرور
• ایجاد کانفیگ PHP

هزینه کانفیگ سرور

هزینه کانفیگ سرور در شرکت های هاستینگ یکسان نیست و هر یک نرخ خاصی را برای ارائه خدمات و امکانات خود به کاربران در سایت ها منتشر می نمایند. هرگز فراموش نکنید که برآورد هزینه کانفیگ سرور با توجه به نیازها و امکانات درخواستی شما مشتریان عزیز صورت می گیرد. واحد هاستینگ شرکت نونگار پردازش جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز و به منظور ارائه بهترین خدمات و امکانات تشکیل شده است. جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه کانفیگ سرور با داخلی 106 و 120 تماس حاصل کنید و یا جهت آگاهی از هزینه کانفیگ سرور به منوی تعرفه سایت مراجعه نمایید.

تعرفه کانفیگ سرور

پلاگین ها از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار در تعرفه کانفیگ سرور می باشند. بالطبع هر چه پلاگین های درخواستی شما بیشتر باشد مسلما این تعرفه نیز افزایش می یابد. لازم به ذکر است که هر یک از پلاگین ها هم قیمت خاص خود را دارد که مجموع آن ها تعیین کننده تعرفه کانفیگ سرور شما می باشد. به منظور بررسی تعرفه کانفیگ سرور به منوی تعرفه سایت وارد شوید و بهترین خدمات و مناسب ترین تعرفه کانفیگ سرور را از ما بخواهید.

قیمت کانفیگ سرور لینوکس

هر یک از شرکت های هاستینگ سیاست های فروش خاصی را جهت تعیین قیمت کانفیگ سرور لینوکس دنبال می نمایند. بنابراین به صراحت نمی توانیم مدعی باشیم که قیمت کانفیگ سرور لینوکس در تمام شرکت های هاست یکسان است. به یاد داشته باشید قیمت کانفیگ سرور لینوکس تحت تاثیر خدمات دریافتی شما از شرکت مربوطه است. جلب رضایت مشتریان یکی از مهم ترین اهداف نونگار است که همواره می کوشد تا با ثابت نگاه داشتن قیمت کانفیگ سرور لینوکس و سایر تعرفه ها موجب رنجش خاطر شما نگردد. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان با واحد میزبانی وب تماس بگیرید.

نصب سرور لینوکس

نصب و راه اندازی تمام سیستم عامل ها و حتی نصب سرور لینوکس می تواند در حین سادگی، پیچیده هم باشد. شاید با مطالعه ی یک مقاله بگویید که من می توانم به نصب سرور لینوکس خود بپردازم، منکر توانایی شما نیستم اما قبول کنید هر کاری علاوه بر تخصص و مهارت نیازمند تجربه است. نصب سرور لینوکس اگر به شکل اصولی انجام نگردد مطمئنا مشکل ساز خواهد بود. پس توصیه می کنم اجازه دهید نصب سرور لینوکس توسط تیم میزبانی وب صورت گیرد.

عیب یابی سرور لینوکس

در بعضی مواقع پروسه عیب یابی سرور لینوکس در عین دشواری، زمان بر هم می شود که برطرف کردن مشکلات به وجود آمده فقط توسط افراد متخصص امکان پذیر است. اما نقش شما بعنوان یک مدیر سایت می تواند در راستای عیب یابی سرور لینوکس موثر باشد. گاهی ممکن است ارتباط سرور با سیستم و یا حتی با اینترنت قطع گردد و این تنها مربوط به شبکه است بنابراین عیب یابی سرور لینوکس کار دشواری نیست. برای اطمینان از عملکرد صحیح سرور و عیب یابی سرور لینوکس بهتر است موارد زیر به شکلی اصولی رعایت و پیاده سازی گردد:
• نصب صحیح کارت شبکه در سیستم
• نصب صحیح درایور در سیستم
• دریافت آی پی صحیح
• برقراری ارتباط یک سیستم با سیستم دیگر

راه اندازی سرور لینوکس

شاید با خواندن مقالات متعدد تصور کنید راه اندازی سرور لینوکس چقدر ساده است اما این چنین نیست. هیچ فرآیندی بدون داشتن مهارت و تجربه بی نقص انجام نمی شود. راه اندازی سرور لینوکس نیز از این قائده مستثنی نمی باشد. با توجه به اهمیت عملکرد سرورها بهتر است از تیم متخصص هاستینگ بخواهید تا به شکلی اصولی نسبت به راه اندازی سرور لینوکس شما اقدام نمایند. سرورها حاوی اطلاعات مهم شما هستند پس هرگز ریسک نکنید. مراحل راه اندازی هاست لینوکس به صورت خلاصه عبارتند از:
• اطمینان از وجود امکانات سخت افزاری مورد نیاز در سیستم جهت نصب
• اتصال به اینترنت
• انتخاب نحوه نصب
• انتخاب موقعیت مکانی
• انتخاب کیبورد
• ساخت نام کاربری و رمز عبور

سرور دایرکت ادمین

سرور دایرکت ادمین در اصل همان سی پنل وب است که امکان مدیریت طراحی سایت با استفاده از امکانات و افزونه های ایجاد شده در وب را جهت مدیران سایت فراهم می نماید. برای استفاده از این قابلیت هیچ گونه محدودیتی در سرور دایرکت ادمین وجود ندارد. با توجه به بررسی های آماری انجام شده سرور دایرکت ادمین یکی از بهترین سی پنل ها است. لازم به ذکر است تمام مشکلات فنی به وجود آمده در سایت به خوبی توسط این سی پنل(سرور دایرکت ادمین) قابل مدیریت می باشد.

نصب دایرکت ادمین

نصب دایرکت ادمین به راحتی توسط هر فرد مبتدی که دارای لایسنس است قابل اجراست. مراحل نصب دایرکت ادمین به شرح زیر می باشد:
• قبل از هر چیزی مطمئن شوید که سیستم شما قابلیت نصب دایرکت ادمین را دارد
• تهیه یک لایسنس جهت نصب دایرکت ادمین
• تهیه یک آی پی
• ایجاد دسترسی کامل جهت نصب یا به اصطلاح ایجاد دسترسی روت

راه اندازی وب سرور

امروزه با رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی، اینترنت به یکی از کارآمدترین و مفیدترین ابزارهای ارتباطی در دنیا مبدل شده است. اینترنت حاوی بخش عظیمی از اطلاعات در تمامی حوزه ها می باشد که شما به راحتی می توانید از این طریق به صفحات و منابع مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. HTTP یکی از مهم ترین پروتکل جهت راه اندازی وب سرور است که تبادل اطلاعات به واسطه ی این پروتکل صورت می گیرد. با توجه به اهمیت وب سرور و داده های موجود در آن جهت راه اندازی وب سرور توصیه می شود این فرآیند توسط مدیر سرور صورت گیرد. راه اندازی وب سرور هم مانند سایر موضوعات هاست مبتنی بر مهارت و تخصص است و نباید ساده از کنار آن عبور کرد. با راه اندازی وب سرور به صورت غیر اصولی ممکن است با یکسری ارور روبرو شوید.

لینوکس یا ویندوز؟

این روزها اینکه کدام سیستم عامل بهتر است لینوکس یا ویندوز به یکی از داغ ترین مباحث تبدیل شده است. مسلما ویندوز برای کاربران راحت تر بوده و دسترسی به آن بهتر می باشد. اما این نمی تواند مبنای تعیین برتری لینوکس یا ویندوز نسبت به یکدیگر باشد. بر این اساس به بررسی برخی ویژگی های این دو سیستم عامل می پردازیم اما در نهایت تصمیم گیری در مورد لینوکس یا ویندوز با شماست. این ویژگی ها شامل:
• متن باز بودن سیستم عامل لینوکس نسبت به ویندوز
• بالا بودن امنیت لینوکس نسبت به ویندوز
• بالا بودن میزان محبوبیت لینوکس در میان برنامه نویسان
• برخورداری لینوکس از تنوع توزیعی بالا
• استفاده رایگان از لینوکس
• بالا بودن پایداری شبکه لینوکس نسبت به ویندوز

دیتاسنتر

دیتاسنتر در یک تعریف ساده عبارتند از مکانی جهت نگهداری سرورها و تجهیزات شبکه است که تحت عنوان مرکز داده ها به مدیریت و میزبانی آن ها در یک مجموعه بزرگ می پردازد. دیتاسنتر متشکل از تعداد بیشماری سرور است که به صورت 24 ساعته به ذخیره سازی داده ها و انتقال اطلاعات می پردازد. لازم به ذکر است دیتاسنتر یکی از تاثیرگذارترین عوامل در رشد کاری شما به حساب می آید. از جمله دیتاسنتر های مورد استفاده در شرکت نونگار پردازش می توان به هتزنر و آسیا تک اشاره کرد.

هاست لینوکس

هاست لینوکس یکی از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا برای ارائه خدمات به برنامه نویسان وب سایت ها می باشد که بر اساس زبان سرور لینوکس برنامه نویسی می نمایند. هاست لینوکس در واقع فضایی جهت قرار گیری اطلاعات سایت شماست که 24 ساعته به ذخیره سازی و پردازش داده ها از طریق اینترنت می پردازد. با استفاده از هاست لینوکس شما می توانید بهترین عملکرد مدیریتی را در وب سایت خود داشته باشید. به منظور مشاهده ی پکیج های هاست لینوکس به آدرس سایت شرکت نونگار پردازش مراجعه نمایید.

سرور لینوکس

به طور کلی سرورهایی که از سیستم عامل لینوکس ایجاد شده باشند را سرور لینوکس می نامند. سرور لینوکس از جمله سرورهایی است که از امنیت و پایداری شبکه بالایی برخوردار می باشد و همین امر موجب افزایش محبوبیت سرور لینوکس گردیده است. همچنین در سرور لینوکس قابلیت نصب کنترل پنل و دایرکت ادمین وجود دارد. طبق بررسی های آماری انجام شده تقریبا 75 درصد مدیران سایت ها از سرور لینوکس استفاده می کنند.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش