کاربرد انیمیشن در طراحی سایت

کاربرد انیمیشن در طراحی سایت

کاربرد انیمیشن در طراحی سایت


کاربرد انیمیشن در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران یک سال دیگر مجموعه ای از روند طراحی سایت می آورد. به نظر می رسد که این روند به طور مداوم پیشرفت می کند و در حالی که روند پیش رو هنوز هم در اینجا وجود دارد، بسیاری از آن ها برای رسیدن به این رسیده اند. برای این پست، من انتخاب کرده ام که بهترین روند را برای در نظر بگیرم. برخی از این ها در حال ظهور هستند، در حالیکه دیگران در طی چند سال در حال رشد بوده اند. اما من اطمینان دارم که در آینده نزدیک بیشتر روند طراحی سایت را مشاهده خواهیم کرد. و اگر شما به دنبال سبک های جدید طراحی جدید باشید، این لیست جای خوبی برای شروع است.در طراحی سایت انیمیشن پایه بسیار ساده است برای افزودن به طراحی سایت ها امروزه. اما حرکت به سمت بیشتر انیمیشن های متمرکز بر کاربر، به نام که از برنامه های تلفن همراه آغاز می شود، حرکت می کنند و راه خود را بر روی وب قرار می دهند. این کارها مانند پاسخ های متحرک به رفتار کاربر است. بنابراین اگر کسی روی یک دکمه یا کلیک طراحی سایت کند تا یک منوی کشویی را تحریک کند، میکرو تعامل به نحوی واقع بینانه پاسخ خواهد داد. این به صورت اثرات تندرست، تغییرات در عمق صفحه و بسیاری از اثرات محو شدن منحصر به فرد برای نشان دادن و پنهان کردن عناصر صفحه طراحی سایت می شود. در طراحی سایت مثال بالا یک انیمیشن زیبا را دنبال می کند که در آن یک را نشان می دهد.

ویژگی طراحی سایت متحرک

مخاطبان خود را با طراحی سایت های متحرک و ارائه های وب سایت تحت تاثیر قرار دهید. با اسلایدها، شما را از یک صفحه خالی شروع نمی کنیم. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که عناصری را که دوست دارید بهترین انتخاب کنید و آنها را ترکیب کنید. هر اسلاید با دقت ساخته شده برای برآورده شدن سه معیار اصلی: زیبایی شناسی، عملکرد و قابلیت استفاده. به این ترتیب شما می دانید هر عنصر طراحی سایت با هم یکپارچه با افزایش تاثیر محتوای شما کار می کند. این در طراحی طرح کارت مترو کار می کند و در شنا کردن آن اطلاعات بیشتری در مورد مورد در شبکه نمایش می دهد. شما می توانید این را در پرتفوی ها، گالری عکس ها یا تقریبا هر جایی که عکس های طراحی سایت دارید استفاده کنید. اما میکروکنترل باید فنی نباشد. به عنوان مثال، این عکس توسط لیز شین یک فیلد شناور شناور با استفاده از یک اثر انیمیشن سفارشی نشان می دهد. و با یک مجموعه رو به رشد از اسکریپت های منبع باز شما دسترسی به تقریبا هر چیزی که شما همیشه می تواند نیاز به حق در نوک انگشتان خود را. و جاوا اسکریپت هر دو کنترل میکرو تعامل را ارائه می دهند. بنابراین در مورد یافتن طراحی سایت مناسب با توجه به نیازهای شما است. جدیدترین اسکریپت مورد علاقه من است که من به طور مطلوب برای هر نوع توسعه توصیه می شود. و جاوا اسکریپت فقط ازطراحی سایت اصلی دیدن کنید و سعی کنید در هر کجا کلیک کنید. این قطعا یک انیمیشن شگرف است و چیزی که شما در هر طراحی سایت می خواهید، اما نشان می دهد که این کتابخانه چقدر قدرتمند است.

تاثیر بلاگ در طراحی سایت

ویژه در مدالها این یک روند من اغلب در وب سایت های شرکت های بزرگ و صفحات فروش است. مدالها اغلب بر روی اثبات اجتماعی بازی می کنند، جایی که شما نشان می دهید چه بلاگ ها و مجلات دیگر در مورد سایت شما چه می گویند. بدیهی است، شما می خواهید بهترین بررسی ها و پوشش را داشته باشید، اما اگر چیزهای زیادی را ساختید، نباید بیش از حد سخت باشد. ویژه در مدالها برای پیدا کردن مجموعه ای از مدالها از ناشران بزرگ، کمی در وب سایت حرکت کنید. و تمام نام های بزرگ در محتوای آنلاین. با اضافه کردن این آرم به صفحه اصلی آن به بازدید کنندگان می گوید که به وضوح یک محصول عالی است، عمدتا به این دلیل که دیگر وب سایت های معتبر چنین می گویند. یک جایگزین برای این روند اضافه کردن ویژه استفاده شده توسط مدالها است. باز هم این ها فقط لوگوهای بزرگ هستند تا به مردم ثابت کنند که شرکت شما خوب است. اما به جای افزودن مدالها از پوشش خبری، میتوانید مدالها را از شرکتهای بزرگ که از محصول شما استفاده میکنند اضافه کنید.
مشتریان صفحه اصلی را برگزینید که لیستی از توصیفات همراه با نشان های برجسته را فهرست می کند. برخی از مشتریان خود را از محدوده می کنند و آن ها واقعا تفاوت دارند. به دنبال این نوع مدالها در صفحات خانگی در آینده نزدیک بروید. من احساس می کنم این روند به سختی شروع به رشد کرده است. قطر و شیب شما می توانید چیزهای بسیار دیوانه را با طراحی کنید. طرح بندی شبکهای مدرن از زمان ساخت راحت تر است و طراحان پیشرو نسبت به طرح های منحصر به فرد تر با قطر و بخش های صفحه کشیده شده است. من این را در بسیاری از طرح ها دیده ام و خط خطی شاید قابل توجه ترین است. رنگ های پس زمینه و گرادیان به طور طبیعی به طرف صفحه حرکت می کند. اما همین طور است که می توان از آیکون ها و گرافیک های آنها نیز استفاده کرد.

تکنیک های موثر در طراحی سایت

یکی دیگر از تکنیک هایی که این ایده را دنبال می کند استفاده از شش ضلعی و عناصر شکل مورب است.سایت قدیمی این را در بخش سخنرانان خود دارد. من طرح های لانه زنبوری شش ضلعی را در بسیاری از وب سایت های مختلف دیده ام و بیشتر آنها روند طراحی قطر را دنبال می کنند. ما در واقع این موضوع را عمیقا تحت پوشش قرار دادیم اگر بخواهید بعضی نمونه های زنده دیگر را داشته باشید.انیمیشن های تایپوگرافی من در مورد میکرو تعامل کوچک و رشد سریع آنها در وب ذکر کردم. اما منطقه دیگری از انیمیشن وب تایپوگرافی است. این هنوز در دوران کودکی است اما من یک و شما می توانید انیمیشن متن را برای تقریبا هر چیزی بگذارید. آنها می توانند به عنوان طرح های مقدماتی برای جذب مخاطب توجه کنند، مانند وب سایت قرمز یقه. یا آنها می توانند با پاسخ دادن به رفتارهای کاربر به دنبال تعاملات کوچک باشند. پشتیبانی بیشتر از صفحه نمایش بزرگ هر ساله این نوشته های روندهای طراحی را دنبال می کنم و طراحی پاسخگو به طور مداوم ذکر شده است. اغلب برای دلیل خوب: اینجاست که بمانید اما این بدان معنی نیست که دسکتاپ رفته است. برعکس، اکثر دسکتاپ با نمایشگرهای بزرگتر و اتاق بیشتر در حال گسترش است. هوشمندانه است که سایت شما را برای دسکتاپ طراحی کند، همانطور که گوشی های هوشمند است. و من چند وب سایت را دیدم که متناسب با پوسته های گسترده تر از عرض معمول پیکسل بود.